Frölunda HC - Djurgårdens IF, 24/1 2010
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 24/1 2010
Nu måste jag bara fråga... Som jag har stört mig på en längre tid... Är inte mackan sjuk längre? allt snack om att han va sjuk och att det var derför han inte spela bra,eller är han frisk och spelar dåligt?
- Lee Harvey Oswald
Äh, han är frisk som en nötkärna (det syns väl?)lefflan skrev:Nu måste jag bara fråga... Som jag har stört mig på en längre tid...
Är inte mackan sjuk längre? allt snack om att han va sjuk och att det var därför han inte spela bra,eller är han frisk och spelar dåligt?
Bara ett taktiskt & rutinerat drag av Mackan att åka & vila sig i form inför slutspelet...

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Är alla spelare tillgängliga för spel eller? :O
Det kan jag aldrig tänka mig...lajjnus skrev:Är alla spelare tillgängliga för spel eller? :O
Menar du exakt alla så är det nej solklart nej. Ekman borta som en i mängden.lajjnus skrev:Är alla spelare tillgängliga för spel eller? :O
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Självklart är Nisse borta och räknas inte in bland "alla", tyvärr. Alltså kommer vi med "fullt" (utan Ekman) manskap inför mötet mot fiskrens? Dvs. att spelare som Sillen och Jimmie är tillbaka?Leijon skrev:Menar du exakt alla så är det nej solklart nej. Ekman borta som en i mängden.lajjnus skrev:Är alla spelare tillgängliga för spel eller? :O
Honken spelar inte. Cehlin lär spela och Jimmie är nog ett frågetecken.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Då utgår vi ifrån det(plus att Ölvestad inte spelar). Kan tänka mig att prova Mackan och Mika ihop för att se om det händer så att säga. Annars ska Nilson sättas på bänken. Owuya ska lira om han är tillgänglig!Mäklaren skrev:Honken spelar inte. Cehlin lär spela och Jimmie är nog ett frågetecken.
Owuya (Ridderwall)
Kronwall - Printz
Nilson - Ottosson - Hannula
Eklund - Boumedienne
Widing - Krüger - Tjärnqvist
Falk - Claesson
Cehlin - Fimpen - Eriksson
Brodin - Norman - Zibanejad
Lassen
Kempe
Levererar inte Mackan, så sätts han på bänken och Kempe tar hans plats(med lite ommöbleringar.
100% DJURGÅRDSJ***L
Nej, nej, nej och åter nej. Det räcker 1-2 kedjor är glidarkedjor där ingen arbetar, Hannula ska spela i en kedja med fart, inte med Marcus Nilson som bara väntar på nästa löning.Jockmaniac skrev:Kronwall - Printz
Hannula - Krüger - Widing (speltid: 18 minuter)
Brodin - Ottosson - Cehlin (speltid: 16 minuter)
Eriksson - Fimpen - Kempe (speltid: 16 minuter)
Tjärnqvist - Norman - Nilson (speltid: 10 minuter)
Utifrån den mallen bör dom spela, och när det blir PP så ska Nilson och Tjärna in med Otto istället för Cehlin och Brodin.
Zibbe borde få lira någonstans. Var vet jag inte. Bort med Kempe eller Mackan?Salas skrev:Nej, nej, nej och åter nej. Det räcker 1-2 kedjor är glidarkedjor där ingen arbetar, Hannula ska spela i en kedja med fart, inte med Marcus Nilson som bara väntar på nästa löning.Jockmaniac skrev:Kronwall - Printz
Hannula - Krüger - Widing (speltid: 18 minuter)
Brodin - Ottosson - Cehlin (speltid: 16 minuter)
Eriksson - Fimpen - Kempe (speltid: 16 minuter)
Tjärnqvist - Norman - Nilson (speltid: 10 minuter)
Utifrån den mallen bör dom spela, och när det blir PP så ska Nilson och Tjärna in med Otto istället för Cehlin och Brodin.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vilket jävla skitsnack. Tror du en lina med Hannula & Otto skulle bli en glidarlina? Finns inte många som jobbar lika hårt som Ottoson gör. Att sen Mackan har haft en dipp har väl varenda jäkel sett, men personligen tycker jag det fanns tendenser till att han hittade formen senaste matchen.Salas skrev: ]Nej, nej, nej och åter nej. Det räcker 1-2 kedjor är glidarkedjor där ingen arbetar, Hannula ska spela i en kedja med fart, inte med Marcus Nilson som bara väntar på nästa löning.
Naturligtvis skall Hannula - Otto - Mackan få kampera ihop och se hur väl det faller ut. Allt annat vore ren idioti.
Utgår ifrån att Owuya har läkt sitt finger, att Sillen och Jimmie spelar.
Owuya (Ridderwall)
1:a
Kronwall - Printz
Jimmie - Otto - Hannula
2:a
Falk - Boumedienne
Cehlin - Krüger - Widing
3:e
Eklund - Claesson
Kempe/Nilson - Fimpen - Tjärnqvist
4:e
Brodin - Norman - Eriksson
Extra
Lassen
Kempe/Nilson
Zibanejad kan få växla var 4 byte med Nilson/Kempe så han inte blir helt stel.
I dagsläget är Kempe och Nilson ungefär likadana, ingen fart och felpass allt för ofta. Skulle vilja se Kempe från start och Nilson bänkad första perioden, för att sedan ta över Zibanejads plats och se om väckarklockan ringer hos Nilson.
Denna match är oerhört viktigt, förlorar vi blir är det ännu närmare ner till under strecket så detta måste bara bli 3 poäng men just nu så känns det en aning oroande. Hoppas att hela laget vet att det måste bli 3 poäng för att kunna haka på övre halvan.
Owuya (Ridderwall)
Kronwall - Printz
Jimmie - Otto - Hannula
Falk - Boumedienne
Cehlin - Krüger - Widing
Eklund - Claesson
Brodin - Norman - Eriksson
Extra
Lassen
Kempe/Nilson
I dagsläget är Kempe och Nilson ungefär likadana, ingen fart och felpass allt för ofta. Skulle vilja se Kempe från start och Nilson bänkad första perioden, för att sedan ta över Zibanejads plats och se om väckarklockan ringer hos Nilson.
Denna match är oerhört viktigt, förlorar vi blir är det ännu närmare ner till under strecket så detta måste bara bli 3 poäng men just nu så känns det en aning oroande. Hoppas att hela laget vet att det måste bli 3 poäng för att kunna haka på övre halvan.
Senast redigerad av Mash den 2011-01-24 16:13:14, redigerad totalt 1 gånger.
Varför ska Cehlin få spela om inte Mackan får det?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Så du bänkar Tim helt också eller?Mash skrev:Utgår ifrån att Owuya har läkt sitt finger, att Sillen och Jimmie spelar.
Owuya (Ridderwall)
Kronwall - Printz
Jimmie - Otto - Hannula
Falk - Boumedienne
Cehlin - Krüger - Widing
Eklund - Claesson
Extra
Lassen
Kempe/Nilson
I övrigt så tror jag inte att detta blir någon överkörning åt endera håll, dock säger min magkänsla mig att våra spelare inte kommer upprepa senaste dippen och det stannar vid en fulltidstorsk.
Tamefan jag glömde våran kära Timcrike skrev:Mash skrev:Utgår ifrån att Owuya har läkt sitt finger, att Sillen och Jimmie spelar.
Owuya (Ridderwall)
Kronwall - Printz
Jimmie - Otto - Hannula
Falk - Boumedienne
Cehlin - Krüger - Widing
Eklund - Claesson
Extra
Lassen
Kempe/Nilson
Så du bänkar Tim helt också eller?
I övrigt så tror jag inte att detta blir någon överkörning åt endera håll, dock säger min magkänsla mig att våra spelare inte kommer upprepa senaste dippen och det stannar vid en fulltidstorsk.