Malmö Redhawks - Djurgårdens IF, 28/2 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
mforce
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av mforce »

Ja, matchen imorgon är naturligtvis vansinnigt viktig och svår på alla sätt. Malmö kan spela avslappnat och utan några som helst nerver. Det gäller för våra att skaka av sig pressen och bara ge järnet. Att vilja mer än motståndarna är klyschan för dagen.
Sen får vi hoppas att Engqvist och Eklund gör en lika bra match som sist samt att Bremberg kan slå några patentare till Bengan så ska det här nog lösa sig på bästa sätt.
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Tyckte det va riktigt dålig bild på WEB TV, vart ruggigt besviken ialf för det priset!

Jag har/hade 24 m/bit
Användarvisningsbild
mforce

Inlägg av mforce »

Jag har kört med 54Mbit och det är rätt så suddig bild då med. Jag skulle få bättre hastighet om jag körde med kabel istället för trådlöst men jag tror faktiskt inte att det blir bättre. Men hursomhelst spöar det webbradion varje dag i veckan.
Visst är det högt pris för så svag kvalitet. Man tycker ju att canalplus abonnenter kunde få det lite billigare.
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Jag tror på en ur laddning imorgon mot alkisgänget!

5-1

Linkan gör 3 poäng
Användarvisningsbild
mforce

Inlägg av mforce »

Själv tippar jag 3-2 till DIF i sudden. Falk dundrar in avgörande pucken med ett slagskott i kryllan.
Dif_Julle

Inlägg av Dif_Julle »

En vinst i sudden e inte bra, Behöver ALLA 3 pinnarna!.
Användarvisningsbild
Jordan
Kontakt:

Inlägg av Jordan »

Tippar vinst med 0-3. Förlust mot Malmö 3 gånger i en samma säsong finns inte. Nu tar vi dom! Lassila håller nollan och 3 färska nya poäng till DIF.

DIF MOT SLUTSPEL!
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n

Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Diffe89 skrev:
Elias skrev:Såg nyligen att morgondagens drabbning sänds på PPV. Så jag undrar om det är någon som känner till något hack som sänder matchen för oss som inte har möjlighet att åka ner?
Kom igen nu, gubbar! Någon som vet var man kan se matchen?
Finns bara ett sätt, på plats! ;)
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Sidney Crosby skrev:
oswä0216 skrev: Går du till Globen får du betala 100 kr det är billigare att sitta hemma i soffan och titta och det kostar 90 kr. Men sedan är det ju en annan inlevelse att vara där.

Att beställa PPV hemma kostar 99:-, en krona skillnad bara. Dessutom lär det ju vara roligare att åka till Globen och kolla med andra folk, om man inte bjuder hem polare. ;)

Jag har C+ och behöver endast betala 90 kr
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av spiik »

Det finns bara tre ord för detta:

AJ, AJ och AJ.

Malmö Redhawks - Djurgårdens IF
HD Patrik Sjöberg, Gävle
LM Henrik Jansson, Kristianstad
LM Johan Sjödahl, Göteborg

Nu krävs en ännu större insats av våra grabbar för att fixa detta men det tror jag vi gör!
Blue Brigade Sthlm
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Själv har man ju säsongskortet fortfarande sedan fotbollen så det kostar inget extra alls ikväll. Dock är det dåligt att canal + inte klarar av att sälja ett lags matcher rakt av i hockeyn. Detta tror jag de skulle dra in mer stålar på än med nuvarande koncept.
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

Aj då.
Aftonbladet tipsar 3-4 till DIF.
Det brukar gå tvärtom än det aftonbladet tipsar.

Jag tror på vinst iallafall. 2-4
Gäst

Inlägg av Gäst »

Malmö är lite skade och sjukdoms drabbat

http://www.hockeyligan.se/nyheter.php?nid=10896
BubbazZ

Inlägg av BubbazZ »

Jo jag håller med Aftonbladet har alltid fel, men den hära gången tror jag dom får rätt för första gången i tidningens historia:P

Djurgården bör och kommer nog ta tre pinnar idag, tror inte på en övertygande seger utan på jämn och stabil laginsats som kommer bädda för 0-2 seger , inge mer, lassila kommer hålla tätt och rädda oss i matchen som kommer stå 0-0 tills mitten på andra möjligtvis början av tredje sedan sätter vi två snabba och håller det..
ROBIN
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av spiik »

Hoppas killarna får stränga order om att lägga högerflatan i isen efter att ha tackat alla sjuklingar i malmö efter matchen. Annars kommer halva laget få vinterkräksjukan till på fredag.
Blue Brigade Sthlm
Skriv svar