Djurgårdens IF - Mora IK, 19/2 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Kommer bli en oerhört tuff match. Det blir nog målsnålt, och 3-1 till DIF efter en oerhörd press från Mora på slutet är nog inte otänkbart.

0-1 Brendl
1-1 Falk
2-1 Bremberg
3-1 Otto (Öppen Kasse)
DIFGUTE

Inlägg av DIFGUTE »

Nu äter vi taggtråd och ger 110.
Är orolig att de skall kontra bort oss men får vi bara ledningen så skall det nog gå vägen.

Tackar min lyckliga stjärna att Canal+ visar matchen. Ibland är 30 mil jävligt långt.

Lyft taket på hovet ikväll och så hoppas jag att Gud förödmjukar alla importer och framförallt Brendl.

KLOCKAN SLÅR.....
degen

Inlägg av degen »

tror ni man kan få biljetter till klacken i Globen Store(DIFBUTIKEN) 30 min före match??? :DSVARA TACK
Senast redigerad av degen den 2007-02-19 17:12:48, redigerad totalt 1 gånger.
Djurgården
JK_89
Kontakt:

Inlägg av JK_89 »

Kom igen nu för fan!

Haussa!! det är nog den viktigaste av alla 3 hemma matcherna vi har kvar, och den är på hovet. se till att va där!
Full fart framåt-Håll tätt bakåt
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Säsongens solkart viktigaste match. Seger och vi är med i slutspelskampen, förlust och kvalserien kryper närmare.

Det finns inga ursäkter längre, nu måste vi vinna först idag, sen på torsdag, sen på, ja ni förstår. Tillsammans mot slutspel.

FYLL HOVET NU FÖR I HELVETE!
Gripen

Inlägg av Gripen »

säsongens viktigaste match ? äh jag tycker fortfarande att det är en transportsträcka... blir hemma idag trots biljett.
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Gripen skrev:säsongens viktigaste match ? äh jag tycker fortfarande att det är en transportsträcka... blir hemma idag trots biljett.
Transportsträcka mot kvalserien, antar jag att du menar? Annars vill jag gärna idiotförklara dig...
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Gripen skrev:säsongens viktigaste match ? äh jag tycker fortfarande att det är en transportsträcka... blir hemma idag trots biljett.
Det mest idiotiska jag hört någonsin. Dåre!
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Pundare
micke_1891

ok

Inlägg av micke_1891 »

6 500 biljetter sålda till kvällens match. Härligt. Hoppas DIF tar sig i kragen och vinner över Mora
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
diffarn1

Inlägg av diffarn1 »

Har knappt kunnat äta på hela dan pga nervositet. Vette fan vad jag gör om vi förlorar, komer följa matchen via radio på macth chatten!
micke_1891

oik

Inlägg av micke_1891 »

Lite off topic det här men ganska intressant. Har för mig att Djurgården var ganska dåliga uppe i Timrå men det var kanske bättre en vad vi tror.(se Länk)

http://www.svenskafans.com/hockeyzon/ar ... ?id=154629
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Re: oik

Inlägg av Emil Svelander »

micke_1891 skrev:Lite off topic det här men ganska intressant. Har för mig att Djurgården var ganska dåliga uppe i Timrå men det var kanske bättre en vad vi tror.(se Länk)

http://www.svenskafans.com/hockeyzon/ar ... ?id=154629
Jag har varit i Timrå ett antal gånger och alltid varit frågande till hur skottstatistiken ser ut som den gör.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

4-1 lätt!!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Djurgårdens IF - Mora IK
Läget i lagen:
Djurgården är skadefritt och kommer till spel med samma lag som i lördagens match mot Malmö. Det innebär att Teemu Lassila tar plats mellan stolparna.

Formstarka Mora startar matchen med formstarka Juha Pitkämäki i målet. Dalalaget är helt intakt.
Skriv svar