marcus nilsson skrev:har fortfarande inte fått biljetter förbeställda..finns det ingen stanns man kan förbeställa sånna???
isf kan jag (vi) tyvärr inte komma...
Vill inte låta otrevlig eller något men va f*n. Menar du att du inte klarar av att köpa biljetter? Någon gräns för dåliga ursäkter måste det väl finnas. Skit i att gå om du inte känner för det. Hockey går man på för att det är roligt!
Hoppas vi mosar bönderna så dom sätter sin mjölk i halsen!
Synd att jag inte kan närvara själv (spelar själv match då), men man får hoppas att det blir en ordentlig skara gårdare
marcus nilsson skrev:har fortfarande inte fått biljetter förbeställda..finns det ingen stanns man kan förbeställa sånna???
Vill inte låta otrevlig eller något men va f*n. Menar du att du inte klarar av att köpa biljetter? Någon gräns för dåliga ursäkter måste det väl finnas. Skit i att gå om du inte känner för det. Hockey går man på för att det är roligt! :roll:
ställ dej i lhcklacken så ska ja golva dej din ***....
aja, skämt åt sido...
visst har jag fått tag på biljetter..tycker dock dom har ganska dålig info på difhockey.se..iaf angående klackbiljetter..
Vill inte låta otrevlig eller något men va f*n. Menar du att du inte klarar av att köpa biljetter? Någon gräns för dåliga ursäkter måste det väl finnas. Skit i att gå om du inte känner för det. Hockey går man på för att det är roligt! :roll:
ställ dej i lhcklacken så ska ja golva dej din ***....
aja, skämt åt sido...
visst har jag fått tag på biljetter..tycker dock dom har ganska dålig info på difhockey.se..iaf angående klackbiljetter..
Kom ner i tid på matchdagen och köp biljetter antingen i luckan utanför entré 2 eller köp i Globens biljettkassa eller i Djurgårdsbutiken på Jakobsgatan 26.
Ett klick från den här sidan är följande information tillgänglig under "biljetter":
Ståplats 100 kronor
Ståplatsbiljetter köps i Djurgårdsbutiken på Jakobsgatan 26, luckan vid entré 2 samt biljettkassan.
Pinocchio skrev:
Är det svårt att surfa in på http://www.jarnkaminerna.nu för att läsa hur man får tag på klackbiljetter?
Kom ner i tid på matchdagen och köp biljetter antingen i luckan utanför entré 2 eller köp i Globens biljettkassa eller i Djurgårdsbutiken på Jakobsgatan 26.
Ett klick från den här sidan är följande information tillgänglig under "biljetter":
Ståplats 100 kronor
Ståplatsbiljetter köps i Djurgårdsbutiken på Jakobsgatan 26, luckan vid entré 2 samt biljettkassan.
Vågar man verkligen tro på att supportrana kommer att försöka fylla globen??
senast var ju förra säsongen men då var ju mer än hälften där för att se foppa som inte dök upp! men man kan ju alltid hoppas på det bästa, det vore verkligen häftigt om globen fylldes och det var fullt med djurg´årns supportrar!!
Senast redigerad av lobban den 2005-11-04 00:12:57, redigerad totalt 1 gånger.
lobban skrev:Vågar man verkligen tro på att jk kommer att försöka fylla globen??
senast var ju förra säsongen men då var ju mer än hälften där för att se foppa som inte dök upp! men man kan ju alltid hoppas på det bästa, det vore verkligen häftigt om globen fylldes och det var fullt med djurg´årns supportrar!!
Du kan inte säga att "JK kommer försöka fylla Globen". Dom har gjort vad dom kan nu, nu är det upp till oss. Vi kan ju först och främst hoppas på att ståplatsen blir full. Tippar på att det blir ungefär 8000 på söndag.
förlåt fel av mig! jaa de e starkt av dom som har dykt upp i globen men de e på tok för få, håller ni inte med?? dom som har kommit ska ha mycket credit för de men resten av alla "Djugårdare" da??
De verkar vilja sprida den sanna Linköpingsandan även utanför sin skitstad. Det tycker jag vi låter polisen och matchvärdarna ta hand om. Så kan vi andra titta på hockey och vara glada.