Djurgårdens IF - Vålerenga IF, 27/8 2010 | EP Trophy
Re: Djurgårdens IF - Vålerenga IF, 27/8 2010 | EP Trophy
Har suttit i en timme nu och funderat fram och tillbaka. Vinst efter ordinarie tid i morgon och vi blir sämst trea, vilket räcker till slutspel... Såvida inte Adler Mannheim vinner med 12-0 mot Eisbären... Eller har jag tänkt fel någonstans?
Men om Mannheim vinner med 12-0 så får vi bättre målskillnad än Eisbären och passerar även dom.pulverapa skrev:Har suttit i en timme nu och funderat fram och tillbaka. Vinst efter ordinarie tid i morgon och vi blir sämst trea, vilket räcker till slutspel... Såvida inte Adler Mannheim vinner med 12-0 mot Eisbären... Eller har jag tänkt fel någonstans?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Ekman gjorde inget mål, men han gjorde 2 första ass. Tycker det var bra att Ekman och Widing fick göra lite poäng, hoppas spelet lossnar lite mer för dem nu. Tittar man på spelet från deras sida i de tidigare matcherna har det inte sett speciellt bra ut.Enbom skrev:Skönaste idag är att Ekman och Widing gjorde mål.
1300 enligt speakern har jag för mig. Det var INTE 600 ialf.addeman1 skrev:Någon som har koll på ungefärlig publiksiffra. Låter väldigt "ekoigt"