Ölvestad inte längre lagkapten, så vem ska kliva fram?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Ölvestad inte längre lagkapten, så vem ska kliva fram?
Jag har hela tiden sagt att man bör ge Enqvist ett A. Mackan tar det andra och Ragge tar C.
Säsongen efter det (eller när nu Ragge lägger av) bör Engqvist få vara kapten (och en lång tid framöver hoppas jag). Mackan får ha kvar sitt A, men sedan tycker jag att Timmy Pettersson förtjänar ett A på sin tröja - en pålitlig back som sällan gör en dålig match och har de egenskaper och den styrka som krävs för att bära det.
Varken Otto eller Falk är med i mina beräkningar just av den anledningen att de har sagt ifrån sig ansvaret förr, varför belasta dem med det igen?
Säsongen efter det (eller när nu Ragge lägger av) bör Engqvist få vara kapten (och en lång tid framöver hoppas jag). Mackan får ha kvar sitt A, men sedan tycker jag att Timmy Pettersson förtjänar ett A på sin tröja - en pålitlig back som sällan gör en dålig match och har de egenskaper och den styrka som krävs för att bära det.
Varken Otto eller Falk är med i mina beräkningar just av den anledningen att de har sagt ifrån sig ansvaret förr, varför belasta dem med det igen?
Säg den glädje som varar
- DIF_Soldier
Att inte ge Ante ett A nu är ytterligare ett tjänstefel om så sker.
Vår absolut viktigaste spelare för framtiden.
Vår absolut viktigaste spelare för framtiden.
Säg den glädje som varar
C: Ragge
A: Mackan
A: Fimpen/Timmy/Ante
A: Mackan
A: Fimpen/Timmy/Ante
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- alskar_dif
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Finns bara en.... Ragge

-
- Säsongskort: Ja
Känns som folk överskattar kaptensrollen, som att hela laget kretsar runt den spelaren som har C:et.
Ge den till nån som känner laget bra och har respekt bara.
Ja där har du ragge!Torpedo Novgorod skrev:Känns som folk överskattar kaptensrollen, som att hela laget kretsar runt den spelaren som har C:et.
Jag tycker att "Ragge" är den ultimata ledaren och han bör ha ett C på sin tröja.
Sedan tycker jag även att Timmy Pettersson och Andreas Engqvist kan belönas med ett varsitt A.
Sedan tycker jag även att Timmy Pettersson och Andreas Engqvist kan belönas med ett varsitt A.
Helt klart Ragge för eran del.
M Nilsson är ingen ledartyp.
M Nilsson är ingen ledartyp.

Deras inlägg var skrivna när "Mackan" inte hade signat än. Min fråga är, vad gör du som fbksupporter inne på vårat forum?
#1 Han är avudsjuk på att vi är djurgårdare!heap skrev:Deras inlägg var skrivna när "Mackan" inte hade signat än. Min fråga är, vad gör du som fbksupporter inne på vårat forum?
#2 Han vill vara på ett forum där det finns lite seriösa skrivare!
#1 Varför skulle jag vara avudsjuk på att ni är djurgårdare? Ni är sämre än olsäter. Ni platsar i DIV 3.Sebbe G skrev:#1 Han är avudsjuk på att vi är djurgårdare!heap skrev:Deras inlägg var skrivna när "Mackan" inte hade signat än. Min fråga är, vad gör du som fbksupporter inne på vårat forum?
#2 Han vill vara på ett forum där det finns lite seriösa skrivare!
#2 Nja, det vet jag väl inte.
Ser inte problemet med att ha skribenter från andra lag här, så länge de håller en bar nivå.
Forumindex » Hockey » Djurgården Hockey » Ölvestad inte längre lagkapten, så vem ska kliva fram?
-
Håller helt med. Men grymt jobbigt när skribenter från andra lag är här enbart för och provocera...narren skrev:Ser inte problemet med att ha skribenter från andra lag här, så länge de håller en bar nivå.
Personigen tycker jag att Ragge ska ha C:et!