Valet 2010

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.

Vad väljer du?

Omröstningen slutade 2010-09-19 22:20:45

Alliansen
22
58%
RödGröna
8
21%
Annat (bla SD, F!, PP...)
7
18%
Slaggar i soffan istället
1
3%

Antal röster: 38

sensei
Kontakt:

Re: Valet 2010

Inlägg av sensei »

DIF_Soldier skrev:Klart som fan stockholmare röstar blått då de är höginkomsttagare som gynnas av ett block som sparkar uppåt och pissar nedåt.
Flytta hit och anslut till oss alliansanhängare då istället för att sitta och sura i Finspång.

Skämt åsido, jag har alltid röstat blått oavsett hälsan hos personliga ekonomi då jag är övertygad om att det är bäst för Sverige. Nu skulle jag kunna skriva en uppsats om varför, men jag tror de flesta vet vad jag menar.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

sensei skrev:
DIF_Soldier skrev:Klart som fan stockholmare röstar blått då de är höginkomsttagare som gynnas av ett block som sparkar uppåt och pissar nedåt.
Flytta hit och anslut till oss alliansanhängare då istället för att sitta och sura i Finspång.

Skämt åsido, jag har alltid röstat blått oavsett hälsan hos personliga ekonomi då jag är övertygad om att det är bäst för Sverige. Nu skulle jag kunna skriva en uppsats om varför,
men jag tror de flesta vet vad jag menar.
Om du har sjuka släktingar eller nära vänner (& då pratar vi riktigt sjuka) men som enligt Adolf ....nej jag menar Fredrik Reinfeld INTE kan räknas som sjuka utan istället uppmanas att rycka upp sig & komma ut på arbetsmarknaden, jaa då är det svårt att se Hela Sveriges bästa

Annars kan jag tycka att en politiktråd på ett Hockeyforum känns hyfsat felplacerad.
Men det är jag det

Så grattis alla blåskjortor, 3år till.
Nu ska de lite svagare individerna till sist rensas ut, så ska ni se att hela Sverige kommer blomma friskt om ytterligare några år.
(Neej, ja Äh inte bitter :wink: )
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Är väl inte speciellt konstigt att folk röstar på partier som SD när de etablerade partierna aldrig någonsin vågar ta debatten. Riktigt pinsamt. Dessutom kan ju inte många påstå att Sverige genom tiderna lyckats med integrationspolitiken....

Jag är nöjd att det blir en fortsatt borgerlig regering, nu slipper jag liksom fly landet (...).

Annars håller jag nog med LHO; politik på ett hockeyforum är precis så där lagom felplacerat och en aning töntigt. ;)
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Att den där myten lever än...
Expert.
Användarvisningsbild
Blå Helgonet
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Blå Helgonet »

SD nya reklamfilm tydligen BARNFÖRBJUDEN!

Bild
Blue Saints...
Användarvisningsbild
warrant
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av warrant »

Detta är vad Maud Olofsson tycker om oss Svenskar här i landet.

http://politisktinkorrekt.info/2011/02/ ... -olofsson/
Användarvisningsbild
soundboy

Inlägg av soundboy »

Sucksuck, ett hockeyforum ska inte vara ett ställe där politik ska diskuteras, men nåväl. Jag föreslår att alla tittar på den här filmen, den sanna, oretuscherade och inte särskilt redigerade sanningen om Sverigedemokraterna. 30 sekunder varar klippet, håll till godo.

Sjunga högt och dricka bärs,
ta guldet ingen pärs
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

warrant skrev:Detta är vad Maud Olofsson tycker om oss Svenskar här i landet.

http://politisktinkorrekt.info/2011/02/ ... -olofsson/
Hade man bytt plats på orden "svenskar" och "invandrare" så hade Svea Rikes befolkning krävt att hennes huvud skulle rulla direkt, och hon hade för resten av sitt liv fått leva med stämpeln "rasist" intryckt i pannan. Men när det är svenskar som kritiseras, vad händer då? Inte ett jävla dyft.

Det här landet är fan på väg åt helvete.
Användarvisningsbild
Mattias_87

Inlägg av Mattias_87 »

soundboy skrev:Sucksuck, ett hockeyforum ska inte vara ett ställe där politik ska diskuteras, men nåväl. Jag föreslår att alla tittar på den här filmen, den sanna, oretuscherade och inte särskilt redigerade sanningen om Sverigedemokraterna. 30 sekunder varar klippet, håll till godo.

Humor på hög nivå...
Avskaffa tre mot tre.
Skriv svar