BomBom måste blivit sjuk på planet upp eller precis. Annars är det tjänstefel att inte ha med en J20 back.DIF_Soldier skrev:Varför ska Söder spela back? Blixflyg upp Linus Arnesson eller Alexander Falk.
Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 4/10 2011
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 4/10 2011
Född till sportchef.
-
"Vi har onödigt bra defensiv"....
-
Men vafaaaaaaaaaaan! Arnesson ersätter? Jag SA ju att vi inte skulle klara oss med fem backar plus junisar!
Tror du att Hardy hade förväntat sig att tre viktiga pjäser skulle vara borta samtidigt?BobTheBlob skrev:"Vi har onödigt bra defensiv"....
Extremt dålig tajming, dock bättre att de är skadade nu, än senare på säsongen.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Haha, det citatet är redan en klassiker...BobTheBlob skrev:"Vi har onödigt bra defensiv"....
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tänk om DT inte hade varit med på planet, Arnesson ersätter. BomBom insjuknar på flyget.android skrev:BomBom måste blivit sjuk på planet upp eller precis. Annars är det tjänstefel att inte ha med en J20 back.DIF_Soldier skrev:Varför ska Söder spela back? Blixflyg upp Linus Arnesson eller Alexander Falk.
Då hade vi haft Arnesson, Kyle, Claesson, Gustafsson, Holm .... OMFG!
Expert.
-
Kentta skrev:Tror du att Hardy hade förväntat sig att tre viktiga pjäser skulle vara borta samtidigt?BobTheBlob skrev:"Vi har onödigt bra defensiv"....
Extremt dålig tajming, dock bättre att de är skadade nu, än senare på säsongen.
Absolut dålig tajming och inget man räknat med.
Men har de verkligen varit så "onödigt bra"? Jag vet inte jag... Dock finns det fortfarande hopp tycker jag och som du säger, bättre nu än senare.
- SirDIFalot
Annars kan man ju sluta vinkla och ändra på citat lite som man vill. Han sa att "backsidan ser nästan onödigt stark ut" vilket ALLA här höll med om. Men man räknar kanske inte med att ha tre stycken "top 4" backar borta i samma match, dessutom med ett för sent återbud från en av dessa så man inte ens hinner få med sig en junior på planet.Datsyuk_13 skrev:Haha, det citatet är redan en klassiker...BobTheBlob skrev:"Vi har onödigt bra defensiv"....
Expert.
-
Sorry, my bad på citatet!SirDIFalot skrev:Annars kan man ju sluta vinkla och ändra på citat lite som man vill. Han sa att "backsidan ser nästan onödigt stark ut" vilket ALLA här höll med om. Men man räknar kanske inte med att ha tre stycken "top 4" backar borta i samma match, dessutom med ett för sent återbud från en av dessa så man inte ens hinner få med sig en junior på planet.Datsyuk_13 skrev:Haha, det citatet är redan en klassiker...BobTheBlob skrev:"Vi har onödigt bra defensiv"....
Och jo, det är absolut som du säger.. Men visst fan är det komiskt!
Hur som så blir det en tuff match ikväll, klarar man detta är det inte illa pinkat!
Det första jag tänkte när jag läste att han inte är med idag...Daniel942 skrev:Bume borta, vi kanske kan vinna detta trotsallt!
-
... WTF!? Spelar inte DT?!?!?!?
Jag ser ett mönster...
- SirDIFalot
Jo...? Om det kommit andra nyheter får du gärna ha med en källa.HomeOfSvenTumba skrev:... WTF!? Spelar inte DT?!?!?!?
Expert.
DT spelar ikväll. Bom Bom är inte medHomeOfSvenTumba skrev:... WTF!? Spelar inte DT?!?!?!?
http://www.hockeyligan.se/elitserien-arena/37745/live/
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Skräms inte.HomeOfSvenTumba skrev:... WTF!? Spelar inte DT?!?!?!?
Avskaffa tre mot tre.
-
Pyuuh, fick för mig att han vilade då jag snabbläste de senaste inläggen. 

Jag ser ett mönster...