2.55??? Här ska pensionen säkras.sthlm19 skrev:Låter rimligt.BOMBOM BOUCHARD skrev:Är rädd för att det inte räcker även om vi är maxtaggade medan Hv är lite slöa.sthlm19 skrev:Det här är ett skämt. Hoppas de som spelar finner det motiverande att vara underdogs.
Tagga till så vinner vi imorn!
De kan helt enkelt spela ut oss fullständigt när de väl tar i. Samtidigt kan man inte göra mål på ren vilja (möjligen Ölve, men han är sjuk).
Tyvärr, detta kan bara sluta med Hv-seger. Allt annat än 0 poäng och jag anar årets första läggmatch. Vi saknar 6 spelare och har usel form!!!
2-5?
Hedgeade mig med 500 spänn till 2.55 på Hv... Guld-odds.
Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Re: Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja, det låter klokt. Ok, större under än att vi skulle vinna har inträffat. Men jag kommer ta rygg på ditt spel.sthlm19 skrev:Låter rimligt.BOMBOM BOUCHARD skrev:Är rädd för att det inte räcker även om vi är maxtaggade medan Hv är lite slöa.sthlm19 skrev:Det här är ett skämt. Hoppas de som spelar finner det motiverande att vara underdogs.
Tagga till så vinner vi imorn!
De kan helt enkelt spela ut oss fullständigt när de väl tar i. Samtidigt kan man inte göra mål på ren vilja (möjligen Ölve, men han är sjuk).
Tyvärr, detta kan bara sluta med Hv-seger. Allt annat än 0 poäng och jag anar årets första läggmatch. Vi saknar 6 spelare och har usel form!!!
2-5?
Hedgeade mig med 500 spänn till 2.55 på Hv... Guld-odds.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Frågan är hur laget skadar sig när dom knappt kämpar. Eller är det för att dom är jävligt otränade?
Torsk imorgon, övertygad. Men var snälla och motbevisa mig..
Torsk imorgon, övertygad. Men var snälla och motbevisa mig..
Ser ju nästan lite positiva tongångar här. Många tror att vi kommer kunna göra ett mål framåt! Vem ska göra det målet?
Tips: 0-5
Om Wesslan lyckas som vanligt stå på huvudet så blir det "bara" 0-3.
Otto lägger en smörpassning som nån styr till så att den studsa rstolpe målvakt in men först måste domaren ringa så att det inte var spark och för att se så pucken faktist var inneTibbe skrev:Ser ju nästan lite positiva tongångar här. Många tror att vi kommer kunna göra ett mål framåt! Vem ska göra det målet?
Hemsk tanke om Järlan ger order att hans nyförvärv ska få chansen.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Total islossning för DIF denna matchen. HV kommer spela Andersson som släpper en tidig, vilket leder till fantastisk samba-hockey från DIF's sida.
5-1.
Carlsson hänger 2.
5-1.
Carlsson hänger 2.
Vi vinner med 4-2.
Period 3
0-1 19:59 Andreas Falk
0-1 19:59 Andreas Falk
- Datsyuk_13
Period 3
0-1 19.59 Jan Järlefelt
0-1 19.59 Jan Järlefelt
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- SkönaDjurgårn
"-Perfekt läge att välkomna och se vårt nyförvärv Tyler Plante spela. Wesslau får snart tio dagars vila men jag har alltid gillat tanken av att se en allsvensk bänknötare mellan stolparna. Om han inte presterar så byter vi tillbaka Tim, eller byter tröjfärg."
Jan "Bizniz" Sädesärla
Jan "Bizniz" Sädesärla
- Lee Harvey Oswald
SkönaDjurgårn skrev:"-Perfekt läge att välkomna och se vårt nyförvärv Tyler Plante spela. Wesslau får snart tio dagars vila men jag har alltid gillat tanken av att se en allsvensk bänknötare mellan stolparna. Om han inte presterar så byter vi tillbaka Tim, eller byter tröjfärg."
Jan "Bizniz" Sädesärla
Sädes-Erland & Naken-Janne, är dom bröder tro...?
Härligt mer "DIF-Sport-Match" igen!
Är så förbaskat sugen så jag nästan briserar.
Nu ligger spänningen inte längre i om vi ska vinna matchen eller ej, utan snarare i om vi lyckas göra ett mål.......eller inte
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Inför nästa matchLee Harvey Oswald skrev:SkönaDjurgårn skrev:"-Perfekt läge att välkomna och se vårt nyförvärv Tyler Plante spela. Wesslau får snart tio dagars vila men jag har alltid gillat tanken av att se en allsvensk bänknötare mellan stolparna. Om han inte presterar så byter vi tillbaka Tim, eller byter tröjfärg."
Jan "Bizniz" Sädesärla
Sädes-Erland & Naken-Janne, är dom bröder tro...?
Härligt mer "DIF-Sport-Match" igen!
Är så förbaskat sugen så jag nästan briserar.
Nu ligger spänningen inte längre i om vi ska vinna matchen eller ej, utan snarare i om vi lyckas göra ett mål.......eller inte
"Nu ligger spänningen inte längre i om vi ska göra ett mål eller ej, utan snarare i om vi lyckas göra ett anfall.......eller inte"

Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Brukar inte tippa/gissa resultat.
Men säger 0-6
Samtliga mål av hv´s nyförvärv David petrasek i PP. Allt för att visa DIF att nyförvärv och ett bra PP kan göra skillnad...
Tittade lite på kvarstående matcher och DIF ska ju va jävligt glada att vi har Wesslan(att det inte skiljer mer i poäng mellan oss och de ovanför) och att tabellen fortf är någorlunda jämn. Så fortfaranade finns det en chans att undvika KS. Men med ES absolut "livsfarligaste" PP och anfallsspel(Med livsfarligaste menar jag mer att det är inte sunt och va Djurgårds supporter detta år)
Usch ja, man behöver inte va Einstein för att inse vad dessa matcher kommer betyda...
16/2 DIF - aih
23/2 DIF - Växjö
28/2 DIF - lhc
1/3 Timrå - DIF
3/3 DIF - modo
Men säger 0-6
Samtliga mål av hv´s nyförvärv David petrasek i PP. Allt för att visa DIF att nyförvärv och ett bra PP kan göra skillnad...

Tittade lite på kvarstående matcher och DIF ska ju va jävligt glada att vi har Wesslan(att det inte skiljer mer i poäng mellan oss och de ovanför) och att tabellen fortf är någorlunda jämn. Så fortfaranade finns det en chans att undvika KS. Men med ES absolut "livsfarligaste" PP och anfallsspel(Med livsfarligaste menar jag mer att det är inte sunt och va Djurgårds supporter detta år)
Usch ja, man behöver inte va Einstein för att inse vad dessa matcher kommer betyda...
16/2 DIF - aih
23/2 DIF - Växjö
28/2 DIF - lhc
1/3 Timrå - DIF
3/3 DIF - modo
There is no I in TEAM!!!!