Luleå HF - Djurgårdens IF, 3/12 2011
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF, 3/12 2011
Åberg är ju typ vår roligaste och bästa forward - sånt har vi fan inte plats för!
Helt ärligt så har DT inte varit speciellt bra, visst han har tillhört den bättre halvan men samtidigt varit en av dom sämre. Slö på grillorna och många felbeslut, jag ser det bra att han vilar.
Förstår inte varför fjärdekedjan består av dom spelare som verkligen sliter och jobba på isen...
Hur tänker ni nu egentligen?
Förstår inte varför fjärdekedjan består av dom spelare som verkligen sliter och jobba på isen...
Hur tänker ni nu egentligen?
Tycker DT vart vår bästa back trots sista nästan 30minuter per match. Men ibland kan det vara bra att låta andra spelare ta plats och få lite utrymme. Tvivlar att vi vinner men hoppas på en brakslagsmål i spelargången mellan montèn och en av abbotarna
- Jim Morrison
Luleås assisterande tränare sa nyss att båda lag "vill framåt och checka hårt"
Haha, det är väl exakta motsatsen mot hur Luleå spelar?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
"Det brukar alltid bli roliga matcher mot Djurgården" /Tomas Berglund
Att folk verkligen kan se det på de viset är verkligen helt otroligt. Jisses....
Att folk verkligen kan se det på de viset är verkligen helt otroligt. Jisses....
Blir jobbigt utan DT. Men jag hatar fan Fuleå. Vi MÅSTE vinna idag. Annars blir jag tokig.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
DT har stuckit ut i en väldigt svag backbesättning. Såg oerhört bra ut första matcherna och spelar ju smart. Men hade förväntat mig betydligt bättre siffror offensivt. Framför allt med den istiden. Och i vissa stunder tycker jag att han saknar muskler framför eget mål.
Expert.
Jäkla liv här för att tre forwards kämpar om samma plats
Kom igen nu.. Det är bra och naturligt att det är fajt om sista forwardsplats.
DT är däremot ett ganska kännbart bortfall.

DT är däremot ett ganska kännbart bortfall.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Jim Morrison
Så sjukt jävla trött på snacket från tränartrion. Samma tugg hela tiden.
"Ta med oss grejerna vi gjorde bra från förra matchen"
Varje jävla gång.
"Ta med oss grejerna vi gjorde bra från förra matchen"
Varje jävla gång.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Knogarna tejpade. Tandskyddet inne. Let's play.
Tänkte precis samma sak...Jim Morrison skrev:Luleås assisterande tränare sa nyss att båda lag "vill framåt och checka hårt"
Vi har olika rutiner inför match. Själv har jag precis hällt upp en riktigt bra Chardonnay.Shitkicker skrev:Knogarna tejpade. Tandskyddet inne. Let's play.
Åh vad jag inte ser fram emot detta. Matchen kommer med all säkerhet bara förvärra min redan nu vidriga bakishuvudvärk.
Varför i helvete är Åberg petad?
Varför i helvete är Åberg petad?
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
För att det är en sund konkurrens om sista forwadsplatsen, och tre forwards som vill ha den.kotten skrev: Varför i helvete är Åberg petad?
Såg att 4:e kedjan symboliskt startade matchen.
Ostron i pausvilan?sensei skrev:Vi har olika rutiner inför match. Själv har jag precis hällt upp en riktigt bra Chardonnay.Shitkicker skrev:Knogarna tejpade. Tandskyddet inne. Let's play.