Inget fel på min PPV-sändning iallafall...Jim Morrison skrev:Fan att PPV sändningen ska strula ikväll.
...och för er som inte ser... Mackan är OTROLIGT bra!
Men laget desto virrigare defensivt.
Inget fel på min PPV-sändning iallafall...Jim Morrison skrev:Fan att PPV sändningen ska strula ikväll.
Inte min heller, kollar ni via tv:n eller dator?DIF_Soldier skrev:Inget fel på min PPV-sändning iallafall...Jim Morrison skrev:Fan att PPV sändningen ska strula ikväll.
TV... Comhem.Bastard47 skrev:Inte min heller, kollar ni via tv:n eller dator?DIF_Soldier skrev:Inget fel på min PPV-sändning iallafall...Jim Morrison skrev:Fan att PPV sändningen ska strula ikväll.
Kan bli bra faktiskt. Får killarna spela lite mer NHL-likt istället för B-Ås tråkiga hockey.warrant skrev:Off Topic detta.
Tre kronor har fått en ny förbundskapten
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6468435.ab
Ja fan va Mackan imponerar. Som han spelar nu undrar jag om inte han är bäst i serien. I alla fall som playmaker.Jockmaniac skrev:Mackan är kung i denna matchen. Härligt grinig och Linkan-klass på passen. Riddarn börjar också bli riktigt vass idag. Printz ska vara tjurig och det verkar han bli desto mer ju längre matchen går.
......
Sen även Wesslau som är lite för seg när han öppnar båsdörren eller vad säger ni Wesslaus fans
BOMBOM BOUCHARD skrev:Ja fan va Mackan imponerar. Som han spelar nu undrar jag om inte han är bäst i serien. I alla fall som playmaker.Jockmaniac skrev:Mackan är kung i denna matchen. Härligt grinig och Linkan-klass på passen. Riddarn börjar också bli riktigt vass idag. Printz ska vara tjurig och det verkar han bli desto mer ju längre matchen går.
......
Sen även Wesslau som är lite för seg när han öppnar båsdörren eller vad säger ni Wesslaus fans
Sedan klappar Wesslan spelarna lite väl löst i ryggen. Skärpning....
Amen. Inte för att säga något annat, vi har gjort oss förbannat förtjänta av lite medflyt gällande domarna dom senaste matcherna.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nu har vi verkligen tur med domaren. Solklar spelare i målgården vid 4-1.