Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!!!
Gnhet torskade som vanligt idag och kungliga Djurgården rycker ifrån bottenlagen efter 1-0 hemma mot Mjällby!
På söndag ska det vara fullständigt kaos i aik. DIF ska sänka råttskeppet så pass grovt så att norra stå tappar styrningen och stormar planen vilket leder till tomma läktare samt poängavdrag!
sthlm_dif skrev:Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!!!
Gnhet torskade som vanligt idag och kungliga Djurgården rycker ifrån bottenlagen efter 1-0 hemma mot Mjällby!
På söndag ska det vara fullständigt kaos i aik. DIF ska sänka råttskeppet så pass grovt så att norra stå tappar styrningen och stormar planen vilket leder till tomma läktare samt poängavdrag!
sthlm_dif skrev:Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!!!
FORZA DJURGÅR'N!
När fan blev du fotbollssupporter? JÄVLA MEDGÅNGARE...haha.
Hela 5 jävla poäng före 2flax9 laget. Hata allt! Tut, tut, nu kör vi!
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Mäklaren skrev:Haha, ha inte för höga förväntningar nu.
Haha, kanske inte så smart att ställa in sig på en seger.
Men jag känner på mig att det är vår tur nu, det var så sjukt jävla länge sen vi vann ett derby!
Snazzi skrev:När fan blev du fotbollssupporter? JÄVLA MEDGÅNGARE...haha.
När Igbonanike gjorde 1-0 mot Mjällby!!!!!!!
Älskar DIF Fotboll över allt annat nu, GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Snazzi skrev:Det kanske är Laura Vandervoort, då går det att jämföra.
Din sjuke jäkel, jag visste inte att det var utomjordingar som du var intresserad av. Vänta bara tills du får se deras insida!!!
(V 2009)...
PS. Jag håller dock med om att hon är snygg, men det finns dock bra mycket snyggare brudar här i världen än Laura Vandervoort
1. Hayden Panettiere
2. Megan Fox
3. Jessica Alba
4. Blake Lively...
Jag kan göra listan lång...
Daniel942 skrev:och tjejen över allt annat hela tiden
Daniel942 skrev:Nu är det dock inte så, men hon kommer nog till hovet ändå. Alla älskar ju DIF!
Tro mig, hon kommer inte till Hovet... Hon kommer att sitta och dricka kaffe eller något uppe i sitt rymdskepp och planera hur dom ska ta över världen ifrån människorna. Fy fan