DIF_Soldier skrev:Klart som fan stockholmare röstar blått då de är höginkomsttagare som gynnas av ett block som sparkar uppåt och pissar nedåt.
Flytta hit och anslut till oss alliansanhängare då istället för att sitta och sura i Finspång.
Skämt åsido, jag har alltid röstat blått oavsett hälsan hos personliga ekonomi då jag är övertygad om att det är bäst för Sverige. Nu skulle jag kunna skriva en uppsats om varför, men jag tror de flesta vet vad jag menar.
DIF_Soldier skrev:Klart som fan stockholmare röstar blått då de är höginkomsttagare som gynnas av ett block som sparkar uppåt och pissar nedåt.
Flytta hit och anslut till oss alliansanhängare då istället för att sitta och sura i Finspång.
Skämt åsido, jag har alltid röstat blått oavsett hälsan hos personliga ekonomi då jag är övertygad om att det är bäst för Sverige. Nu skulle jag kunna skriva en uppsats om varför,
men jag tror de flesta vet vad jag menar.
Om du har sjuka släktingar eller nära vänner (& då pratar vi riktigt sjuka) men som enligt Adolf ....nej jag menar Fredrik Reinfeld INTE kan räknas som sjuka utan istället uppmanas att rycka upp sig & komma ut på arbetsmarknaden, jaa då är det svårt att se Hela Sveriges bästa
Annars kan jag tycka att en politiktråd på ett Hockeyforum känns hyfsat felplacerad.
Men det är jag det
Så grattis alla blåskjortor, 3år till.
Nu ska de lite svagare individerna till sist rensas ut, så ska ni se att hela Sverige kommer blomma friskt om ytterligare några år.
(Neej, ja Äh inte bitter )
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Är väl inte speciellt konstigt att folk röstar på partier som SD när de etablerade partierna aldrig någonsin vågar ta debatten. Riktigt pinsamt. Dessutom kan ju inte många påstå att Sverige genom tiderna lyckats med integrationspolitiken....
Jag är nöjd att det blir en fortsatt borgerlig regering, nu slipper jag liksom fly landet (...).
Annars håller jag nog med LHO; politik på ett hockeyforum är precis så där lagom felplacerat och en aning töntigt.
Sucksuck, ett hockeyforum ska inte vara ett ställe där politik ska diskuteras, men nåväl. Jag föreslår att alla tittar på den här filmen, den sanna, oretuscherade och inte särskilt redigerade sanningen om Sverigedemokraterna. 30 sekunder varar klippet, håll till godo.
Hade man bytt plats på orden "svenskar" och "invandrare" så hade Svea Rikes befolkning krävt att hennes huvud skulle rulla direkt, och hon hade för resten av sitt liv fått leva med stämpeln "rasist" intryckt i pannan. Men när det är svenskar som kritiseras, vad händer då? Inte ett jävla dyft.
soundboy skrev:Sucksuck, ett hockeyforum ska inte vara ett ställe där politik ska diskuteras, men nåväl. Jag föreslår att alla tittar på den här filmen, den sanna, oretuscherade och inte särskilt redigerade sanningen om Sverigedemokraterna. 30 sekunder varar klippet, håll till godo.