När jag lyssnat på matcherna på Radio så har vi vunnit, och de gånger jag kollat på matcherna på TV har vi torskat. Enda anledningen till att jag lyssnat på radion har dock varit att jag inte kunnat köpa PPV matcherna. Nu sänds dock matchen i kanal 9 vilket gör att jag kan ju se den om jag vill. Så frågan är, skall jag chansa och se den på TV och utgå från att jag inte jinxar laget, eller skall jag hålla mig till radio som funkat hitills?
Snälla, lyssna på radion, eller som Ebba Grön säger: Det måste vara radion.
Förövrigt så anser jag att barnungar och pöbel kan dra åt helvete...
När jag lyssnat på matcherna på Radio så har vi vunnit, och de gånger jag kollat på matcherna på TV har vi torskat. Enda anledningen till att jag lyssnat på radion har dock varit att jag inte kunnat köpa PPV matcherna. Nu sänds dock matchen i kanal 9 vilket gör att jag kan ju se den om jag vill. Så frågan är, skall jag chansa och se den på TV och utgå från att jag inte jinxar laget, eller skall jag hålla mig till radio som funkat hitills?
Dock så vore det lite små komiskt om laget spelar briljant hockey, vinner med 5-0 och Hovet gungar som aldrig förr så sitter du där framför din radio.
Jag föreslår att du börjar att lyssna på radion och så ser du vart matchen leder.
Det där hände förövrigt mig under fotbollssäsongen. Från Malmö hemma i september, till matchen innan Örgryte såg jag på Internet(csports.se) och då förlorade vi. Den matchen jag inte såg, mot BP vann vi med 4-1. Sedan började jag lyssna på radion mot Örgryte för att JUST den dagen så krånglade mitt interner tillräckligt för att det inte skulle gå att se matchen. Då gjorde grabbarna en bragdmatch. Undantaget var Helsingborg borta då jag var på plats men ändå. Sedan såg jag inte matchen mot Kalmar, dock hade jag köpt matchen men csports servern hade dött PGA för mycket folk. Sedan såg jag första matchen mot Assyriska på tv och så såg jag självklart andra matchen också(bragdmatchen).
Men ett tag var jag lite orolig att det var jag som skulle ta laget till Superettan
Ingen Markström ikväll enligt sensationstabloiderna. Det tror jag när jag ser det. Känns som en simpel rökridå för att spara självförtroendet på en juniormålis som är tvungen att bära ett skitlag på sina axlar. Brynäs vet att de spelmässigt borde legat under med 0-3 i matcher och tar till alla tricks i slutspelsboken.
Lite märkligt ändå. Markström har varit grymt bra och Brynäs bästa spelare. Han är den ENDA anledningen till att DIF inte leder med 3-0 i matcher. Alla DIFs mål har varit från fri position i slottet och inte mycket att göra något åt. Förutom kanske Mackans 1-0 i KV2.
Men men, den som lever får se, och jag klagar absolut inte om vi får skjuta sönder Läck ikväll istället. Fast då gör han väl sitt livs match, det brukar vara så....
Dock så vore det lite små komiskt om laget spelar briljant hockey, vinner med 5-0 och Hovet gungar som aldrig förr så sitter du där framför din radio.
Jag föreslår att du börjar att lyssna på radion och så ser du vart matchen leder.
Det där hände förövrigt mig under fotbollssäsongen. Från Malmö hemma i september, till matchen innan Örgryte såg jag på Internet(csports.se) och då förlorade vi. Den matchen jag inte såg, mot BP vann vi med 4-1. Sedan började jag lyssna på radion mot Örgryte för att JUST den dagen så krånglade mitt interner tillräckligt för att det inte skulle gå att se matchen. Då gjorde grabbarna en bragdmatch. Undantaget var Helsingborg borta då jag var på plats men ändå. Sedan såg jag inte matchen mot Kalmar, dock hade jag köpt matchen men csports servern hade dött PGA för mycket folk. Sedan såg jag första matchen mot Assyriska på tv och så såg jag självklart andra matchen också(bragdmatchen).
Men ett tag var jag lite orolig att det var jag som skulle ta laget till Superettan
Nä alltså, det var HAN som skulle lyssna på radion, jag ska dit...
Förövrigt så anser jag att barnungar och pöbel kan dra åt helvete...
Direkt efter matchvärmningen tog Brynäs beslutet att målvakten Jacob Markström inte kommer att spela i kväll. ”Han vilar en match för säkerhets skull”, säger en initierad källa."
Direkt efter matchvärmningen tog Brynäs beslutet att målvakten Jacob Markström inte kommer att spela i kväll. ”Han vilar en match för säkerhets skull”, säger en initierad källa."
Han spelar, var så säker.
Otroligt att dom ens försöker sig på såna här knep, vi har ju Hardy Nilsson i båset, den mest erfarna räven i Elitserien.
Slöseri med tid om ni frågar mig, Brynäs borde fokusera på att få stopp på våran offensiv istället.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande. Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
DJURGÅRDEN–BRYNÄS
Bekräftat nu: Jacob Markström, 20, spelar inte i kväll.
– Nej, han vilar meddelar Brynäs tränare Niklas Czarnecki i ett sms till Sportbladet
Kan vara en riktig rövarhistoria från Brynäs sida men Czarnecki känns ärlig, hur som helst så spelar det ingen roll, vi vinner ändå.