Invasion Globen!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Simbup

.

Inlägg av Simbup »

marcus nilsson skrev:har fortfarande inte fått biljetter förbeställda..finns det ingen stanns man kan förbeställa sånna???

isf kan jag (vi) tyvärr inte komma...

Vill inte låta otrevlig eller något men va f*n. Menar du att du inte klarar av att köpa biljetter? Någon gräns för dåliga ursäkter måste det väl finnas. Skit i att gå om du inte känner för det. Hockey går man på för att det är roligt! :roll:
Hockey är coooolt!
Användarvisningsbild
Zkar

Inlägg av Zkar »

Hoppas vi mosar bönderna så dom sätter sin mjölk i halsen!
Synd att jag inte kan närvara själv (spelar själv match då), men man får hoppas att det blir en ordentlig skara gårdare :D
DIF evigt trogen
John älskar DIF!

Inlägg av John älskar DIF! »

jag kommer ..vi ska sjunga sönder linköpings bönderna!
marcus nilsson

Re: .

Inlägg av marcus nilsson »

Simbup skrev:
marcus nilsson skrev:har fortfarande inte fått biljetter förbeställda..finns det ingen stanns man kan förbeställa sånna???

Vill inte låta otrevlig eller något men va f*n. Menar du att du inte klarar av att köpa biljetter? Någon gräns för dåliga ursäkter måste det väl finnas. Skit i att gå om du inte känner för det. Hockey går man på för att det är roligt! :roll:
ställ dej i lhcklacken så ska ja golva dej din ***....

aja, skämt åt sido...
visst har jag fått tag på biljetter..tycker dock dom har ganska dålig info på difhockey.se..iaf angående klackbiljetter..

ALLA TILL GLOBEN PÅ SÖNDAG!
Pinocchio
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Pinocchio »

marcus nilsson skrev:
Simbup skrev:

ställ dej i lhcklacken så ska ja golva dej din ***....

aja, skämt åt sido...
visst har jag fått tag på biljetter..tycker dock dom har ganska dålig info på difhockey.se..iaf angående klackbiljetter..

ALLA TILL GLOBEN PÅ SÖNDAG!
Är det svårt att surfa in på http://www.jarnkaminerna.nu för att läsa hur man får tag på klackbiljetter?

Kom ner i tid på matchdagen och köp biljetter antingen i luckan utanför entré 2 eller köp i Globens biljettkassa eller i Djurgårdsbutiken på Jakobsgatan 26.

Ett klick från den här sidan är följande information tillgänglig under "biljetter":

Ståplats 100 kronor
Ståplatsbiljetter köps i Djurgårdsbutiken på Jakobsgatan 26, luckan vid entré 2 samt biljettkassan.

http://www.difhockey.se/biljetter.php
marcus nilsson

Inlägg av marcus nilsson »

Pinocchio skrev: Är det svårt att surfa in på http://www.jarnkaminerna.nu för att läsa hur man får tag på klackbiljetter?

Kom ner i tid på matchdagen och köp biljetter antingen i luckan utanför entré 2 eller köp i Globens biljettkassa eller i Djurgårdsbutiken på Jakobsgatan 26.

Ett klick från den här sidan är följande information tillgänglig under "biljetter":

Ståplats 100 kronor
Ståplatsbiljetter köps i Djurgårdsbutiken på Jakobsgatan 26, luckan vid entré 2 samt biljettkassan.

http://www.difhockey.se/biljetter.php
Bor inte i sthlm som sagt...tar inte risken att stå utan biljett..förköp var alternativet..

men som sagt..har redan biljetter
Användarvisningsbild
lobban

vågar man tro på mot replik?

Inlägg av lobban »

Vågar man verkligen tro på att supportrana kommer att försöka fylla globen??
senast var ju förra säsongen men då var ju mer än hälften där för att se foppa som inte dök upp! men man kan ju alltid hoppas på det bästa, det vore verkligen häftigt om globen fylldes och det var fullt med djurg´årns supportrar!!
Senast redigerad av lobban den 2005-11-04 00:12:57, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
lund3

Re: vågar man tro på mot replik?

Inlägg av lund3 »

lobban skrev:Vågar man verkligen tro på att jk kommer att försöka fylla globen??
senast var ju förra säsongen men då var ju mer än hälften där för att se foppa som inte dök upp! men man kan ju alltid hoppas på det bästa, det vore verkligen häftigt om globen fylldes och det var fullt med djurg´årns supportrar!!
Du kan inte säga att "JK kommer försöka fylla Globen". Dom har gjort vad dom kan nu, nu är det upp till oss. Vi kan ju först och främst hoppas på att ståplatsen blir full. Tippar på att det blir ungefär 8000 på söndag.
Användarvisningsbild
lobban

Inlägg av lobban »

förlåt fel av mig! jaa de e starkt av dom som har dykt upp i globen men de e på tok för få, håller ni inte med?? dom som har kommit ska ha mycket credit för de men resten av alla "Djugårdare" da??
DJ The real one..

Familjebiljetter

Inlägg av DJ The real one.. »

Ska familjebiljetterna antas vara slut då det inte går att boka några till denna match via nätet?
Div. 2 Djurgår´n ändå!
Wrangel

Inlägg av Wrangel »

Det vore synd om kalaset spårar ur nu när det verkar som det kommer att bli lite drag i Globen.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 01,00.html
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

hur många tror ni vi blir i klacken ??

självt tror jag på ca 400
Simbup

Inlägg av Simbup »

Wrangel skrev:Det vore synd om kalaset spårar ur nu när det verkar som det kommer att bli lite drag i Globen.

De verkar vilja sprida den sanna Linköpingsandan även utanför sin skitstad. Det tycker jag vi låter polisen och matchvärdarna ta hand om. Så kan vi andra titta på hockey och vara glada.
Hockey är coooolt!
Cantona
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Cantona »

Wrangel skrev:Det vore synd om kalaset spårar ur nu när det verkar som det kommer att bli lite drag i Globen.

Ärligt, någon vässade lite på deras gästbok och Aftonbladet väljer att göra en hel artikel om det. Pinsam journalistik.
gojken

Inlägg av gojken »

Jag hoppas verkligen att det inte ballar ur. Det är så förbannat tråkigt och larvigt. Vill ha en bra match med tryck i Globen. Och givetvis tre poäng.

Hoppas och tror att det blir över 9000 personer i Globen på söndag. Vi är 5 stycken i bilen. Varav två DIF:are, 1 neutral och två LHC:are.
Skriv svar