Malmö Redhawks - Djurgårdens IF, 28/2 2007
Ja, matchen imorgon är naturligtvis vansinnigt viktig och svår på alla sätt. Malmö kan spela avslappnat och utan några som helst nerver. Det gäller för våra att skaka av sig pressen och bara ge järnet. Att vilja mer än motståndarna är klyschan för dagen.
Sen får vi hoppas att Engqvist och Eklund gör en lika bra match som sist samt att Bremberg kan slå några patentare till Bengan så ska det här nog lösa sig på bästa sätt.
Sen får vi hoppas att Engqvist och Eklund gör en lika bra match som sist samt att Bremberg kan slå några patentare till Bengan så ska det här nog lösa sig på bästa sätt.
Jag har kört med 54Mbit och det är rätt så suddig bild då med. Jag skulle få bättre hastighet om jag körde med kabel istället för trådlöst men jag tror faktiskt inte att det blir bättre. Men hursomhelst spöar det webbradion varje dag i veckan.
Visst är det högt pris för så svag kvalitet. Man tycker ju att canalplus abonnenter kunde få det lite billigare.
Visst är det högt pris för så svag kvalitet. Man tycker ju att canalplus abonnenter kunde få det lite billigare.
Tippar vinst med 0-3. Förlust mot Malmö 3 gånger i en samma säsong finns inte. Nu tar vi dom! Lassila håller nollan och 3 färska nya poäng till DIF.
DIF MOT SLUTSPEL!
DIF MOT SLUTSPEL!
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
Sidney Crosby skrev:oswä0216 skrev: Går du till Globen får du betala 100 kr det är billigare att sitta hemma i soffan och titta och det kostar 90 kr. Men sedan är det ju en annan inlevelse att vara där.
Att beställa PPV hemma kostar 99:-, en krona skillnad bara. Dessutom lär det ju vara roligare att åka till Globen och kolla med andra folk, om man inte bjuder hem polare.
Jag har C+ och behöver endast betala 90 kr
Jo jag håller med Aftonbladet har alltid fel, men den hära gången tror jag dom får rätt för första gången i tidningens historia:P
Djurgården bör och kommer nog ta tre pinnar idag, tror inte på en övertygande seger utan på jämn och stabil laginsats som kommer bädda för 0-2 seger , inge mer, lassila kommer hålla tätt och rädda oss i matchen som kommer stå 0-0 tills mitten på andra möjligtvis början av tredje sedan sätter vi två snabba och håller det..
Djurgården bör och kommer nog ta tre pinnar idag, tror inte på en övertygande seger utan på jämn och stabil laginsats som kommer bädda för 0-2 seger , inge mer, lassila kommer hålla tätt och rädda oss i matchen som kommer stå 0-0 tills mitten på andra möjligtvis början av tredje sedan sätter vi två snabba och håller det..
ROBIN