Avgå Jan Järlefelt (Uppdaterad: Challe tar över)
Re: Avgå Jan Järlefelt
Det brukar vara kutym att dom ansvariga avgår när det har gått som det har gått... Inte för att jag tror det eftersom dom flesta människor saknar allt vad självinsikt heter, själva tycker dom nog att dom har gjort ett bra jobb...

-
- Säsongskort: Ja
Ju mer man tänker på det desto tydligare blir det: hela styrelsen går på LSD. Annars hade aldrig en Bajenpundare som rövhåls-Janne anställts som sportchef. Det är en rent surrealistisk rekrytering som endast kan förklaras av ett gravt syraberoende. Försvinn era jävla äckel!!!
Avgå DJ Yes!
Om han inte sparkas blir det inte en match till på läktar'n.
Senaste årens säsongkort, blir de sista.
Fyfan så uruselt och förnedrande.
Senaste årens säsongkort, blir de sista.
Fyfan så uruselt och förnedrande.
Alla i styrelsen som känner sig träffade av degraderingen måste avgå snarast. Årsmötet är först i augusti och en (eventuell) ny styrelse skulle inte ha tid att påverka föreningen tillräckligt innan det att säsongen startar. Jag tror och hoppas att alla som är på plats på tisdag visar sitt missnöje med hur allt har skötts och kräver MLs och Järlans omedelbara avgång.
Sjunga högt och dricka bärs,
ta guldet ingen pärs
ta guldet ingen pärs
Som jag sagt hela tiden så kommer Fat J och Mats "Ludret" Larsson sitta kvar som Berlusconi vid makten så länge de bara kan. Krävs nästan en bindande resolution från FN för att bli av med dem, eller en kraftsamling vid medlemsmötet, sker inte det så kommer de sitta kvar. Ni såg ju själva hur Fat J bara skyllde ifrån sig i reportaget.
Här väntas inte till nästa årsmöte inte. Dem ska bort nu, helst igår!
Ni som skriver här och bryr er, se till att göra skillnad i den här frågan genom att komma på de möten då Jan Järlefelt, Mats Larsson och Tommy Engström ska röstas bort. Deras tid är förbi, och nya krafter behövs i styrelsen, krafter från personer som strävar framåt tillsammans med oss fans.
Janne Järlefelt brukar hänga på Nedre Hyllan under matcher. Där mötte jag honom gnällandes på Zibanejad mot rögle hemma.
(Snacka om att han trodde alldeles för mycket på Zibbe)
(Snacka om att han trodde alldeles för mycket på Zibbe)
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Avgå alla!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Pressmeddelande idag är ett måste: Järlan avgår med omedelbar verkan. Jag mailade honom men han kanske inte läser sina mail längre...
Jag är också för avgångar, men det gäller att skilja på de personer som sysslar med de ekonomiska respektive de sportsliga delarna av verksamheten. Ekonomin har stadigt förbättratats, medan det sportsliga har saknat struktur, nytänkande, riktning och ambition. Alla som sysslat med och ansvarat för den sportsliga delen bör avgå. Janne ska naturligtvis avgå! Med omedelbar verkan. Vi behöver nya krafter för att bygga ett nytt lag så snart som möjligt!
pengar o sportsligt går hand i hand vi behöver få in en ledning som har kraft o beslutsamhet nu så det behövs at dom avgår nu! inte i agusti då e allt förstört !
-
Det måste rensas både i ledningen och laget. I ledningen för att spelarna dom värvat varit under all kritik, hånet mot oss supportrar gång efter annan etc etc. I laget för att spelarna tydligen inte håller för ES.
Guldet ska tillbaka!!
Järlefelt och Ola Josefsson skall bort. Deras tid är kommen.
Järlefelt borde gått ut redan igår och sagt att han avgår. Har man drivit ned DIF i allsvenskan då är det helt omöjligt att sitta kvar. Även DN skriver i pappersupplagan idag att att Järlefelt i princip inte skall kunna sitta kvar efter detta.
Jag skall maila honom och säga vad jag tycker.
Sporten
Jan Järlefelt
Sportchef
jan.jarlefelt@difhockey.se
Järlefelt borde gått ut redan igår och sagt att han avgår. Har man drivit ned DIF i allsvenskan då är det helt omöjligt att sitta kvar. Även DN skriver i pappersupplagan idag att att Järlefelt i princip inte skall kunna sitta kvar efter detta.
Jag skall maila honom och säga vad jag tycker.
Sporten
Jan Järlefelt
Sportchef
jan.jarlefelt@difhockey.se
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74