Djurgårdens IF - Solna aik IF, 20/9 2011 | Derby 19.00
Re: Djurgårdens IF - Solna aik IF, 20/9 2011 | Derby 19.00
Någon som säljer en klackbiljett till nedre? Har en kompis som är förbannat sent ute och vill gärna ha en biljett!
PMa mig så fort som möjligt.
Tack
PMa mig så fort som möjligt.
Tack
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
"Vi tar med oss en varsin Hushållsost som vi lägger i råttfällan och bara väntar in dom gnagarna. Tisdagkväll har vi smällt Fasth dom alla i Globen!"
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Laws of probability säger att beroende på hur det går i fotbollsmatchen ökar riskerna/chanserna för att det går åt andra hållet i hockeyn.
Säg den glädje som varar
DEN SOM INTE HOPPAR KÄKAR MAZARIN!
Fyfan, de som tycker att derbyn är en "fest" måste vara utomstående som inte håller på något av de inblandade lagen, för själv har jag bara en stor klump i halsen...
Fyfan, de som tycker att derbyn är en "fest" måste vara utomstående som inte håller på något av de inblandade lagen, för själv har jag bara en stor klump i halsen...
Senast redigerad av Edin den 2011-09-19 06:59:54, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Det är värt ett matchstraff för att plocka bort Fasth. Skulle vilja att någon kör över honom i första perioden likt Brodin gjorde förra säsongen. Utan Fasth har gnaget inte speciellt mycket att komma med.
- DIF_Soldier
Men det är fan råttfasoner att inte köra fair play.tomten skrev:Det är värt ett matchstraff för att plocka bort Fasth. Skulle vilja att någon kör över honom i första perioden likt Brodin gjorde förra säsongen. Utan Fasth har gnaget inte speciellt mycket att komma med.
Skärp dig.
Är du verkligen så rädd? Vi är bäst och ska visa det. Om aik torskar utan Fasth kan de ju leva på det.
Vi ska slå dem när de är som bäst, inte fega ur och spela vidrigt.
Säg den glädje som varar
Ja visst, säg till Håkan Södergren att man måste köra fair play. Vi är DIF - vi ska göra vad som krävs för att vinna!DIF_Soldier skrev:Men det är fan råttfasoner att inte köra fair play.tomten skrev:Det är värt ett matchstraff för att plocka bort Fasth. Skulle vilja att någon kör över honom i första perioden likt Brodin gjorde förra säsongen. Utan Fasth har gnaget inte speciellt mycket att komma med.
Skärp dig.
Är du verkligen så rädd? Vi är bäst och ska visa det. Om aik torskar utan Fasth kan de ju leva på det.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Håkan spelar inte längre.Mäklaren skrev:Ja visst, säg till Håkan Södergren att man måste köra fair play. Vi är DIF - vi ska göra vad som krävs för att vinna!DIF_Soldier skrev:Men det är fan råttfasoner att inte köra fair play.tomten skrev:Det är värt ett matchstraff för att plocka bort Fasth. Skulle vilja att någon kör över honom i första perioden likt Brodin gjorde förra säsongen. Utan Fasth har gnaget inte speciellt mycket att komma med.
Skärp dig.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
Ååh, synd....Magnutz skrev:Håkan spelar inte längre.Mäklaren skrev:Ja visst, säg till Håkan Södergren att man måste köra fair play. Vi är DIF - vi ska göra vad som krävs för att vinna!DIF_Soldier skrev:Men det är fan råttfasoner att inte köra fair play.tomten skrev:Det är värt ett matchstraff för att plocka bort Fasth. Skulle vilja att någon kör över honom i första perioden likt Brodin gjorde förra säsongen. Utan Fasth har gnaget inte speciellt mycket att komma med.
Skärp dig.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Jag ger faktiskt tusan i om vi har Håkan ombytt bara för att köra över Fasth! Vinna är det enda alternativet, och får jag se gullande från spelarna imorrn igen så kan de dra åt helvete...
Nu jävlar
Nu jävlar
100% DJURGÅRDSJ***L
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Håkan är tidlös och spelar naturligtvis fortfarande (egentligen).Magnutz skrev:Håkan spelar inte längre.Mäklaren skrev:Ja visst, säg till Håkan Södergren att man måste köra fair play. Vi är DIF - vi ska göra vad som krävs för att vinna!DIF_Soldier skrev:Men det är fan råttfasoner att inte köra fair play.tomten skrev:Det är värt ett matchstraff för att plocka bort Fasth. Skulle vilja att någon kör över honom i första perioden likt Brodin gjorde förra säsongen. Utan Fasth har gnaget inte speciellt mycket att komma med.
Skärp dig.
På tal om att köra över Fasth så är jag lite inne på Soldatens linje...alltså...finns det läge så kan man gå in och kötta på men en uppenbar överkörning känns fruktansvärt fegt. Däremot tycker jag vi skall försöka ha mycket mer trafik framför mål än vad vi brukar ha...åk och stör , ta någon utvisning om det behövs men ha som mål att försöka reta upp honom. Annars tycker jag vi skall fokusera på vårt eget spel, gör vi det och alla kommer upp i normal kapacitet skall vi vinna. Även om Fasth är en vägg.
Så är det.... VINN!Mäklaren skrev:Ja visst, säg till Håkan Södergren att man måste köra fair play. Vi är DIF - vi ska göra vad som krävs för att vinna!DIF_Soldier skrev:Men det är fan råttfasoner att inte köra fair play.tomten skrev:Det är värt ett matchstraff för att plocka bort Fasth. Skulle vilja att någon kör över honom i första perioden likt Brodin gjorde förra säsongen. Utan Fasth har gnaget inte speciellt mycket att komma med.
Skärp dig.
Re: Re: Djurgårdens IF - Solna aik IF, 20/9 2011 | Derby 19.
Lee Harvey Oswald skrev:Ååh, synd....Magnutz skrev:Håkan spelar inte längre.Mäklaren skrev:Ja visst, säg till Håkan Södergren att man måste köra fair play. Vi är DIF - vi ska göra vad som krävs för att vinna!DIF_Soldier skrev:Men det är fan råttfasoner att inte köra fair play.tomten skrev:Det är värt ett matchstraff för att plocka bort Fasth. Skulle vilja att någon kör över honom i första perioden likt Brodin gjorde förra säsongen. Utan Fasth har gnaget inte speciellt mycket att komma med.
Skärp dig.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag låter din tomteluva sitta kvar. Utan Fasth är gnaget påtok för dåliga! Dom chockade mig förra året genom att krossa HV 71 i fjolårets kvartsfinal, så dom ska vara glada att han inte fann nå rätt i NHL utan valde att stanna kvar!
-
- Säsongskort: Ja
Sådan jäkla ångest över dessa två matcher.
Snälla DIF tryck dit aik på Globen, även på råttsunda skulle vara trevligt såklart men i dagsläget känns inte det så troligt.
Någon som vet hur det ser ut med biljetter inför hockeyn? aiks klack slutsåld? nära slutsåld? inte ens när slutsåld?
Hur ser det ut i övriga globen, blir det fullt hus?
Snälla DIF tryck dit aik på Globen, även på råttsunda skulle vara trevligt såklart men i dagsläget känns inte det så troligt.
Någon som vet hur det ser ut med biljetter inför hockeyn? aiks klack slutsåld? nära slutsåld? inte ens när slutsåld?
Hur ser det ut i övriga globen, blir det fullt hus?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"