Timrå IK - Djurgårdens IF, 30/10 2010
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 30/10 2010
JAJAMENSAN! TJÄRNA THA KING!
Tycker Printz ska sänka Lander... det är inte ok att tackla in en spelar i målvakten efter avblåsning.
KRONWALL
1-3
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
1-3
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Snyggt! Krüger och Kronwall! 

- BlueBrigade
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Verkar som vi gör en bra match så här långt. Håll detta nu så slår vi ssk och ajk nästa vecka.
Härligt, kul för Staffan!
Ser ut som ett nytt lag på isen, riktigt bra spel och helt rättvis ledning. Kämpar över hela banan, riktigt kul att se!
Ser ut som ett nytt lag på isen, riktigt bra spel och helt rättvis ledning. Kämpar över hela banan, riktigt kul att se!
Skönt med lite islossning i målskyttet. Ikväll kan väl ändå Widing få stänka dit en puckjävel tycker man...
Tjärna gör ett riktigt bra jobb där framför mål!
Han är bäst i Sverige/Norden/Europa/Världen framför mål. Kung Tjärna!tomten skrev:Tjärna gör ett riktigt bra jobb där framför mål!
Hatar känslan av att man inte försöker göra mål lika desperat bara för att man leder med 3 mål... :/
Är inte lika imponerad som många här inne. Vi är otroligt effektiva idag, annars så va första 10min i 2:a perioden tillbaka till gamla synder. Hardy Nilssons coachning är för mig en stor jävla gåta, att slänga in Kronwall, Printz, Ottosson och Ölvestad 4 mot 4 tekning i anfallszon är för mig som att snälla döda bara denna 4 mot 4. Hardy, dom ska starta i denefsiv zon, börja för fan att coacha laget efter deras styrkor nu och inte bara för sakens skull....
Sen måste jag fråga vad en sånn som Boumedienne gör efter 4-1 målet, karln ser ut som att han skall dö, är han bara ute efter poronliga poäng? Visa lite lagmoral förfan och lite glädje...
Sen måste jag fråga vad en sånn som Boumedienne gör efter 4-1 målet, karln ser ut som att han skall dö, är han bara ute efter poronliga poäng? Visa lite lagmoral förfan och lite glädje...
Sen så är det härligt att se Tim och Kempe som kan behandla en puck och lossa på det krampaktiga Djurgården.
Sen måste jag bara säga KRUGER!!!! Vilken klasspelare!!! Första femma med Kruger, Nilsson och Widing skulle vara fruktansvärt fruktad...
Sen måste jag bara säga KRUGER!!!! Vilken klasspelare!!! Första femma med Kruger, Nilsson och Widing skulle vara fruktansvärt fruktad...
Vad fan gör Bombom idag? Enda spelaren på isen som ser ut att skita i allt och väntar på nästa lön.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
hmm mitt 1-4-tips verkar illa ute .. inte mig emot! fan va skönt!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.