Mike Zigomanis

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Sidney Crosby

Re: Mike Zigomanis

Inlägg av Sidney Crosby »

Seriöst, vad kan ha hänt? Är riktigt orolig just nu. När kan information på hemsidan tänkas komma ut?
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Håller med. Galet tråkigt om det är något allvarligt...och jag hatar verkligen rykten och spekulationer. Vi vill veta. NU.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Klart man håller det hemligt. Slutspel väntar. Ingen idé att förvänta er något info via hemsidan.
Expert.
Sidney Crosby

Well, tycker ändå att man borde få veta vad som händer och sker. Är väl bättre att man får reda på vad som har hänt så att man slipper oroa sig? Och vad det nu skulle ha för inverkan på slutspelet förstår jag inte.
Soulsic

Inlägg av Soulsic »

Sidney Crosby skrev:Well, tycker ändå att man borde få veta vad som händer och sker. Är väl bättre att man får reda på vad som har hänt så att man slipper oroa sig? Och vad det nu skulle ha för inverkan på slutspelet förstår jag inte.
Om vi skulle gå ut på hemsidan och säga vilken skada de här två spelarna har så skulle motståndarna, när de då skulle veta vilken skada, bara kunna trycka till lite extra på just det stället så att skadan blir ännu värre och Zigge eller Ragge kanske missar hela slutspelet. Det är väl anledningen till att man mörkar tror jag.
Sidney Crosby

Ja, men nu har det ju påståtts att det inte är någon skada på Ziggy som det handlar om, utan något annat. Och det vill jag gärna ha information om. Typ nu.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Sidney Crosby skrev:Ja, men nu har det ju påståtts att det inte är någon skada på Ziggy som det handlar om, utan något annat. Och det vill jag gärna ha information om. Typ nu.
Vart har det påståtts det? Har bara sett det som ett löst rykte på det här forumet.
Expert.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Jag har också fått lite dålig magkänsla om Ziggy, jag får hoppas att han snart kommer tillbaka, men det är något med tajmingen att han försvinner samtidigt som Tjärnqvist kommer tillbaka som ger mig lite dåliga vibbar...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
elklingo

Inlägg av elklingo »

Ziggy borta till slutspelet drar igång, inte bra detta. Han är viktig i både eq och boxplay..
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

elklingo skrev:Ziggy borta till slutspelet drar igång, inte bra detta. Han är viktig i både eq och boxplay..
Ja, man hade ju hoppats han & Tjärnqvist skulle få lite tid att spela ihop sig inför slutspelet. Som läget är nu tror jag dock vi skall vara mer än nöjda om Zigomanis står på isen i någon kvartsfinal... också oroande med Ragge, men där är det nog mer än försiktighetsåtgärd.
pieceofcrap

Inlägg av pieceofcrap »

får också dåliga vibbar och inte minst på det sättet man annonserar det på webben. Får en känsla av att det är annat än skador som spökar...
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Det här var det sämsts tänkbara som kunde hända oss. Zigomanis är bästa tekare i elitserien, och har varit grym i vårat bp.
Skulle hans säsong vara över sjunker våra chanser att ta sig förbi kvartsfinalen avsevärt.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Ziggy är center i vår starkt fungerade tredjekedja, som skulle få en boost med Tjärnqvist. Men sämsta som kunde hända oss?

Har hellre Ziggy borta än Mackan, Otto, Ölve, Ragge, Honken, Kyle.
Expert.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

http://marieshockeyblogg.blogspot.com/2 ... l-tre.html

Annan gammal info som jag hittade om hans skada, alltså en operation i hans högeraxel som för någon säsong sen satte stopp för spel i x antal månader.

"Pittsburgh Penguins forward Mike Zigomanis underwent successful surgery on his right shoulder Wednesday, Jan. 14th and will be sidelined for four to six months.

Dr. James Andrews of the Alabama Medicine and Orthopaedic Center performed the surgery to repair the rotator cuff in his right shoulder. Zigomanis suffered the injury during the first period on Dec. 3rd against the New York Rangers at Madison Square Garden."
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

SirDIFalot skrev:Ziggy är center i vår starkt fungerade tredjekedja, som skulle få en boost med Tjärnqvist. Men sämsta som kunde hända oss?

Har hellre Ziggy borta än Mackan, Otto, Ölve, Ragge, Honken, Kyle.
Sämsta tänkbara efter den sitaution som det varit med honom naturligtvis. Vet inte vad du svamlar om.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Skriv svar