Coach LeMat 2011/12

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Salas
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Coach LeMat 2011/12

Inlägg av Salas »

kaminor skrev:Vadå, har du bara fiskrensare i laget?
Nej, men jag hade Lundqvist, Andersen, Olimb och Pettersson i ett lag. Sen i mitt andra hade jag Kahnberg istället för Lundqvist, men i övrigt var det laget likadant.
Imorgon ska jag göra något byte i båda mina lag, till en mer fast uppställning. Pettersson ska jag dock behålla tror jag. Han är en prisvärd spelare.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Jag kommer vinna med detta lag

V.Fasth

J.Brodin
F.Claesson

D.Bång
O.Möller
T.Kallio

Funderar på att ha Robin Sterner istället för Bång
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Hillding - Almtorp - Nilson
Boumedienne - Claesson
Wesslau

Tack, jag har redan vunnit. Förresten, Jimmy, kan du kontakta mig? Flyttade nyligen och vill inte att ni skickar klubban till fel adress. ;)
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Höhöhöhöhö, gissa vem som ligger etta och trea av samtliga Djurgårdare? Kan det vara Salas? Ja visst fan är det så!
Jag bara förvarnar er alla, ge upp medan ni kan, för att ni är alla chanslösa!
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Ehm, är det något bugg i spelet? I mitt lag så är målvakten och backarna satta som forwards och forwardsen som backar och målvakt.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Salas skrev:Höhöhöhöhö, gissa vem som ligger etta och trea av samtliga Djurgårdare? Kan det vara Salas? Ja visst fan är det så!
Jag bara förvarnar er alla, ge upp medan ni kan, för att ni är alla chanslösa!
Hur kan du sjunka så lågt att ha Göteborgare i laget?

Vissa gör visst allt för att vinna... :wink:
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

lajjnus skrev:Ehm, är det något bugg i spelet? I mitt lag så är målvakten och backarna satta som forwards och forwardsen som backar och målvakt.
Hela hockeyligans hemsida är helt fucked up också. Dom verkar inte ens själva behärska den nya hemsidan som är ljusår sämre än den förra.
Fruktansvärt onödigt byte av design på hemsidan, både på dess huvudhemsida och på Coach Lemat. Allt som var lätt att finna ifjol är svårt att finna i år, och det suger rejält. Hoppas dom fixar problemen inom kort, för att det är faktiskt riktigt störande att man inte ens får något fungerande när man lägger ut pengar på spelet.
Edin skrev:Hur kan du sjunka så lågt att ha Göteborgare i laget?

Vissa gör visst allt för att vinna... :wink:
Man vill ju ligga i toppen, oavsett vilka medel som än krävs för att ta sig dit (undantaget råttor, dom får inte spela i mina lag)! :wink:
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Jag har satt ihop ett lag med M.Nilson O.Möller Nån tråkig Luleålirare på backen har jag Bombom och Claesson samt Wesslan i målet.

Känns ganska bra!
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Patrick Cehlin är med i ligan :) dock ligger han sist
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Fick göra några små ändringar i mitt LeMat-lag nu när Bombom troligen inte kommer till spel :\
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Ju mer jag läser på om Coach LeMat ju mer inser jag hur dåligt mitt lag är. Jag var lite hastig när jag valde spelare, jag hade en femma som hade varit riktigt intressant i verkligheten, men här är det ju bara individuella poäng som räknas, och på den fronten kommer det nog att bli tungt.

Känns illa att behöva använda ett par byten redan nu, men vad gör man? Jag får sätta det på orutins-kontot.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Webmaster
Webmaster

Inlägg av Webmaster »

Det blir tuff konkurrens i ligan: Patrick Cehlin, Andreas Holmqvist, Janne Viktorsson och Christian Due-Boje är med och slåss om Marcus Nilsons klubba ikväll.
Äppelmos

Inlägg av Äppelmos »

"Mathias Tjärnqvist visas ut 2+10 minuter för checking to the head, i mitt tycke ett horribelt domslut från domarparet Edqvist/Sjöqvist." Där rök den vinsten :P
kaminor

Inlägg av kaminor »

Ugh. Kunde inte Wesslau hållit nollan!? Gick bra annars med Nilson, Åberg, Fredrik Pettersson, Claesson och Magnus Johansson.
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Riktigt risig omgång för mig. Åberg mål, men annars... Inget poäng för någon av de övriga. Dålig match av Norrena. Suck...
Skriv svar