minalman skrev:Man kan ju tycka att Viasats kommentatorer skulle säga något intressant om Djurgården inför nästa säsong och inte bara sitta och runka åt Rövlarnas framgång. Vi är ju ändå deras produkt, medan Rövle går till konkurrenten. Men det är väl något man lär sig på journalistförskolan, att man aldrig får säga något gott om Djurgården.
Jag tänkte på det med. De filmade inte ens våra spelare, pratade inte med någon och hånar oss.
"oj vilket jubel det blir när DIF gör mål... NOT!! Haha"
JohanPez skrev:Nu spelades temat från Rederiet.
Är det ett hån för allt snack från vår ledning om skepp och skutor..?
Jag gillar inte Rögle. Skitlag. Hoppas innerligt att de blir fullständigt uppätna i ES kommande säsong. Fyfan vad det svider att de ska ta vår plats tillsammans med ytterligare ett pi**lag. ES gråter och alla belackare som skrattar åt oss: Hur jävla roligt kommer det va att se matcher där Rögle är inblandat?! Eller Timrå för den delen. DIF Hockey drar publik och skapar känslor..
Näe fyfan.. jag har varit ganska icke-bitter under en tid men idag är jag jävligt bitter. Fan, Elitserien blöder.
Sjöwall skrev:Hade Jimmie gråten i halsen under intervjun?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jihde ska tamejfan lära sig att ge fan i att ställa uppsatslånga frågor till adrenalinstinna hockeyspelare mellan perioderna. Herregud, är killen fullständigt tappad...
Jimmie var dämpad vid frågan om hur han mår efter degraderingen.
minalman skrev:Man kan ju tycka att Viasats kommentatorer skulle säga något intressant om Djurgården inför nästa säsong och inte bara sitta och runka åt Rövlarnas framgång. Vi är ju ändå deras produkt, medan Rövle går till konkurrenten. Men det är väl något man lär sig på journalistförskolan, att man aldrig får säga något gott om Djurgården.
Jag tänkte på det med. De filmade inte ens våra spelare, pratade inte med någon och hånar oss.
Äh, klart Rbk´s elitserieuppgång tar mer plats. Tänk er själva om motsatsen skulle råda. Då ett lag går upp vill man fokusera fullt ut på det. Vad finns egentligen att säga om DIF idagsläget?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Jag gillar inte Rögle. Skitlag. Hoppas innerligt att de blir fullständigt uppätna i ES kommande säsong. Fyfan vad det svider att de ska ta vår plats tillsammans med ytterligare ett pi**lag. ES gråter och alla belackare som skrattar åt oss: Hur jävla roligt kommer det va att se matcher där Rögle är inblandat?! Eller Timrå för den delen. DIF Hockey drar publik och skapar känslor..
Näe fyfan.. jag har varit ganska icke-bitter under en tid men idag är jag jävligt bitter. Fan, Elitserien blöder.
Skiter fullständigt i Elitserien. Får gärna blöda för min del. Den dagen de förbjuder sponsring med skattepengar, direkt eller indirekt, blir den mer rättvis.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Skiter fullständigt i Elitserien. Får gärna blöda för min del. Den dagen de förbjuder sponsring med skattepengar, direkt eller indirekt, blir den mer rättvis.
Tillåt den men då ska DIF Hockey och andra lag i samma sits erbjudas ny Arena som de sedan får äga. Helt med på din linje fast jag utvecklar den lite.
Sjöwall skrev:Jihde är väl råtta? Isåfall njuter han väl bara?
Jimme svarade lite konstigt på frågan om han blir kvar i DIF. Å andra sidan.... Vemfan frågar det mitt under en match?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jihde är fullkomligt kronusel på att intervjua. Killen måste lära sig att välja frågor och sen ställa dem KORT OCH KONCIST. Han svamlar och ställer Sveriges längsta jävla frågor. Inte bra.
Äh, klart Rbk´s elitserieuppgång tar mer plats. Tänk er själva om motsatsen skulle råda. Då ett lag går upp vill man fokusera fullt ut på det. Vad finns egentligen att säga om DIF idagsläget?
Det finns massor att säga, tex om hur AS, Viasats produkt, kommer bli en ännu bättre produkt med Djurgården i serien. Hur intressant det blir att följa Djurgården med Viasat nästa säsong och så vidare. Men de hyllar bara det där djävla Skåne-Bajen.
Till exempel hyllar de Rövles J18-guld och J20-framgång, men är inte smarta nog att dra parallellen till oss, som hade samma, men det gick ju inget vidare för det.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det finns massor att säga, tex om hur AS, Viasats produkt, kommer bli en ännu bättre produkt med Djurgården i serien. Hur intressant det blir att följa Djurgården med Viasat nästa säsong och så vidare. Men de hyllar bara det där djävla Skåne-Bajen.
Till exempel hyllar de Rövles J18-guld och J20-framgång, men är inte smarta nog att dra parallellen till oss, som hade samma, men det gick ju inget vidare för det.
De river bara av den här sändningen. Inget satsat, ingen insats. Bara ad hoc och sen, fira att jesus är död. Heja.
Fullständigt hjärndött att fråga om var Jimmie spelar nästa säsong precis efter första period är slut. Jag vet inte om jag gillade hans svar dock, verkar inte så självklart som jag skulle vilja.
Kan inte någon dra på en tackling på Jihde när han åker runt och intervjuar? Är helt säker på att våra spelare kommer bli jävligt sugna nästa säsong att göra det.
Staten skrev:Fullständigt hjärndött att fråga om var Jimmie spelar nästa säsong precis efter första period är slut. Jag vet inte om jag gillade hans svar dock, verkar inte så självklart som jag skulle vilja.
Äh, Jihde har ställt lika brutalpuckade frågor till varenda spelare han fått äran att intervjua. Han ställer för invecklade frågor. Alltför personliga och dåligt formulerade. Det är frågor som kanske passar ett par timmar före match eller ett par timmar efter match,. Inte mellan perioderna. Vet han inte att det är svårt att tänka och lyssna och prata efter att ha kört skiter ur sig?.. gillar inte hur han sköter detta.