Dom bara öser beröm över han i SVT..
Kronis är ES bäste back. hans spelpondus påminner om M Sundins. Stabil som fan!Kentta skrev:Magnus Johansson - Elitseriens bästa back? Pfhahahaha, Kronwall är ju grymt mycket stabilare, i alla fall i landslaget. Blir orolig nästan varje gång Mange har pucken faktiskt..
Och apropå stabila backar, Daniel Fernholm var ju en sväng uppe på läktaren vid 1-2 målet!Magnutz skrev:Kronis är ES bäste back. hans spelpondus påminner om M Sundins. Stabil som fan!Kentta skrev:Magnus Johansson - Elitseriens bästa back? Pfhahahaha, Kronwall är ju grymt mycket stabilare, i alla fall i landslaget. Blir orolig nästan varje gång Mange har pucken faktiskt..
Fernholm blandar och ger. Jag såg en sekvens där han spelade bra. Det gick visst över.Kentta skrev:Och apropå stabila backar, Daniel Fernholm var ju en sväng uppe på läktaren vid 1-2 målet!Magnutz skrev:Kronis är ES bäste back. hans spelpondus påminner om M Sundins. Stabil som fan!Kentta skrev:Magnus Johansson - Elitseriens bästa back? Pfhahahaha, Kronwall är ju grymt mycket stabilare, i alla fall i landslaget. Blir orolig nästan varje gång Mange har pucken faktiskt..
Ja, oskarp som fan. Fumlar när han kommer fram. Synd, men starffar är ju en 50/50-situation som bäst tycker jag.Kentta skrev:Pinsamt dålig straff av Dicken! Det är som med Djurgårn, när det skiter sig, då skiter sig verkligen allt
Kentta skrev:Magnus Johansson - Elitseriens bästa back? Pfhahahaha,
Kronwall är ju grymt mycket stabilare, i alla fall i landslaget. Blir orolig nästan varje gång Mange har pucken faktiskt..
DOCK, så måste jag säga att jag skickade iväg inlägget precis innan 1-2 trillade in, så lite rätt hade jag ändå, utan DIF brillorna på mig!Lee Harvey Oswald skrev:Kentta skrev:Magnus Johansson - Elitseriens bästa back? Pfhahahaha,
Kronwall är ju grymt mycket stabilare, i alla fall i landslaget. Blir orolig nästan varje gång Mange har pucken faktiskt..
Haha,
Ja det gäller att ta på DIF-glasögonen när det är dags att se på Tre Kronor![]()
Kronwall tittade puck på 1-2 & på 1-3 hann Staffan inte ens med att titta puck.
Staffan är grymt stabil i ES, men mot bra internationellt motstånd (inte Finlands C-lag) blir han tyvärr lite avslöjad.
Detta gäller även Magnus J som i ES kommer undan den värsta kritiken, bara pga av att ES knappt har något fysiskt spel
Summering av "Gäääääsp-i brist på ES-turneringen".
Kronwall, Brodin, Krüger klara för spel i derbyt 22/12.
Det enda av betydelse!
Han har ju pratat om kontinuitet och långsiktiga byggande. Samt vikten av att ha en stomme och flertalet yngre spelare. Samt spelskickliga backar verkar han gilla. Så tror inte han går på din linje.warrant skrev:Till L-G Hockey Games så hoppas jag att Mårts tar ut lite fler rutinerade spelare.
Starkare defensiva backar som Timander och Sanny Lindström.