Snazzi skrev:Tycker att idén men derbybonus verkar helt okej. Däremot poängen i PM är jag inte så mycket för. Lite smått orättvist när folk som kämpat hela säsongen kommer ligga i underläge på kanske upp till 20 poäng.
Det har du rätt i.
Jag avvaktar för att se vad fler tycker om förslaget, om jag känner negativa vibbar tas det bort.
Har en plan B att om man vinner derbybonusen så är man helt enkelt garanterad att inte åka ur tävlingen under säsongen. Du är alltså garanterad att få tävla fram till slutspelet.
Vet inte om det låter bättre?
Snazzi skrev:Tycker att idén men derbybonus verkar helt okej. Däremot poängen i PM är jag inte så mycket för. Lite smått orättvist när folk som kämpat hela säsongen kommer ligga i underläge på kanske upp till 20 poäng.
Det har du rätt i.
Jag avvaktar för att se vad fler tycker om förslaget, om jag känner negativa vibbar tas det bort.
Har en plan B att om man vinner derbybonusen så är man helt enkelt garanterad att inte åka ur tävlingen under säsongen. Du är alltså garanterad att få tävla fram till slutspelet.
Hellre att man är immun från att åka ur tävlingen än att få en fet chans att vinna den. Mer rättvist för alla!
Det har du rätt i.
Hellre att man är immun från att åka ur tävlingen än att få en fet chans att vinna den. Mer rättvist för alla!
Plan B är lysande enligt mitt tycke.
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Frågorna uppdaterade till imorgon!
Kom ihåg... Sjung och stå upp för DIF! Gnaget ska krossas på isen och läktaren. Om alla härinne tar sitt ansvar så vinner vi läktarkampen!
Jag har dessvärre ingen som helst möjligt att nå en dator under morgondagen Jobbar 9-18 egentligen, men ska gå 15 direkt från kontoret för att hinna sänka några innan derbyt.
Antar att det gör det helt omöjligt för mig att delta?
(Och ja, jag sa kontoret, men nej har ingen dator för tillfället där)
SirDIFalot skrev:Jag har dessvärre ingen som helst möjligt att nå en dator under morgondagen Jobbar 9-18 egentligen, men ska gå 15 direkt från kontoret för att hinna sänka några innan derbyt.
SirDIFalot skrev:Jag har dessvärre ingen som helst möjligt att nå en dator under morgondagen Jobbar 9-18 egentligen, men ska gå 15 direkt från kontoret för att hinna sänka några innan derbyt.
Ställningen uppdaterad i första inlägget i andra tråden och även frågorna till DIF-Luleå.
Om någonting är fel i tabellen, om någon missas, säg till så ändrar jag det på en gång. Var en jäkligt jobbig rättning med många nya, och ett fåtal som inte hade tippat denna gång vilket gör det hela väldigt petigt.
Kul är det dock att tävlingen blivit såpass populär.
Kom gärna med kritik, vad ni tycker är bra, dåligt med mera!
Grattis även till " * Knirre" som nu är immun från att åka ur tävlingen genom att han tog hem derbybonusen.
Skönt att man drog in full pott i tipstävlingen (det enda som på något sätt kändes bra igår).
Men det känns förjävligt att det innebar att vi skulle liga SIST efer 6 omgångar.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF 1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Edin skrev:Det här ganska kallt och ensamt där uppe på toppen...
Såja, kaxiga du, de tar in på dig där uppe lite då och då
Förövrigt så ska jag till Paris i helgen för att fira min födelsedag så ska se om jag hinner rätta ikväll, eller om jag kör det när jag är tillbaka. Det är ju tre raka bortamatcher nu så jag har tid.
Ställningen och frågorna till DIF-Frölunda är nu uppdaterade i första inlägget i den andra tråden!
En ny grej har även lagts till, då det denna omgång är fyra persone som riskerar att åka ut PGA för låg aktivitet, precis som jag sa i början. Vilka dessa personer är hittar ni också i andra tråden.