Henkos skrev:Bilden blev ju riktigt bra! Snyggt montage : )
Hmm.. jag sa ju att du hade lite ledning. Nu säger du att det var lika o vill höja stakesen haha. Men visst, kör på det.
Kentta: Ah satt på B24 som sagt, var ett jäkla tryck. Lustigt dock att du nämner det, mitt utseende verkar vara vanligt. Tycker jag får höra titt som tätt att jag liknar den o den ^^
Hehe, hade inte det i sinnet när jag tänkte på att uppa stakesen - tänkte mest att det kanske skulle locka fler att joina.
Men en korv me brö och dryck nere i tjorren är ungefär lika pricy som en burger-plate delyx på hyllan.
Men allt dog "lite" inom mig efter den senaste matchen. Sen har jag varit rätt sliten pga feber och resande när man ska ligga hemma i sängen. Missade tyvärr o ta en bild på slutversionen av chägg'e, var så less så jag bara tog trimmern nån timme efter match o kapa skiten. Men jag ger dig vinsten, du skulle nog tagit den ändå.
Frågan är bara när vi ska ha utdelning. Får bli nästa säsong eller om du har vägarna förbi götet (?) så får du ta o höra av dig.
Men allt dog "lite" inom mig efter den senaste matchen. Sen har jag varit rätt sliten pga feber och resande när man ska ligga hemma i sängen. Missade tyvärr o ta en bild på slutversionen av chägg'e, var så less så jag bara tog trimmern nån timme efter match o kapa skiten. Men jag ger dig vinsten, du skulle nog tagit den ändå.
Frågan är bara när vi ska ha utdelning. Får bli nästa säsong eller om du har vägarna förbi götet (?) så får du ta o höra av dig.
Nästa säsong hoppas jag på bättre uppslutning!
Götet, fan dit är det ju en bit. Vi får köra en korv me brö i upptakten till ES2011/2012.
Jo, många forum-figurer har ju hunnit bli ett år äldre så det kan ju bidra med fler deltagare! Sen lockar vi med bättre pris.