Timrå IK - Djurgårdens IF, 5/3 2011
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 5/3 2011
Nicklas Danielsson 1-0 mot gnaget. HAHAHA. I said so.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fan vad skönt. Någon som kollar på DIF matchen? Hur spelar dom?
Svintråkig match, chansfattigt men Timrå har väl varit snäppet bättre.Difalltidoavsett skrev:Fan vad skönt. Någon som kollar på DIF matchen? Hur spelar dom?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Timrå IK - Djurgårdens IF, 5/3 2011
Timrå krigar mer men nog är Djurgården bättre allt.Edin skrev:Svintråkig match, chansfattigt men Timrå har väl varit snäppet bättre.Difalltidoavsett skrev:Fan vad skönt. Någon som kollar på DIF matchen? Hur spelar dom?
Jag menar, Timrå har mer eller mindre haft öppen kasse i mer än 2-3 sekunder och inte fått in pucken.
Vi naglar oss fast bättre i anfallszon, skapar vassare målchanser och bättre spel i allmänhet. Dock är det än så länge inte än särskilt rolig match.
Timrå har ju haft de vassaste chanserna, öppna mål och daller på mållinjen, men Timrås försvar är ju inte med på noterna alls ibland. Kronwall borde ju ha satt 1-0 när han bara får åka ifrån blå rakt in på deras mål.JohanPez skrev:Timrå krigar mer men nog är Djurgården bättre allt.Edin skrev:Svintråkig match, chansfattigt men Timrå har väl varit snäppet bättre.Difalltidoavsett skrev:Fan vad skönt. Någon som kollar på DIF matchen? Hur spelar dom?
Jag menar, Timrå har mer eller mindre haft öppen kasse i mer än 2-3 sekunder och inte fått in pucken.
Vi naglar oss fast bättre i anfallszon, skapar vassare målchanser och bättre spel i allmänhet. Dock är det än så länge inte än särskilt rolig match.
Hade nog önskat lite mer aggressivitet från DIF, vässa formen lite.JohanPez skrev:Timrå krigar mer men nog är Djurgården bättre allt.Edin skrev:Svintråkig match, chansfattigt men Timrå har väl varit snäppet bättre.Difalltidoavsett skrev:Fan vad skönt. Någon som kollar på DIF matchen? Hur spelar dom?
Alltid oavsett.
Det lär nog bli ett sömnpiller i de nästa två perioderna utan några mål alls. DIF vinner på straffar.
- Lee Harvey Oswald
TIK lär ju vara grymt nöjda hittills med DIF:s "snigel-hockey"
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det är upp till Timrå att prestera.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så jävla dåligt av Tim att inte kunna lyfta ut den där. Suck.
Synd att DIF inte kan vara proffs nog att gå in och mörda den här matchen. Det går alldeles för långsamt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det känns som att vi också är inblandade i streckstriden, otroligt krystat spel.Magnutz skrev:Synd att DIF inte kan vara proffs nog att gå in och mörda den här matchen. Det går alldeles för långsamt.
- Lee Harvey Oswald
Haha, så uppenbart.
DIF vill inte göra mål ikväll....
DIF vill inte göra mål ikväll....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ett gäng spelare som redan är i kvartsfinal spelet.
En sådan håglös inställning kan göra att det blir diskussioner från dom andra lagen som är inblandade i bottenstrien.
En sådan håglös inställning kan göra att det blir diskussioner från dom andra lagen som är inblandade i bottenstrien.
Hade ju varit bra att skrämma dem top 3 lagen ikväll så att vi fick Luleå. Lär ju inte hända efter den här matchen.