Är du ens på riktigt? Först slänger du ur dig allt över och avslutar med sista meningen?
Snälla Daniel... Tagga ner lite.
Jag försöker bara låta som du själv - ironi kallas det. Läs dina ega inlägg (särskilt dina senaste påhopp på "Mäklaren" så kommer du känna igen dig.
I huvuddelen av mina inlägg har jag sagt att Wesslau är välkommen tillbaks och att Wesslau är en bra målvakt - men att om alternativet är Tellqvist så väljer jag honom
Jag startade den här tråden för att vi alla skulle kunna hälsa Wesslau välkommen tillbaks och sluta leden! Wesslau är vår Keeper och vi står bakom honom. Att starta med honom mellan stolpararna känns bra mycket tryggare än att starta med Riddarn jr. Då spelar det ingen roll att det hade känts bra mycket bättre med Tellan med spaden i näven
Det är syftet med tråden - inte att du skall fortsätta pajkastningen
Tagga ner och hälsa Wesslan välkommen tillbaks!
Haha snacka om att missa målet med 25 meter... det är du SJÄLV som drar igång allt hela tiden med ditt "jag förstår minsann inte hur man kan välja någon annan än Tellqvist" och avslutar varje mening för att försöka få någon slags opartiskhet i det du skriver med "Men vi välkomnar Wesslau!!!".
Jag har aldrig någonsin sagt att jag personligen föredrar Wesslau framför Tellqvist. Har hela tiden försökt förklara varför jag tror DIF har valt honom, men antigänget bryr sig ju inte ett smack utan raddar bara upp massa dravel om stackars Guldhjälten Tellqvist som blir nobbad av DIF.
[/quote][/quote]
Snälla Daniel - lägg ner pajkastningen...
Ge dig - ta en Valium eller ett djupt andetag eller vad det nu är du behöver
Kan vi inte bara fokusera på det som är viktigt och det den här tråden handlar om - nämligen att hälsa Wesslau välkommen till DIF!
Du kan gärna starta en tråd som du döper till "varför jag försöker bevisa att Andy och Mäklaren inte kan ett skit om Hockey och hur jag kan bevisa det med jätte logiska argument och resonemang" eller varför inte en tråd som du kallar "modern statistisk analys av hockeymålvakters fulla potential - en komperativ analys av den svenska Allsvenskan och NHL" där du kan fortsätta dina argumentation om varför Wesslau är så fantastisk och Tellan så kass elller kanske en tråd som heter "Klubbkänsla är inget värt i den moderna ishockeyn - eller varför jag tycker att vi skall ge alla sparken och ersätta dem med AIK:s pojkar -97"
Det blir säkert jätteintressanta diskussioner - men håll dem där...
Den här tråden heter Välkommen Wesslau och den startade jag för att hälsa vår nye förstekeeper välkommen och inget annat
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Andy skrev:
Kan vi inte bara fokusera på det som är viktigt och det den här tråden handlar om - nämligen att hälsa Wesslau välkommen till DIF!
Du kan gärna starta en tråd som du döper till "varför jag försöker bevisa att Andy och Mäklaren inte kan ett skit om Hockey och hur jag kan bevisa det med jätte logiska argument och resonemang" eller varför inte en tråd som du kallar "modern statistisk analys av hockeymålvakters fulla potential - en komperativ analys av den svenska Allsvenskan och NHL" där du kan fortsätta dina argumentation om varför Wesslau är så fantastisk och Tellan så kass elller kanske en tråd som heter "Klubbkänsla är inget värt i den moderna ishockeyn - eller varför jag tycker att vi skall ge alla sparken och ersätta dem med AIK:s pojkar -97"
Den här tråden heter Välkommen Wesslau och den startade jag för att hälsa vår nye förstekeeper välkommen och inget annat
And here we go again... Det är du som kastar paj, men jag vet inte om du är för korkad för att förstå det?
Det ska bli intressant att se Gustafs utveckling under säsongen. Helt klart är att han har mer att ge. han har visat att han växer i de stora matcherna och har ett riktigt bra psyke, är en glädjespridare, lagspelare, vilket är precis vad vi behöver. jag tror att detta är en bra lösning.
Jag har bara läst tre inlägg av den här diskussionen i tråden och det räcker för mig. Ville bara säga:
Välkommen hem igen Wesslau! Det ska bli så JÄVLA kul, roligt, spännande och härligt att ha dig mellan stolparna igen. Hoppas utvecklingen tar vid där den slutade senast. <3
Andy skrev:
And here we go again... Det är du som kastar paj, men jag vet inte om du är för korkad för att förstå det?
Snälla Daniel - lugna ner dig lite
Den här tråden handlar inte om din syn på min inteligensnivå och är inte heller till för att du skall kunna kalla mig och andra DIF-suportrar fula saker. Jag startade den snarare för att vi skulle sluta leden och hälsa Wesslau välkommen tillbaks
Du bara mal på och mal på med dina påhopp på mig, mäklaren och andra aktiva forummedlemmar
Snälla - lägg ner - jag har redan givit dig förslag på ett par trådar du kan tjafsa vidare i - starta dessa om du nödvändigtvis känner att du måste gå på
Den här tråden handlar om att hälsa Wesslau välkommen - håll dig till ämnet!
Andy skrev:
Snälla Daniel - lugna ner dig lite
Den här tråden handlar inte om din syn på min inteligensnivå och är inte heller till för att du skall kunna kalla mig och andra DIF-suportrar fula saker. Jag startade den snarare för att vi skulle sluta leden och hälsa Wesslau välkommen tillbaks
Du bara mal på och mal på med dina påhopp på mig, mäklaren och andra aktiva forummedlemmar
Snälla - lägg ner - jag har redan givit dig förslag på ett par trådar du kan tjafsa vidare i - starta dessa om du nödvändigtvis känner att du måste gå på
Den här tråden handlar om att hälsa Wesslau välkommen - håll dig till ämnet!
Kan du förklara för mig vad som var meningen med din harang i din senaste post om att jag kunde starta en egen tråd om att "Wesslau var fantastisk" osvosv? Ville du bara hålla dig till ämnet kunde du skrivet en mening och nöjt dig med det. Du verkar vilja söka upp tjafs ena ögonblicket, för att nästa bara påpeka att den här tråden är en välkomsttråd för Wesslau. Hur skall du ha det?
-daniel- skrev:Kan du förklara för mig vad som var meningen med din harang i din senaste post om att jag kunde starta en egen tråd om att "Wesslau var fantastisk" osvosv? Ville du bara hålla dig till ämnet kunde du skrivet en mening och nöjt dig med det. Du verkar vilja söka upp tjafs ena ögonblicket, för att nästa bara påpeka att den här tråden är en välkomsttråd för Wesslau. Hur skall du ha det?
Snälla Daniel - lägg ner!
Den här tråden är en välkomst tråd till Wesslau - låt den handla om det
Det finns bara en Djurgårdsfamilj - låt oss nu sluta upp bakom Wesslau som är vår förstekeeper och önska honom välkommen tillbaks med en förhoppning om att han hjälper oss till nya stora segrar
Det här börjar ju kännas som ett bajenforum fyllt av tjafs och interna strider bland haschdimmorna
Jag har redan föreslagit några trådar du kan starta för att älta på i - använd den här till vad jag skapade den för i stället - nämligen för att sluta leden bakom Wesslau som är vår keeper och hälsa honom välkommen tillbaks och önska honom lycka till! Lägg ner ditt andra tjafs eller ta den någon annanstans - det börjar bli tröttsamt
Välkommen Gustaf!!
Jag är övertygad om att han kommer göra en mycket bra säsong för oss!
I dessa trådar om spelare, är det väl vettigt att diskutera Varför DIF:s ledning "valt" Wesslan....?
Det verkar handla om målvaktstränare, utvecklingspotential, osv, och det kan jag köpa!
Jag har vuxit upp kanske 1247 meter från Micke T, men står bakom Dif:s beslut.
Dessutom, Tänk om vi förbisett Tellan, t.ex. AIK eller någon annan tagit Wesslan, då hade det varit full panik här inom någon månad.
Jag tror vi kan vara lugna med en Sandberg på uppåtgående, och en uttalad bra målvakt i Gustaf!