K6: Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/3 2011 Globen 19.00
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: K6: Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/3 2011 Globen 19.00
Sjukt kul detta ska bli. Bara Krüger borta nu också, så vi kan mönstra ett riktigt bra lag imorn. Kom ihåg att komma i tid, det lär bli köer både i butiken och in till Globen.
Nu kör vi! Globen ska gunga!
Nu kör vi! Globen ska gunga!
Kör vi en i år igen?
zOscaR skrev:Kör vi en i år igen?
JA det gör vi och jag vill ha samma tryck i DJURGÅRN VI GER ALDRIG UPP innan match som på hovet sist!
DET SKA ALLA FAN BLI VARSE!!!!!
R.I.P Stefan Liv 

zOscaR skrev:Kör vi en i år igen?
Kör ni det så kommer jag gör detsamma var jag än befinner mig! Fooorza DIF! Ni i klacken; Ni gör tammefan en stolt match efter match. Keep up the good work! Ni är älskade!!
Det var sanslös kö vid DIFbutiken kl11 i förmiddags! Tur man hade säsongskort och kunde gå förbi alla 

haha, nervositeten är så tjock att det går att skära i den med kniv..
Många personer inne på forumet men ingen skriver något direkt. 
Sitter och lyssnar på Travis Tritts It's a Great Day to be Alive - Smashing! Imorgon.. då är det, som Klister Björkman sjöng en gång - en annan dag. En jävligt fin dag!
Vi ses i klacken imorgon! Jag lär ha grön jacka med DIF-badge på höger arm.

Sitter och lyssnar på Travis Tritts It's a Great Day to be Alive - Smashing! Imorgon.. då är det, som Klister Björkman sjöng en gång - en annan dag. En jävligt fin dag!

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Kan inte publiken få sjunga national sången imorgon? Och istället kör vi våran "sjung för gamla Djurgår´n"
Magnutz skrev:haha, nervositeten är så tjock att det går att skära i den med kniv..Många personer inne på forumet men ingen skriver något direkt.
Vad för typ av DIF-badge?
Då DIF bidrar med så kassa souvenirer så har jag funderat på att göra om en del tröjor och jackor till rena DIF-kläder. Just Badges har jag funderat en del på. En blå-blå som det fanns på en souvenir förut hade varit snyggt.
Född till sportchef.
- Silverminken
Jag är så nervös!! Försöker bara fördriva tiden tills det är dags för match. huga..
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Ja.. jag vettefan vad man ska skriva... sitter och är livrädd, supertaggad, toknervös, övertänd, skitnödig och sjukt förväntansfull... svårt o sätta ord på det... men fan, vi MÅSTE vinna, jag pallar inte med det annars! Ibland ångrar man nästan att man blev en "diehard supporter", psyket åker ju fan bergodal-bana varje förbaskade match! ARGH!!! Men GUD jag älskar detta!!
KÄMPA DIF!

KÄMPA DIF!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Känns bra att det finns fler som känner likadant. Själv oroar jag mig lite för en seger (förstå mig rätt) för jag undrar om jag pallar en match 7 i Luleå. Sådan här känsla som jag har i kroppen nu är det många säsonger sedan jag hade. Känner mig rent av sjukt illamående mellan varven.Capcash skrev:Ja.. jag vettefan vad man ska skriva... sitter och är livrädd, supertaggad, toknervös, övertänd, skitnödig och sjukt förväntansfull... svårt o sätta ord på det... men fan, vi MÅSTE vinna, jag pallar inte med det annars! Ibland ångrar man nästan att man blev en "diehard supporter", psyket åker ju fan bergodal-bana varje förbaskade match! ARGH!!! Men GUD jag älskar detta!!![]()
KÄMPA DIF!
Första 3 matcherna i denna serie var man "bara" så där taggad nervös inför.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
- Säsongskort: Ja
Visst är jag trött såhär på kvällen men såsom jag tolkar dig så vill du att publiken sjunger nationalsången och istället kör vi (antar du menar klacken) SFGD samtidigt? Eller att vi dissar nationalsången för SFGD som ändå kommer strax efter?Stocky skrev:Kan inte publiken få sjunga national sången imorgon? Och istället kör vi våran "sjung för gamla Djurgår´n"
Kanske bara jag som är trött...
Hur som helst.
Hämtade klackplåten idag, strax efter så såg jag Boumedienne sitta och ta en fika i Globen centrum. Såg hur avslappnad ut som helst. Ungefär som jag e, inte nervös men galet taggad. Tror väll nervositeten smyger sig på imorgon, hoppas Boumedienne håller lugnet.

Djurgår'n tills jag dör!
-
åh, jag är som ett litet barn dagen innan julafton! FAN va fint det här ska bli!
PEPP! Jag och polaren åker bilen upp till Djurgårdsland från Lin-köping!
PEPP! Jag och polaren åker bilen upp till Djurgårdsland från Lin-köping!
"Hälsningar Nisse Ekman, fortfarande rik som ett troll"
Vi skiter i national sången och tidigarelägger SFGD. Det är våran hymn så då kan luleå spelarna stå där och vänta tills vi är klara. Vi har ju ändå kraschat NS på i stort sätt varje borta resa. Då har vi satt nivån för kvällen. 100% DIFNorrortsgrabben skrev:Visst är jag trött såhär på kvällen men såsom jag tolkar dig så vill du att publiken sjunger nationalsången och istället kör vi (antar du menar klacken) SFGD samtidigt? Eller att vi dissar nationalsången för SFGD som ändå kommer strax efter?Stocky skrev:Kan inte publiken få sjunga national sången imorgon? Och istället kör vi våran "sjung för gamla Djurgår´n"
Känns lite tabu att röra den kanske. Med det vill ja inte säga att klacken inte borde sjunga den då klacken brukar stå för de mest spektakulära uppträdandena. Men det går väl att göra både och? förs Vi ger aldrig upp djurgårn , följt av NS, följt av SFGDStocky skrev:Vi skiter i national sången och tidigarelägger SFGD. Det är våran hymn så då kan luleå spelarna stå där och vänta tills vi är klara. Vi har ju ändå kraschat NS på i stort sätt varje borta resa. Då har vi satt nivån för kvällen. 100% DIFNorrortsgrabben skrev:Visst är jag trött såhär på kvällen men såsom jag tolkar dig så vill du att publiken sjunger nationalsången och istället kör vi (antar du menar klacken) SFGD samtidigt? Eller att vi dissar nationalsången för SFGD som ändå kommer strax efter?Stocky skrev:Kan inte publiken få sjunga national sången imorgon? Och istället kör vi våran "sjung för gamla Djurgår´n"
Mot17