Välkommen Nils Ekman!
Re: Välkommen Nils Ekman!
"Jag vill inte spela för någon annan klubb mer i min karriär och jag hade velat skriva ännu längre kontrakt egentligen."
Skön stil.
Skön stil.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vilken härlig vinnartyp han är. Ekman blir GULD värd för DIF i vinter 

Fan vad härlig han är alltså.Crashmash skrev:"Jag vill inte spela för någon annan klubb mer i min karriär och jag hade velat skriva ännu längre kontrakt egentligen."
Skön stil.
- Daniel942
Ekman <3Enbom skrev:Fan vad härlig han är alltså.Crashmash skrev:"Jag vill inte spela för någon annan klubb mer i min karriär och jag hade velat skriva ännu längre kontrakt egentligen."
Skön stil.
Känns skönt att han vill avsluta karriären här (med tanke på kontraktet och utlåtandet), så man slipper tugga på naglarna som man gör med andra spelare när man väntar på att se om de ska förlänga eller inte.
DIF!
- -daniel-
????? ????? ??? ?????!
Härliga Ekman, såna grejer får mig att smälta direkt.Crashmash skrev:"Jag vill inte spela för någon annan klubb mer i min karriär och jag hade velat skriva ännu längre kontrakt egentligen."
Skön stil.
Och våra inavlade kusiner ifrån landet som fick för sig att Nisse hejade på aik...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- SirDIFalot
Expert.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Fast...
"33-årige Ekmans kontrakt med SKA St Petersburg går ut efter säsongen.
- Jag skulle absolut även kunna tänka mig elitserien igen redan till hösten, och det är klart att Djurgården skulle ligga närmast till hands för min del i så fall."
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- alskar_dif
- Medlem: Ja, ständig medlem
Är Nisse samma spelare som han var innan? (fysisk OCH teknisk)
Jippi !!!
Grabben har gjort 2 sesånger i DIF och alla är lyriska
Ja ja vi får väl se hur han smälter in i laget, jag ger mig fan på att han börjar med att sno Printz nummer !!
Ja ja vi får väl se hur han smälter in i laget, jag ger mig fan på att han börjar med att sno Printz nummer !!
Hur ska vi få ihop ett lag där alla har spelat 10 säsonger i DIF hade du tänkt dig Jan?
Född till sportchef.
Nu är det väl mest att Nisse är en spelare av rang. Eller hade du tackat nej till Ovetjkin för att han inte är Djurgårdare?janne08 skrev:Jippi !!!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Men den där ovetjik är ju inte en svensk varför skulle vi värvaa honom? Typ inte min i vår stockholmsfproil så jag förstår inte. dessutim är han ryss så det går fan inte.Edin skrev:Nu är det väl mest att Nisse är en spelare av rang. Eller hade du tackat nej till Ovetjkin för att han inte är Djurgårdare?janne08 skrev:Jippi !!!
Nä, nus ka jag sova och så jag kommer upp imorgonbitti till sitsa skoldagen! HEJA!!!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Nisse fick nummer 3 och Printz fick byta nummer till 55.Hawk skrev:Tror det blir nr 33.maag--80 skrev:Jag undrar faktiskt vad Nisse kommer har för tröjnummer.
Han bör ju inte ha 3, den har Printz.
Han har haft 28 endel i NHL, men den har Lennhammer tagit.
Vad tror ni grabbar?