En assnygg 3:e tröja :p eller hemma haha. Hoppas klubbledningen kollar in här haha.
Så... jävla... snygg! Underbar tröja.
Jag tänkte på en sak. Skulle inte blå-blått fungera som bortaställ också? Ljusblå med mörkblå linjer och arm-/axelfält? ("Önska!" med whygeorgia )
Som blocco sa; om du inte har nåt emot det så fortsätt posta olika ställ. Uppskattas otroligt mycket.
Iaf, ändra den vita snörningen till en röd på hemmatröjan, de gröna till gult och sen en tillfixad logga utan de blåa på bortatröjorna så är dom fan skitsnygga
Haha ojdå! men som sagt så har jag kasst färgseende när det gäller vissa nyanser:P
Men man ska komma ihåg att det flesta tröjor höjer sig ett snäpp utan reklamblaffor, & utan sponsorer blir det svårt att rulla vidare
Men, snygga tröjor var det iaf
Hoppas whygeorgia tillåter mig kasta in lite reklam så får du se hur det ser ut med det och jag gillar det starkt ändå!
Klart jag gör! Är ju snyggt även med reklam! men det är förjävla synd att det är reklam på tröjerna asså :/ men det behövs ju för ekonomin, om man inte kan lösa det på annat sätt.
Här kommer nåra fler i andra färger, lite efter önskemål och fotbollsinspirerade (den sista är ju väldigt på skoj haha), den gula är ju inte speciellt snygg heller men lägger ut den iallafall. Gjorde dem bara hastigt nu för ja har kemitenta imorrn och måste plugga som ett djur haha. :
Elitserieklubbarna måste skriva kontrakt med reebok. Ge oss EDGE-systemet!
whygeorgia skrev:Kan inte elitserien införa RBK edge system? Fatta en edge tröja med samma mönster som nu , färgerna från guldåren + snörning! sen utan reklam ;P
DIF skulle gå om Rangers när det gäller snyggast tröjor i världen. lätt!
Gjorde nåra snabba torfs :
Sådär nånting vore great kanske med vanliga loggan bara men ja tycker den där e stiligare.
Loggan ser inte så bra ut på bortatröjan (som inte heller vart 100% bra) men you get it, kanske annan färg på snörningen med. Ja orkar inte göra bättre nu, måste sova så ja kan se foppas comeback inatt .
var gör man sånna skisser på tröjjan??
skulle villja göra en egen och visa mina tankar??