Blir nog mer kepseffekten.Tibbe skrev:Resultatet i matchen? Tror på ketchupeffekten!
1-0 till DIF!
Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey , 16/2 2012 Derby 5/5
Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey , 16/2 2012 Derby 5
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Kommer att stå som vanligt på aktiv, bojkott är det ingen tanke på, inte i detta läge.Salas skrev:Vilka av er forumrävar bojkottar imorgon? Någon här som ska gå?
Tre pinnar imorgon eller så slickar ni ur svetten ur kläder och skydd! Tre pinnar och en total överkörning mot gnaget så har ni åtminstone gett mig lite glädje.
Stå upp för Djurgården och smäll en råtta eller två, tack!
Jag kommer också att gå. Aktiv sittplats som vanligt!
Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey , 16/2 2012 Derby 5/5
Hm. I den här matchen håller jag nog på DIF.
Född till sportchef.
Ett gympass, en disträ jobbdag. Detta kommer gå snabbt, snart är det dags. Vi som inte bojkottar ska visa att vi kan stötta laget vi också!
Lite inspiration från 2008:
Dags att vila Wesslan nu. Ser gärna Plante i målet och min speciella förhoppning är att någon i motståndarlaget inte har gjort sin research och försöker sig på att gå på mål för aggressivt. Hehehe..
Lite inspiration från 2008:
Dags att vila Wesslan nu. Ser gärna Plante i målet och min speciella förhoppning är att någon i motståndarlaget inte har gjort sin research och försöker sig på att gå på mål för aggressivt. Hehehe..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag håller på Polisen.android skrev:Hm. I den här matchen håller jag nog på DIF.
Grattis Jimpa, 32 bast idag. Vi firar med 3 poäng, va?
Kämpa!!!
Kämpa!!!
Tycker du inte att det känns jävligt smutsigt att (eventuellt) vinna pengar på Djurgårdens olycka, särskilt mot Gnaget?Sjöwall skrev:Satte 250 kr på AIK nu. Lättförtjänta pengar.
För mig känns det ungefär som att sälja sin morsa...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
2014-04-07, vad hände?
http://difhockey.se/nyhet.php?news=9166
Taggad inför derbyt?
Absolut.... INTE!
- "Det kommer att finnas gott om personal från arenan, DIF, AIK och polisen i hela området, så fråga gärna om du är tveksam."
- "I ett ytterligare led av att få ett trevligt evenemang kommer polisen även det här derbyt att ha en narkotikasatsning vilket innebär att det ligger ett focus på att avisa och lagföra påverkade personer."
Taggad inför derbyt?
Absolut.... INTE!
- SirDIFalot
http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... jurgarden/
positivt, om nu inte svensson gör som förra gången...
positivt, om nu inte svensson gör som förra gången...
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
härligt att de som är på aktiv sittplats inte tänker hänga med på bojkotten som handlar om klacksektionen...
Eller har de utökat bojkotten till hela arenan utan att jag vet om det?
Tänk på alla de som blev så sjukt ruttet behandlade innan ni går och ställer er på klacksektionen idag.
Eller har de utökat bojkotten till hela arenan utan att jag vet om det?
Tänk på alla de som blev så sjukt ruttet behandlade innan ni går och ställer er på klacksektionen idag.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Är DIFhockey på riktigt? Blir fan arg och besviken när man läser sån skit, efter allt som har hänt med polisen...Salas skrev:http://difhockey.se/nyhet.php?news=9166
Kul att det på vår egen hemsida uppmanas till att få folk utslängda. Alla vet resultatet om man pratar med en polis, antingen blir man utslängd eller så har man rökt på.
- "Det kommer att finnas gott om personal från arenan, DIF, AIK och polisen i hela området, så fråga gärna om du är tveksam."
Trevligt evenemang? Ja, om man gillar att klä av sig naken på en toalett och pissa i ett provrör samt att bli kränkt, då är det väl trevligt antar jag.
- "I ett ytterligare led av att få ett trevligt evenemang kommer polisen även det här derbyt att ha en narkotikasatsning vilket innebär att det ligger ett focus på att avisa och lagföra påverkade personer."
Taggad inför derbyt?
Absolut.... INTE!
Det här lovar att bli spännande. Avisa gör man väl annars mest med flygplansvingar och källartrappor.Salas skrev:http://difhockey.se/nyhet.php?news=9166
Kul att det på vår egen hemsida uppmanas till att få folk utslängda. Alla vet resultatet om man pratar med en polis, antingen blir man utslängd eller så har man rökt på.
- "I ett ytterligare led av att få ett trevligt evenemang kommer polisen även det här derbyt att ha en narkotikasatsning vilket innebär att det ligger ett focus på att avisa och lagföra påverkade personer." [/
Skall se matchen på pub i Solna, så jag får sitta tyst och stilla om DIF gör mål.
Med vänlig hälsning,
Bergan, kvasidjurgårdsfan