Kempe upp i tredje också med Norman och Ekman, gillar jag

Det jag blir frustrerad över är att jag tycker helt ärligt att Tim har försökt men nu har han i 8 matcher i rad (med något undantag i mitten) fått börja som extraforward. När han väl fått chansen att komma in i en match i tredje perioden så kan jag erkänna att han inte gjort en revolutionerande ändring av matchbilden men vad kan man kräva av en spelare som får 4min speltid?! När han väl har fått börja matcherna så har han inte varit sämre än någon annan i laget men det är ändå han som fått ge vika för den som varit reserv. Det finns ett flertal spelare som svikit sig själva och laget match efter match och jag fattar inte varför man från ledningens håll inte kan visa att det inte är ok.Jockmaniac skrev:Att Ekman får spela före Tim Eriksson är ett skämt!
Jag haller helt med dig har. Jag har tidigare sagt att jag vill banka de stjarnor som inte levererar eller ens bidrar med bra installning. Har fatt sjukt mycket mothugg om detta.. Men det skapar liksom en obalans i laget om vissa spelare ar "gjutna" hur daliga de an ar. De som kampar och ger sitt yttersta men anda inte far istid blir saklart frustrerade och moralen sjunker.crike skrev:Det jag blir frustrerad över är att jag tycker helt ärligt att Tim har försökt men nu har han i 8 matcher i rad (med något undantag i mitten) fått börja som extraforward. När han väl fått chansen att komma in i en match i tredje perioden så kan jag erkänna att han inte gjort en revolutionerande ändring av matchbilden men vad kan man kräva av en spelare som får 4min speltid?! När han väl har fått börja matcherna så har han inte varit sämre än någon annan i laget men det är ändå han som fått ge vika för den som varit reserv. Det finns ett flertal spelare som svikit sig själva och laget match efter match och jag fattar inte varför man från ledningens håll inte kan visa att det inte är ok.Jockmaniac skrev:Att Ekman får spela före Tim Eriksson är ett skämt!
Men det är ju bara min ödmjuka åsikt.
Håller helt med er i ert tycke. Att "spela igång" spelare är väll okej i början, men snälla nån, vi är mitt uppe i serien nu. Det finns ingen tid att låta spelare komma in i liret genom att låta dem spela mycket när vi har andra hungriga spelare bakom som bänkas istället. Den som är hetast för stunden skall spela (kan ju omöjligt vara spelare som Ekman som alltid är hetast för dagen när de ser totalt ointresserade ut på isen).SkönaDjurgårn skrev:Jag haller helt med dig har. Jag har tidigare sagt att jag vill banka de stjarnor som inte levererar eller ens bidrar med bra installning. Har fatt sjukt mycket mothugg om detta.. Men det skapar liksom en obalans i laget om vissa spelare ar "gjutna" hur daliga de an ar. De som kampar och ger sitt yttersta men anda inte far istid blir saklart frustrerade och moralen sjunker.crike skrev:Det jag blir frustrerad över är att jag tycker helt ärligt att Tim har försökt men nu har han i 8 matcher i rad (med något undantag i mitten) fått börja som extraforward. När han väl fått chansen att komma in i en match i tredje perioden så kan jag erkänna att han inte gjort en revolutionerande ändring av matchbilden men vad kan man kräva av en spelare som får 4min speltid?! När han väl har fått börja matcherna så har han inte varit sämre än någon annan i laget men det är ändå han som fått ge vika för den som varit reserv. Det finns ett flertal spelare som svikit sig själva och laget match efter match och jag fattar inte varför man från ledningens håll inte kan visa att det inte är ok.Jockmaniac skrev:Att Ekman får spela före Tim Eriksson är ett skämt!
Men det är ju bara min ödmjuka åsikt.
Man har ju spelat i manga lag sjalv och aven blivit bankad och vet hur javla jobbigt det kan vara. Och att man inte forstar hur f-n tranaren tanker osv.
Darfor tycker inte jag att man ska forsoka "spela igang" Ekman m.fl. med mer istid utan lat dem fortjana den istallet. Ingen spelare vill sitta pa banken och en attitydsforandring skulle sakert komma som ett brev pa posten. Tyvarr verkar inte tranarna halla med da de varit helt handlingsforlamade hittills.