Jag minns fortfarande fjolårets event, då var det en tyst och snäll djurgårds klack.
Tror att det var närmare 1000 engagerade SAIK supporters på plats.
Svårt att vara engagerad då man leder med 4-1? =) Men visst ni va duktiga men DIF-klacken hördes iaf lika mkt.
Emil svelander skrev:Tycker det är fruktansvärt konstigt och oroväckande att inte JK nämner ett skit på sin hemsida om denna match. Tror det lockar en del fler åskådare genom att informera på hemsidan.
JK gör överlag ett otroligt jobb, men detta tycker jag är riktigt dåligt!
Har du tagit upp det på JK forum?
Inte så konstigt att de vrålpushar för bortaresan mot Gefle då vi är guldkandidater så det står härliga till.
Hursomhelst, ikväll kör vi över skoterraggarna.
HATA aik! skellefteå eller solna. Hata allt vad aik heter.
Jag är sjuk och kommer inte gå på matchen ikväll, men jag undrar om det finns någon sida som kommer streama matchen ikväll det är så tråkigt att lyssna på radio.
Killen är född och uppväxt i en storstad, har spelat ishockey hela sitt liv i en storstad. Sen lurar Skellefteå honom att komma och spela i deras "stad", förstå vilken situation han befinner sig i..
Undra om "Säcken" kommer att spela med Ottosson, Anger och Axelsson i samma femma idag. Dom gjorde det riktigt bra mot HV71. Hur som helst så är det bara vinst som gäller i kväll alltså. Annars blir jag galen.
Palmgren skrev:Undra om "Säcken" kommer att spela med Ottosson, Anger och Axelsson i samma femma idag. Dom gjorde det riktigt bra mot HV71. Hur som helst så är det bara vinst som gäller i kväll alltså. Annars blir jag galen.
Palmgren skrev:Undra om "Säcken" kommer att spela med Ottosson, Anger och Axelsson i samma femma idag. Dom gjorde det riktigt bra mot HV71. Hur som helst så är det bara vinst som gäller i kväll alltså. Annars blir jag galen.