Mora IK - Djurgårdens IF, 17/1 2008
Radiosporten ger oss cred (!) efter 2 perioder, säger att Moras 2 är mest slumppuckar och att Mora kämpar bra, men att DIF spelar grymt bra försvar, tar bort Moras anfall, Mora måste se upp hela tiden etc etc. SÅ VAFAN LIGGER VI UNDER FÖR??? Denna match avgör inte säsongen men det är SURA poäng att mista om det skulle bli så....jävla skit att vi inte kan producera mer i PP samt drar på oss så mycket utvisningar, det sabbar ju allt...
- Lee Harvey Oswald
Men idag är "Säcken" inte med i båset. Han är magsjuk. antar att det var honom du syftade på med orden "den inkompetenta nollan".*Knirre skrev:Känns bra det här, snart kan man börja hoppas på en avskedning av den inkompetenta nollan som står i vårt bås på allvar.. hoppas och tror att det rinner iväg rejält i sista.
För övrigt gör vi en rätt hyfsad första period medans den andra är under all kritik. Att vi inte ligger sist i PP ligan är ju ett under. Fy faan så uselt alltså.
Dessvärre känns det som att det inte finns en chans att vi klarar poäng trots bara ett måls underläge. Men man kan ju alltid hoppas.
Mmm, såg det. Och ja, det var honom jag syftade på. Antagligen har han skickat med instruktioner till spelarna: "Gör som jag skulle ha gjort". Dvs, förlora och spela dålig hockey.jensa85 skrev:Men idag är "Säcken" inte med i båset. Han är magsjuk. antar att det var honom du syftade på med orden "den inkompetenta nollan".*Knirre skrev:Känns bra det här, snart kan man börja hoppas på en avskedning av den inkompetenta nollan som står i vårt bås på allvar.. hoppas och tror att det rinner iväg rejält i sista.
.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu håller du käften din sure fan.*Knirre skrev:Mmm, såg det. Och ja, det var honom jag syftade på. Antagligen har han skickat med instruktioner till spelarna: "Gör som jag skulle ha gjort". Dvs, förlora och spela dålig hockey.jensa85 skrev:Men idag är "Säcken" inte med i båset. Han är magsjuk. antar att det var honom du syftade på med orden "den inkompetenta nollan".*Knirre skrev:Känns bra det här, snart kan man börja hoppas på en avskedning av den inkompetenta nollan som står i vårt bås på allvar.. hoppas och tror att det rinner iväg rejält i sista.
.
Säg den glädje som varar
Ta det lite lugnt med medgångssupporten här, när vi nosade på plats 4 kring jul var det inte många som klagade på Säcken. Vi har en svacka tyvärr men var fan glada att så många matcher återstår - vi har tid på oss att höja oss samtidigt som andra lag kommer att "vissna". Eller föredrog ni när vi spelade grymt precis fram till de sista omgångarna?*Knirre skrev:Mmm, såg det. Och ja, det var honom jag syftade på. Antagligen har han skickat med instruktioner till spelarna: "Gör som jag skulle ha gjort". Dvs, förlora och spela dålig hockey.jensa85 skrev:Men idag är "Säcken" inte med i båset. Han är magsjuk. antar att det var honom du syftade på med orden "den inkompetenta nollan".*Knirre skrev:Känns bra det här, snart kan man börja hoppas på en avskedning av den inkompetenta nollan som står i vårt bås på allvar.. hoppas och tror att det rinner iväg rejält i sista.
.
Haha, förstår att sanningen kan göra ont ibland, så jag ska vara tyst.DIF_Soldier skrev:Nu håller du käften din sure fan.*Knirre skrev:Mmm, såg det. Och ja, det var honom jag syftade på. Antagligen har han skickat med instruktioner till spelarna: "Gör som jag skulle ha gjort". Dvs, förlora och spela dålig hockey.jensa85 skrev:Men idag är "Säcken" inte med i båset. Han är magsjuk. antar att det var honom du syftade på med orden "den inkompetenta nollan".*Knirre skrev:Känns bra det här, snart kan man börja hoppas på en avskedning av den inkompetenta nollan som står i vårt bås på allvar.. hoppas och tror att det rinner iväg rejält i sista.
.