Känns faktiskt som Mats är rätt trött på hockey. Han valde att inte spela under hela lockout säsongen, och hade inte specielt brottom med att hitta ett lag att lira med i år.Hawk skrev:warrant skrev:Den dag sudden slutar spela så bör DIF ta in han i organisationen.
Tror att många företag gärna vill synas ihop med han.
Där tror jag du har en poäng faktiskt! Det skulle säkert göra gott att ha han i organisationen, men frågan är ju om han skulle vilja detta?
Mats Sundin - The one and only!
Re: Mats Sundin - The one and only!
- antti-pekka
- Medlem: Ja, ständig medlem
Mats hade väl "ont i ryggen" just den säsongen. Vilken tur att smärtorna kom när det var lock-out så att han slapp spela med Djurgården...robin_dif skrev:Känns faktiskt som Mats är rätt trött på hockey. Han valde att inte spela under hela lockout säsongen, och hade inte specielt brottom med att hitta ett lag att lira med i år.Hawk skrev:warrant skrev:Den dag sudden slutar spela så bör DIF ta in han i organisationen.
Där tror jag du har en poäng faktiskt! Det skulle säkert göra gott att ha han i organisationen, men frågan är ju om han skulle vilja detta?
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Rykten kommer rykten går. Lyckas de ansvariga kroka "Sudden" så lär det vara den största hockeyknallen på många herrans år...
Baserar du det här på något som kommit upp eller är det bara en dröm som återupplivat en tråd som varit död i ett halvår?Doyle skrev:Rykten kommer rykten går. Lyckas de ansvariga kroka "Sudden" så lär det vara den största hockeyknallen på många herrans år...
Verkar som att han ska ge Vancuver en ny chans i år. Lycka till...
Förresten, vad spelar det för roll om Sudden vill tillbaka? Vi har ju "full trupp" *mummelmummelmummel*
warrant skrev:Den dag sudden slutar spela så bör DIF ta in han i organisationen.
Där har vi de!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5879911.ab
Vad tror ni? Kommer Sudden att säga att han spelar sin sista säsong i DIF???
Vad tror ni? Kommer Sudden att säga att han spelar sin sista säsong i DIF???
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Han slutar spela hockey. Allt annat vore en sensation.
"Min princip är att ge igen. Om nån ger mej falska sedlar ska han ha tillbaka dem. Enda sättet att klara sig i ishockey är att ge igen så att den som klippt till aldrig gör om det." - Lasse Björn
Tooga skrev:Han slutar spela hockey. Allt annat vore en sensation.
Sensation eller inte, visst är det en kittlande tanke?
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Han gjorde ganska klart att han inte kommer spela med DIF mer i och med att han inte spelade med oss under NHL-lockouten. Säger som många andra redan sagt i den här tråden, det kommer inte hända.cCat skrev:Sensation eller inte, visst är det en kittlande tanke?
"Min princip är att ge igen. Om nån ger mej falska sedlar ska han ha tillbaka dem. Enda sättet att klara sig i ishockey är att ge igen så att den som klippt till aldrig gör om det." - Lasse Björn
Tror också att han kommer säga att han lägger av.
Fast vore jättekul om han sa att han vill avsluta karriären i DIF.
Fast vore jättekul om han sa att han vill avsluta karriären i DIF.
Väldigt tråkig dag för ishockeyn, i mina ögon är Mats (tillsammans med Lidström) den bästa svensken i NHL dom senaste åren.
Flest mål och poäng och lagkapten i Maple Leafs. Säger det mesta...
Flest mål och poäng och lagkapten i Maple Leafs. Säger det mesta...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jäkligt trist dag, hade hoppats att han fortsatt ett tag till, men kanske får se honom i någon tränar roll någonstans i framtiden!?!
Mats Sundin's karriär är över!
Tackar Sollentuna, Djurgården, Quebec, Toronto och Vancouver, samt alla fans. Han vet inte vad som händer i framtiden, utan det får han se. Beslutet har växt fram eftersom han blev äldre, och det kändes naturligt av avsluta karriären i år.
Tackar Sollentuna, Djurgården, Quebec, Toronto och Vancouver, samt alla fans. Han vet inte vad som händer i framtiden, utan det får han se. Beslutet har växt fram eftersom han blev äldre, och det kändes naturligt av avsluta karriären i år.
Väldigt väldigt tråkigt för ishockeyn