Peter skrev:Kan ju bero på hur mycket trafik det är i tråden i övrigt eller bara så att folk har börjat reta sig på så mycket att det rinner över direkt nu.
Vad får du ut av klipp och klistrandet?
Till matchen. Vad hände i 3:e? 23-4 i skott?
Kanske gasade på för mycket innan... 15 respektive 15 är ju ganska bra...
brukar väl vara mindre än så annars... men 4 i sista är ju lite snålt.
Men vi höll ifrån, det är bra!
Peter skrev:Kan ju bero på hur mycket trafik det är i tråden i övrigt eller bara så att folk har börjat reta sig på så mycket att det rinner över direkt nu.
Vad får du ut av klipp och klistrandet?
Till matchen. Vad hände i 3:e? 23-4 i skott?
Kanske gasade på för mycket innan... 15 respektive 15 är ju ganska bra...
brukar väl vara mindre än så annars... men 4 i sista är ju lite snålt.
Men vi höll ifrån, det är bra!
Det är inte de fyra skotten som stör mig utan att man släpper till 23 bakåt. Det ska inte hända även om man legat på framåt tidigare. Inte ens om det är skitskott ska det få bli så många.
Peter skrev:Det är inte de fyra skotten som stör mig utan att man släpper till 23 bakåt. Det ska inte hända även om man legat på framåt tidigare. Inte ens om det är skitskott ska det få bli så många.
Backsidan är väl lite tunn just nu så att säga...
Tror nog att ledningen gör sitt bästa och en lösning är på G.
Sluta klaga på Fnatte. Som någon sa, han spammar inte, han informerar. Jag hänger hellre här än på nån kladdig matchchatt där alla "skriver i mun på varandra" (kan man säga så? )
DIF_Soldier skrev:Sluta klaga på Fnatte. Som någon sa, han spammar inte, han informerar. Jag hänger hellre här än på nån kladdig matchchatt där alla "skriver i mun på varandra" (kan man säga så? :P)
Varför inte bara öppna stats.swehockey.se, då? Det är ju där han hämtar sin info. Då får man ju dessutom info om utvisningar, skott och så.
Peter skrev:Varför inte bara öppna stats.swehockey.se, då? Det är ju där han hämtar sin info. Då får man ju dessutom info om utvisningar, skott och så.
Grejen är väl att man ska prata om det i forumet... istället för att "alla" ska
hänga på stats.swehockey.se sen att ingen var här just då... kan jag ej
hjälpa... eller ja... blocco eller vad han hette var ju här...
Men som sagt, chatten blir lite "kladdig" men ursäkta... var inte min mening
att folk skulle bli irriterade för att jag informerade om målen... so sorry!
Senast redigerad av Fnatte79 den 2007-09-18 20:36:42, redigerad totalt 2 gång.
DIF_Soldier skrev:Sluta klaga på Fnatte. Som någon sa, han spammar inte, han informerar. Jag hänger hellre här än på nån kladdig matchchatt där alla "skriver i mun på varandra" (kan man säga så? )
Varför inte bara öppna stats.swehockey.se, då? Det är ju där han hämtar sin info. Då får man ju dessutom info om utvisningar, skott och så.
Varför inte både och? Då kanske de som inte varit med i diskussionen från början kan hoppa in och få ett bättre sammanhang av det hela.
Varför måste alla kopiera liverapporteringen från swehockey.se och klippa in den här under varje DIF-match? Alla följer väl matcherna direkt via swehockey.se om man har Internetuppkoppling eller sitter alla och häckar i det här forumet i väntan på att någon ska uppdatera med statistik? Idioti!
Hemma igen. Riktigt kul att få se en bra match. DIF gjorde 4 snygga mål och var det klart bättre laget, iaf första 2.
1-0 Linkan spelade fram Lindström snyggt i slottet. Slagskott i krysset.
2-0 Anger gled igenom på högerkanten, avslutade högt och snyggt.
3-0 Underbar öppnande passning till Timmy som med en skön dragning fick tomt mål.
4-2 Dicken och Ask samarbetade fint i BP. Spelvändning och Dick drog sista backen, la över till forehand, bröt in framför kassen och avslutade blixtsnabbt. Otroligt snyggt.
Sista perioden var helt Täljes, 23-4 i skott säger väl allt. Bra målvaktsspel räddade oss.
Det finns betydligt mer störande inlägg än lite klipp och klistra den saken är säker. Bara för att ta ett exempel på alla inlägg som brukar ske när DIF gjort mål. Skall något bort så är det ju dem. Ett inlägg bör ha något vettigt att delge läsaren. I detta fall hade matchuppdateringarna det och det finns ingen anledning att klaga. Däremot kan det ju diskuteras hur mycket värde det finns i tråden Säcken och Tommy lee jones..... Den borde ju egentligen klippas bort helt om man skall hålla en striktare tolkning på vad som bör få förekomma i ett forum och inte. Och mitt personliga favorit hatobjekt är alla länkningar till eliteprospects och liknande sidor. Ärligt talat säger inte den sidan ett skit om spelaren är bra eller dålig, än mindre om han skulle fungera i vår typ av hockey. Dock bör det kanske observeras att den sista grejen är min högst personliga käpphäst...