Djurgårdens IF - Brynäs IF, 30/10 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
skatan

Inlägg av skatan »

degen skrev:
Mans91 skrev:någon som vet vilken sektion som familjebiljetterna är på i hovet ? :)
Inte sektion, men det brukar vara precis bredvid klacken,dumt nog!
Det är väl bra att familjebiljetterna är brevid klacken. Åtminstone våra barn älskar att höra klacken och så länge de accepterar att gå med pappa så sitter vi bra på familjeläktaren. Den dagen de blir nog stora får de stå i klacken själva och jag får sitta på långsidan...
skatan
----------------------------------
"nej det är inte efter min fru..."
mr.gr

Inlägg av mr.gr »

Nu har man köpt biljetter.
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Varför säger säcken "matchen ikväll" för? Det är väl imorrn det är eller håller jag på och missa årets första match?
Ragge1

Inlägg av Ragge1 »

Blir nog relativt mycket folk imorgon. Hoppas däremot att JK haussar inför DIF - Mora på lördag. Tror på mer folk då! :D
Bäst i stan!
Oscar92

Inlägg av Oscar92 »

ska dra pa DIF-Brynas imorrn! Om man ar 5-6 stycken, kan man kopa biljetter pa plats lr ska man kopa innan? vi ska sta i klacken.
Användarvisningsbild
Goalie
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Goalie »

4-1 till dif

Hoppas att det blir som min dröm inatt, att jag kollar på text tv och ser att Kristofer Ottoson gör tre mål i första perioden!

som vanligt kommer nog mina bröder (som är brynäsare) skylla på något som gjorde att brynäs förlorade, denna gången blir det säkert om tränarbytet :D
Användarvisningsbild
Jockizz

Inlägg av Jockizz »

Emil svelander skrev:Kan nog bli en hel del folk på denna match, speciellt om vi vinner guld i eftermiddag. Brynäs brukar ju även de ha minst 2-3000 fans på plats i Stockholm, så 7000 kan vi nog vänta oss på läktaren.
Känns som att du har sjukt dålig koll på publiksiffror. det åker inga supporterbussar ner från gävle. däremot kommer det finnas brynäsfans från stockholm på plats. men långt ifrån dom antalen. Vi kan väl räkna med en brynäsklack på 100-150 st. max.
Senast redigerad av Jockizz den 2007-10-29 23:37:21, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Rash
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Stocky skrev:Varför säger säcken "matchen ikväll" för? Det är väl imorrn det är eller håller jag på och missa årets första match?
Troligen för att artikeln publiceras i matchprogrammet som ges ut under matchkvällen.

Jobbigt att både Dicken och Fryllet är långtidsskadade. Tror och hoppas att C-G får/tar chansen och kanske rentav gör sitt första ES-mål.

Brynäs kommer säkert taggade men vi är tillbaka på Hovet, där är vi svårslagna!
Lycka är att vara djurgårdare
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Jockizz skrev:
Emil svelander skrev:Kan nog bli en hel del folk på denna match, speciellt om vi vinner guld i eftermiddag. Brynäs brukar ju även de ha minst 2-3000 fans på plats i Stockholm, så 7000 kan vi nog vänta oss på läktaren.
Känns som att du har sjukt dålig koll på publiksiffror. det åker inga supporterbussar ner från gävle. däremot kommer det finnas brynäsfans från stockholm på plats. men långt ifrån dom antalen vi kan väl räkna med en brynäsklack på 100-150 st. max.
Öhh, var skrev jag att de kommer i bussar? Brynäs brukar av tradition, precis som Leksand ha otroligt mycket folk på sittplats när de spelar i Stockholm.
Användarvisningsbild
Jockizz

Inlägg av Jockizz »

Emil svelander skrev:
Jockizz skrev:
Känns som att du har sjukt dålig koll på publiksiffror. det åker inga supporterbussar ner från gävle. däremot kommer det finnas brynäsfans från stockholm på plats. men långt ifrån dom antalen vi kan väl räkna med en brynäsklack på 100-150 st. max.
Öhh, var skrev jag att de kommer i bussar? Brynäs brukar av tradition, precis som Leksand ha otroligt mycket folk på sittplats när de spelar i Stockholm.
många Djurgårdare är nog besvikna på matchen igår och har fortfarande inte smält fotbollssässongen ännu. jag tror att de flesta grabbarna ligger hemma och pillar naveln men man får väl hoppas på att det blir en 7k ialf. och jag tror knappats att gävle kommer står för 2-3000 på sittplats. men det återstår att se emil.
Senast redigerad av Jockizz den 2007-10-30 09:25:09, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

degen skrev:Jag tänkte göra en banderoll, är det ok?

Man behöver inget tillsånd eller liknande?
Nej klart du får ta med en banderoll, skriv nåt vettigt bara :)
Djuuuuuuuuuuuuu
Användarvisningsbild
Jockizz

Inlägg av Jockizz »

Mans91 skrev:
degen skrev:Jag tänkte göra en banderoll, är det ok?

Man behöver inget tillsånd eller liknande?
Nej klart du får ta med en banderoll, skriv nåt vettigt bara :)
coolt med folk som engagerar sig. ÄNTLIGEN!
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Oscar92 skrev:ska dra pa DIF-Brynas imorrn! Om man ar 5-6 stycken, kan man kopa biljetter pa plats lr ska man kopa innan? vi ska sta i klacken.
Ni kan gå till DIF butiken i Globen shopping, en trappa ned. Där kan ni köpa klackplåtar tills antalet klackbiljetter är slut.
Användarvisningsbild
Jockizz

Inlägg av Jockizz »

oswä0216 skrev:
Oscar92 skrev:ska dra pa DIF-Brynas imorrn! Om man ar 5-6 stycken, kan man kopa biljetter pa plats lr ska man kopa innan? vi ska sta i klacken.
Ni kan gå till DIF butiken i Globen shopping, en trappa ned. Där kan ni köpa klackplåtar tills antalet klackbiljetter är slut.

dom lär inte ta slut.
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Nej förmodligen inte.

Liten tanke om matchen. När MORA vid underläge satte press högt mot brynäs och stressade dom blev dom otroligt närvösa. Tycker vi borde lägga mkt krut på första fem min. Pressa högt och stressa så att vi sätter prägel på matchen.
Låst