Dom vill väl mörkaDIF_Soldier skrev:Varför har man plötsligt slutat med att publicera laguppställningar?
Nä, det är dåligt. Fast de brukar ju iallafall komma upp på hockeyligan.se nån timme innan matchstart.
Dom vill väl mörkaDIF_Soldier skrev:Varför har man plötsligt slutat med att publicera laguppställningar?
Det är ju bara att gå in på http://stats.swehockey.se och klicka på Live på den matchen du vill se så kommer laguppställningen upp ungefär senast en timme innan matchstart, går även att göra på http://www.hockeyligan.se.DIF_Soldier skrev:Varför har man plötsligt slutat med att publicera laguppställningar?
Vi har väl inte direkt haft något problem med det? Jag tycker att dom som inte varit Djurgårdare och skrivit på detta forum har hållt en hög nivå, visat ett stort hockeyintresse och till viss mån faktiskt tillfört något.Daniel942 skrev:Skulle gärna vilja se ett medlemsforum som är stängt för icke-medlemmar.
Så man kan prata om saker utan att HV Bönder reggar sig och lägger sig i.
Kan vara skönt med ett stängt forum ocksåRocker skrev:Vi har väl inte direkt haft något problem med det? Jag tycker att dom som inte varit Djurgårdare och skrivit på detta forum har hållt en hög nivå, visat ett stort hockeyintresse och till viss mån faktiskt tillfört något.Daniel942 skrev:Skulle gärna vilja se ett medlemsforum som är stängt för icke-medlemmar.
Så man kan prata om saker utan att HV Bönder reggar sig och lägger sig i.
Eller inte...Daniel942 skrev:Kan vara skönt med ett stängt forum också
Nu har ju du faktiskt varit medlem här i en månad, så då kan du inte veta vad som hände i slutspelet. Det var minst 5 HV bönder som reggade sig och skrev otroligt meningslösa inlägg i matchtrådarna.Salas skrev:men eftersom vi inte har haft ett sådant problem här på forumet så finns det heller ingen anledning att diskutera det.
Först och främst så kan jag med all säkerhet säga att jag har följt vårt forum betydligt längre än vad du har gjort, så jag vet precis vad jag pratar om.Daniel942 skrev:Nu har ju du faktiskt varit medlem här i en månad, så då kan du inte veta vad som hände i slutspelet. Det var minst 5 HV bönder som reggade sig och skrev otroligt meningslösa inlägg i matchtrådarna.
Jag förespråkar inte att stänga hela forumet, utan det handlar om en liten ny forumdel. Det kan ju också bli en morot till att folk blir medlemmar i DIF Hockey (om man nu inte är det).
Nu kan du ta och läsa DIF-ajk tråden.Salas skrev:men eftersom vi inte har haft ett sådant problem här på forumet så finns det heller ingen anledning att diskutera det.
Det där är i phpBBs programvara, och inget DIF Hockey kan styra över.android skrev:En liten fråga som irriterar mig. När man klickar på besvara inlägg utan att vara inloggad så kommer inloggningsrutan upp, fine. Men när man loggar in så kommer "Återgå till index" upp som enda alternativ. Har gjort så ett tag nu. Jag har för mig att förut kom det upp något i stil med "Återgå till föregående plats" eller något i den stilen, så man kunde klicka sig in och börja skriva direkt. Nu återgår man till index, in i rätt forum in i rätt tråd etc.
Visst är det ett litet problem och visst kan man bara köra "Bakåt" ett par gånger. Ändå är det störande