Håller inte med. Tämligen säker på att Mif hamnar åtminstone i kvalserien till våren, om inte lag som Mora / Saik / vill inte fundera över fler börjar rasa rejält.Ritterwand skrev:Klart att det är på riktigt.Remy Lebeau skrev:Fasiken, så ser man hur Percy gnider händerna varje gång malmoe gör mål. Bara det är väl förnedring..
Det här kan inte vara på riktigt, hoppas jag vaknar snart.
Måste säga att jag är ganska avundsjuk på Malmö som har en sån kille som Percy som stödjer laget. Malmö kan förstärka när det behövs och de kommer att få en egen arena inom en snar framtid. Bra juniorverksamhet har de också. Hänger de bara kvar i år (och det är jag säker på att de gör) så är framtiden ljus för det laget.
Djurgårdens IF - Malmö Redhawks, 16/11 2006
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
-
Redceringen!
Matchens behållning Nichlas falk i fart fintar 2-3 backar spelar enkelt bort stana å lägger in på backhand!
De e fan inte sant hur jävla dåliga Djurgår´n är idag..
1-3 på MIF efter två perioder..
Har säsongskortet Canal+ å de e fan makalöst dåligt va DIF är i dag..
Som så många andra dagar..
Tror int epå nåt slutspel när man går ut å gör ingenting..
TA FAN Å SKÄMS DIF!!!
Vad hände med Fernholm?
Kommer han eller kommer han inte?
De e fan inte sant hur jävla dåliga Djurgår´n är idag..
1-3 på MIF efter två perioder..
Har säsongskortet Canal+ å de e fan makalöst dåligt va DIF är i dag..
Som så många andra dagar..
Tror int epå nåt slutspel när man går ut å gör ingenting..
TA FAN Å SKÄMS DIF!!!

Vad hände med Fernholm?
Kommer han eller kommer han inte?
- Lee Harvey Oswald
"och ligger hjälplöst sist i serien"
Är du på riktigt eller?
Efter kvällens match är MIF 9p efter DIF = 3 segrar.
105p kvar att spela om.
Klart att dom hinner ikapp.
Som DIF har startat sina matcher senaste månaden hinner alla lag ikapp.
Tycker det var rätt så skönt under landslagsuppehållet, då slapp man ångesten ett tag.
Är du på riktigt eller?
Efter kvällens match är MIF 9p efter DIF = 3 segrar.
105p kvar att spela om.
Klart att dom hinner ikapp.
Som DIF har startat sina matcher senaste månaden hinner alla lag ikapp.
Tycker det var rätt så skönt under landslagsuppehållet, då slapp man ångesten ett tag.
- Ritterwand
Hockeyn är snart lika död i Stockholm. Och vi har ingen Percy som kan hjälpa till när det krisar och en ny arena finns inte på kartan. Visst finns risken att de åker ner, men klarar de första året så är det värsta över. Mora klarade att göra det, Malmö har långt bättre förutsättningar.Remy Lebeau skrev:
Newsflash.
Hockeyn är död i skåne, och jag tror inte ens att en egen arena kommer hjälpa dem. De har runt 3000 pers i snitt, och ligger hjälplöst sist i serien.
Utgången av den här matchen förändrar inte mycket för deras del. Percy måste slanta upp rejält för att de ska klara sig kvar. Risken är att de ligger i allsvenskan redan innan nya arenan är kvar.
Skulle nog vilja påstå att DIF är ett lag som mest riskerar att rasa ordentligt om det inte förstärks. Inget annat lag är lika svagt breddmässigt som DIF.Erik I skrev:
Håller inte med. Tämligen säker på att Mif hamnar åtminstone i kvalserien till våren, om inte lag som Mora / Saik / vill inte fundera över fler börjar rasa rejält.
Se där.. nu kom fyran. Ridå för aftonen.
-
-
Nu stängde jag av radion, det är ju värre än tandläkaren. Nån på forumet som har kontakt med nån i organisationen? Be spelarna gå och ställa sig i varsitt hörn, räkna till 100.000 och skämmas under tiden. Jag skiter i om Mif har en match i ryggen efter uppehållet, man beter sig inte så här. En sån här dag tror man inte Dif om mycket, tyvärr. Vill rikta stort tack till MoDo och HV71 som gör att man iaf har litet hopp om slutspel om 4 månader, jag menar, skit samma om man ramlar från ett fönster bara där ligger tillräckligt många under en och dämpar fallet....
"Tycker det var rätt så skönt under landslagsuppehållet, då slapp man ångesten ett tag." Helt rätt sagt. Nån som minns när Dif drog nytta av ett landslagsuppehåll senast? När Håkan Södergren var lovande junior?
Nu skiter jag på det här för idag.
"Tycker det var rätt så skönt under landslagsuppehållet, då slapp man ångesten ett tag." Helt rätt sagt. Nån som minns när Dif drog nytta av ett landslagsuppehåll senast? När Håkan Södergren var lovande junior?
Nu skiter jag på det här för idag.
-
-
JA HA..
1-4!
TACKA FAN HV FÖR DOM GÖR PROCESSEN KORT MED GNAGET LIGHT 4-0!
Avståndet till slutspelsplatsen ökade ju iallafall inte..
Inte än iallafall..
Också börjar Frölunda vinna som det ser ut nu...
Ångest, Ångest Ångest...
Brynäs borta i Läkerol med en het Bäckström, nej jag har inget hopp om den fighten överhuvudtaget ingen alls..
Nu e ja JÄVLIGT trött på de här..
Nyförvärv de e dags för de..
Folk som kan göra mål..
1-4!
TACKA FAN HV FÖR DOM GÖR PROCESSEN KORT MED GNAGET LIGHT 4-0!
Avståndet till slutspelsplatsen ökade ju iallafall inte..
Inte än iallafall..
Också börjar Frölunda vinna som det ser ut nu...
Ångest, Ångest Ångest...
Brynäs borta i Läkerol med en het Bäckström, nej jag har inget hopp om den fighten överhuvudtaget ingen alls..
Nu e ja JÄVLIGT trött på de här..
Nyförvärv de e dags för de..
Folk som kan göra mål..
Matcher som denna MÅSTE vinnas om man vill undvika kvalserien svårare än så är det inte.
Slutspel kan man nog glömma, vill till att undvika kvalet, sett till spelet tror jag vi får det mycket svårt att lyckas i den serien. Slår man inte MIF hemma ja då förtjänar man inget annat än att hamna sist. Värst av allt är att det luktar underskattning lång väg... Helt oacceptabelt!
Styrelsens mål var visst en 6 plats.... Börjar kanske bli dags att ifrågasätta delar av dess kompetens...
Slutspel kan man nog glömma, vill till att undvika kvalet, sett till spelet tror jag vi får det mycket svårt att lyckas i den serien. Slår man inte MIF hemma ja då förtjänar man inget annat än att hamna sist. Värst av allt är att det luktar underskattning lång väg... Helt oacceptabelt!
Styrelsens mål var visst en 6 plats.... Börjar kanske bli dags att ifrågasätta delar av dess kompetens...
-