Djurgårdens IF - Timrå IK 7/10 2006
Där var drygt 6500 om jag inte sett helt fel!
Lyssade över radio och vad jag kunde uttyda så var spelet bra, framförallt verkade som vi var hungriga igen!
Nää, tre friska var underbart. Dock reserverar jag min glädje innan "jojje" har talat. Hittar väl säkert nåt att klaga på!
PS Hur var klacken? DS
Lyssade över radio och vad jag kunde uttyda så var spelet bra, framförallt verkade som vi var hungriga igen!
Nää, tre friska var underbart. Dock reserverar jag min glädje innan "jojje" har talat. Hittar väl säkert nåt att klaga på!
PS Hur var klacken? DS
I UR & SKUR
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Diffe89
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Och tillsammans låt vi som minst det dubbla (400) samt att vi även fick med oss vanlig sittplats ganska omgående.Emil svelander skrev:Klacken var bra, inte mer än 80-90 pers men när sittplats tog i och sjung så blev det väl ungefär en klack på 200 personer som vann över timråklacken.
Challes/Säckens Järnkaminer var helt underbart bra.
- DIFference
-
Ne vi va inte mer en 80-90 pers men lät som mer en dubbla, så jävla underbart, Challes/Säckens Järnkaminer var grym, vi lekte sönder timrås klack när vi körde den, sen när sittplats hängde på så hördes inte skotrarna någonting, så jävla underbar match!!Emil svelander skrev:Klacken var bra, inte mer än 80-90 pers men när sittplats tog i och sjung så blev det väl ungefär en klack på 200 personer som vann över timråklacken.
Challes/Säckens Järnkaminer var helt underbart bra.
Åh fan va underbart att Sverige vann mot Spanien oxså.
Den här dan var helt perfekt:)
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK 7/10 2006
Ah, fan va jag älskar att ha fel ibland. Underbar hockey, härlig stämning och en välbehövlig och skön 3 poängare!Rash skrev:Jag vågar sätta en stadig slant på att så blir fallet. Idag spelas 8:e omgången och hittills har DIF spelat på bortaplan i sju av dessa matcher...fascinerande/generande, jag låter er avgöra.Elias skrev: Ska ett gäng skotrar få sjunga ut oss precis som så många gånger tidigare.
En dag som denna önskar man att vi lirade på Hovet varje hemmamatch. Men man kan inte få allt. Nu blir söndag en enda lång njutning

HÄRLIGA DJURGÅRN!
Lycka är att vara djurgårdare
härligt att konstruktiva Joijje är tyst!
Härligt att DIF vann igen! Vart tog lilla Katten Joijje vägen?
//Forza DIF
//Forza DIF
Så det var inte bara jag som tyckte det att Timrå-klacken hjälpte till? När det var som bäst drag kollar man på deras klack och ser att dom klappar som tokar! Vilka galningar...Stocky skrev:Härlig match idag! Bra darg på både läktaren och plan! Hjälpte inte Timrå till och klappa händerna till challe .... Järnkaminer..??
Alla grundserie matcher på Hovet!