Lassila är ju as bra! men du kanske vill ha brodeur i dif tröjan.
om lassila släpper in nån puck är det ju inte bara hans fel utan backarnas också, som mot SAIK dom flesta målen var ju frilägen och direkt börjar alla klaga på lassila! ett friläge är ju som fifty fifty så skärp er! som att ni skulle kunna göra en bättre insats
darthchubby skrev:Lassila är ju as bra! men du kanske vill ha brodeur i dif tröjan
tycker oxå han är bra, vi har ju inte så många BRA målvakter att välja på eller ekonomi att ställa högre krav.
Men oftast hör man kommentatorerna i matcherna säga att den borde han tagit.
men men, är ju lätt att sitta i ett kommentatorbås och säga att den ska han rädda.
sorgligt att vissa skitpuckar slinker in, om det är otur eller vad det är, är upp till Särkijärvi att reda ut
Ja han är hygglig ikväll men om du sett dom senaste fyra matcherna har han sållat in minst en puck i varje match. Ingen stake i någon kedja förutom Ottos. Jag blir vansinnig på det här. Varken Thörn, Ask eller Eklund borde platsa. Andra perioden är lika dålig som mot SAIK senast. Jag spyr!
Senast redigerad av Fricke den 2006-10-05 19:25:18, redigerad totalt 1 gånger.
Så ja , det är iofs en bit kvat till förra säsongens "All-Time-Low" resultat med 9 vinstfria matcher i rad.
Men nu verkar finformen ha infunnit sig igen, så om några dagar är vi snart där......
Om HV, Linköping och Frölunda vinner idag så är vi helt plötsligt nere på den kvalplats där många experter och de flesta neutrala hockeyälskare tippade oss. Det svänger fort..
Jag och många andra lät oss nog luras av försäsong samt match 1-4. Logisk placering borde vara allt mellan 6 och 10. Men sant, den där svackan kom ur tomma intet, enda trösten är väl att alla lag har svackor....Dif tar sig ur den här också. Frågan är bara hur många nollpoängare det skall bli innan styrelsen reagerar, för så här kan det inte fortsätta. Personligen ger jag dem ett par matcher till att vända det hela, men inte mycket mer.
I sig kanske problemet är att vi inte tog poäng i matcherna Modo och FBK borta när vi spelade bra snarare än att vi inte tar poäng när vi spelar som en säck nötter som i kväll och i tisdags.