-daniel- skrev:Jag visste knappt att förvarsbunkern Bofors hade ett hockeylag innan den här säsongen... men där ser man. Skall bli spännande att se riktig raggarhockey som spelas av värmländska halvtidsarbetande snickare, dagmammor, personliga assistenter, butiksbiträden etc.
Håll i hatten.
Jo då vi har ett hockeylag (15 år i högsta serien, enligt grundläggande maratontabell)..
Sen har vi slagit alla lagen som är med från Allsvenskan och tog en pinne av Timrå borta (laget ni tog med er hit)..
-daniel- skrev:Jag visste knappt att förvarsbunkern Bofors hade ett hockeylag innan den här säsongen... men där ser man. Skall bli spännande att se riktig raggarhockey som spelas av värmländska halvtidsarbetande snickare, dagmammor, personliga assistenter, butiksbiträden etc.
Håll i hatten.
Jo då vi har ett hockeylag (15 år i högsta serien, enligt grundläggande maratontabell)..
Sen har vi slagit alla lagen som är med från Allsvenskan och tog en pinne av Timrå borta (laget ni tog med er hit)..
Duktiga er.
Hoppas kanonerna är putsade och krutet snustorrt för i eftermiddag blir det åka av när ni får finbesök av mesta mästarna. Passa på och njut.
Håll i hatten.
Duktiga er.
Hoppas kanonerna är putsade och krutet snustorrt för i eftermiddag blir det åka av när ni får finbesök av mesta mästarna. Passa på och njut.
Tja vi kan rulla ut röda mattan och välkomna era spelare så de kan spela i frack..
Känns ju verkligen helt underbart att vakna upp en lördagsmorgon i mars med vetskapen om att MITT älskade Djurgården typ riskerar att gå i graven vid förlust i eftermiddag.
Hurra!
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Håll i hatten.
Igår va jag så fruktansvärt lättretad. Dom gånger jag såg glad ut var det fan bara skådespeleri..
Idag är jag förbannad. Jag vill se riktigt jävla rövknulleri på isen i eftermiddag, och då ska det INTE vara vår sköld som tar emot. Era överbetalda äckliga jävla legoknektar, VISA HJÄRTAT.
Sluta mata trollen som dyker upp. Vi har noll-tolerans mot bortasupportrar som kommer hit och svinar. Svarar ni på deras skräp får jag bara mer att göra
15 säsonger i högsta ligan....slagit alla lag i allsvenskan...så pass....ja vi har 16 sm-tecken i hockey och 11 i fotboll och......nä jag stannar där
DIF Småland