haha ja jag har damp hehe
Händer väl ungefär varje gång vi möter dem, att de snackar upp sig något fruktansvärt, och sedan bara dyker upp med 45 man.Raffe_DIF89 skrev:Blir lite tokigt ibland hehe, men ikväll ska vi köra över bondasen från linköping, borde inte det här sporra oss djurgårdare lite extra?
White lions om deras resa till stockholm ikväll
Stockholm
Torsdag 25/10 - Globen
Match: Djurgårdens IF - Linköpings HC 19:00
Avresa: Från skylten 15:45
Avstånd: 200 km
Beräknad restid: 2 timmar 16 min
Vägbeskrivning
Massivt läktarövertag i Globen ger alltid en skön magkänsla även om den stora bollen samt de tomma läktarna har en tendens att absorbera allt ljud. Men framförallt hjälper det Cluben att vinna ytterligare en borta(hemma?)match
![]()
![]()
![]()
HELA SVERIGE SKRATTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Likt gnaget med andra ord...Emil svelander skrev:Händer väl ungefär varje gång vi möter dem, att de snackar upp sig något fruktansvärt, och sedan bara dyker upp med 45 man.Raffe_DIF89 skrev:Blir lite tokigt ibland hehe, men ikväll ska vi köra över bondasen från linköping, borde inte det här sporra oss djurgårdare lite extra?
White lions om deras resa till stockholm ikväll
Stockholm
Torsdag 25/10 - Globen
Match: Djurgårdens IF - Linköpings HC 19:00
Avresa: Från skylten 15:45
Avstånd: 200 km
Beräknad restid: 2 timmar 16 min
Vägbeskrivning
Massivt läktarövertag i Globen ger alltid en skön magkänsla även om den stora bollen samt de tomma läktarna har en tendens att absorbera allt ljud. Men framförallt hjälper det Cluben att vinna ytterligare en borta(hemma?)match
![]()
![]()
![]()
HELA SVERIGE SKRATTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hata lhc!
Åfan, kul! Ja hoppas det blir lite folk dåDif_Julle skrev:Läste just på SF att ca 1300 DIF Fotboll medlemar har utnyttjat erbjudandet om att få 2 gratis biljetter till kvällens match.
Så vi kanske kan få en publiksiffra upp emot 8000 och kanske tom. över 8000.
Skulle vara skoj, för krigarna på isen e verkligen värde de.
hur kommer man in på den chaten?Sidney Crosby skrev:www.difchat.tk
börja med att ta bort "www." och sedan skriver du in ett chatnamn och trycker på knappen där det står "Connect".Beast skrev:hur kommer man in på den chaten?Sidney Crosby skrev:www.difchat.tk