Tror jag sagt det förut, men det förtjänas att nämnas igen; Svenska fans har en stor styrka och det är fan-tv biten. Resten håller väldigt varierande klass. En del fotbollssidor och då kanske främst de som handlar om lag från Premier League håller väldigt bra klass i mitt tycke. De flesta hockeysidor suger dock rejält så DIF-sidan är inte direkt ensamma i träsket om man säger så.blocco skrev:Micke har aldrig sagt att de inte får skriva där. Men eftersom han tycker hela skiten sköts så dåligt så kanske han vill rekomendera de som funderar på att skriva där att tänka igenom sitt beslut först.
Och jag håller med Micke, sidan har blivit totalt värdelös. Eller var åtminstone för ett tag sedan, nu kollar jag inte längre.
Sen så är det nog inte så kul för de som börjar skriva där nu, eftersom deras blivande kollegor är helt inkompetenta. Och då får folk idéer om att hela sidan och alla som skriver där är värdelösa.
Micke har bättre koll på det än de flesta här inne, så jag hade absolut lyssnat. Och som sagt, han låter er säkert skriva där om ni vill, men skyll er själva.
Överlag känns det dock tyvärr som att Svenska fans sidan har tappat i kvalité över lag. Lite trist för jag gillar själva grundtanken med sidan, men det känns tyvärr som att man alltmer verkar lämna detta till förmån för något som kan liknas vid amerikanskt slit och släng upplägg som i alla fall inte jag uppskattar.