Så ja, då va jag klar med en potentiell Fernholm affisch...
Så här ser den ut:
Om någon kan tänkas eller vill fixa den upptryckt i stort format så är det bara att dra ett PM till mig,
har högupplöst PDF fil så den borde kunna tryckas
i jävligt stort format om någon har tid/ork/pengar.
Om jag minns rätt så va de någon här som kände någon på en tryckerifirma?
ludde- skrev:Så ja, då va jag klar med en potentiell Fernholm affisch...
Så här ser den ut:
Om någon kan tänkas eller vill fixa den upptryckt i stort format så är det bara att dra ett PM till mig,
har högupplöst PDF fil så den borde kunna tryckas
i jävligt stort format om någon har tid/ork/pengar.
Om jag minns rätt så va de någon här som kände någon på en tryckerifirma?
PS.
Om någon har några åsikter osv så kan jag jobba vidare eller jobba fram en ny.
Hahaha! Klockrehnt! Var tvungen att se senaste matchen mot lhc hemifrån. I första periodenpausen intervjuar Canal+ Fernholm och undrar om han tar åt sig av allt buande. Han anstränger sig för att inte se besvärad ut och säger att "Nej, det studsar bara tillbaka".
På tisdag ska vi få Ferna vilja krypa tillbaka till det hål han kom ifrån *tvi*!
Det lag som först får mentalt övertag i serien kommer att ha goda möjligheter att ta hem en jämn kvartsfinalserie.
Första matchen kan avgöra hela serien. Vinner vi får vi flyt samtidigt som LHC blir nervösa och låser sig.
Första bytet kan avgöra första matchen enligt samma princip.
Otroligt viktigt att vi förstår vår roll. Att vi som fans kan påverka. Vi måste skapa ett grymt tryck. Bära fram våra grabbar och trycka ner motståndarna. Kan vi dessutom påverka domarna i vår favör så kan det vara det lilla extra som behövs för att avgöra matchen och kvartsfinalserien.
ALLA måste vara taggade från första nedsläpp!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
MAP skrev:Jag har säsongskort i klacken. Ingår slutspelsbiljetter eller måste dessa köpas separat? Kom på det idag. Vill ju inte gärna missa det roligaste..
MAP skrev:Jag har säsongskort i klacken. Ingår slutspelsbiljetter eller måste dessa köpas separat? Kom på det idag. Vill ju inte gärna missa det roligaste..
det ingår. du hämtar väl ut dom i globen city om jag har fattat rätt
Lee Harvey Oswald skrev:Fortfarande gott om plåtar kvar ...?! (grönt på Ticnet).
Kan vi inte sälja slut denna match skäms jag som en hund.
DIF har missat 2 slutspel i rad, suget borde vara enormt.
Håller med, men samtidigt så tror jag det faktiskt blir slutsålt (om det enligt nåra här var gult förut så betyder det att det inte kan finnas SÅ mycket biljetter kvar... imorrn vid den här tiden vet vi mer).
Rash skrev:Var tvungen att se senaste matchen mot lhc hemifrån. I första periodenpausen intervjuar Canal+ Fernholm och undrar om han tar åt sig av allt buande. Han anstränger sig för att inte se besvärad ut och säger att "Nej, det studsar bara tillbaka".
På tisdag ska vi få Ferna vilja krypa tillbaka till det hål han kom ifrån *tvi*!
Senare i matchen blir han så besvärad av klackens buande så att han passar en medspelare som är på väg att byta. Resultatet blit två minuters utvisning för för många spelare på isen.
Ja, då är det äntligen dags för slutspel som väntat valde Hv Saik (inte fan bryr de sig om en lite längre flygresa), Lhc valde DIF då de vara rädda för att spela i Frölundaborg??
Hoppas nu att alla Djurgårdare sluter upp redan till K.final 1, denna match är ruskigt viktig. Enligt mig så är det 50-50 mellan DIF - Lhc vilket lag som kommer att stå som segrare efter denna matchserie bäst av 7.
Jag tror vi nu kommer att få se mer av Ossi, det är nu det kommer märkas att han spelat mer än 400 NHL-matcher..
Underbart skönt med slutspel igen, jag är ruskigt laddad.
Sålt sig som en.....
Ps Underbar hälsning till Lhc som intro.
Senast redigerad av Caveman den 2008-03-10 15:31:04, redigerad totalt 1 gånger.