Silly Season 2024/25
-
Silly Season 2024/25
Sanny/madhawk. Drog till med ett långskott........ Mantas A.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Ja har ju inte börjat bra i Leksand och borta på obestämd tid. Eller kanske bänkad permanent? Sista året på kontraktet också.Osten östlund skrev: ↑2024-10-28 21:29:08 Sanny/madhawk. Drog till med ett långskott........ Mantas A.
Avskaffa tre mot tre.
Silly Season 2024/25
Rautio uppges skriva ett korttidskontrakt för Skellefteå på 1 månad.
Eftersom han varit på tal tidigare.
Eftersom han varit på tal tidigare.
Silly Season 2024/25
Är inte Mantas långtidsskadad? Känns som ett väldigt osäkert kort. Hade han varit fullt frisk så.Osten östlund skrev: ↑2024-10-28 21:29:08 Sanny/madhawk. Drog till med ett långskott........ Mantas A.
Silly Season 2024/25
Förvånad om det inte blir Ortio. Så fort november börjar.
Backsidan är ett sorgebarn. Utan August Berg är den ett stort problem.
Jag tror att vi kommer att jobba på en januaritransfer på artistkontrakt.
Backsidan är ett sorgebarn. Utan August Berg är den ett stort problem.
Jag tror att vi kommer att jobba på en januaritransfer på artistkontrakt.
Silly Season 2024/25
Han har avtal till sista november väl? Så Ortio är inte tillgänglig förrän December isåfall. Lite långt bort tyvärr.
Hade Mantas varit hel hade han varit ett drömnamn. En av de bästa vi haft i modern tid.
-
Silly Season 2024/25
Ortio får lämna från och med landslagsuppehållet för utlandsspel enligt kontraktet. Så 3e november. Ässät spelar sista matchen den 2a.
Samtidigt säger Ässät att just nu (när artikeln skrevs) finns inga indikationer på att han lämnar innan 30 nov.
https://hockeysverige.se/overgangar/jon ... jurgarden/
Armalis hade jag tagit alla dagar.
Men det var bara en spaning från en läsare, som undrade om Leksand skulle köra vidare med Hellsten/Gidlöf och släppa Armalis till Djurgården.
Svensson kommenterade att det hade varit en jättebra lösning för oss, och Leksands ekonomi. Men ej troligt alls eftersom Gidlöf försvinner till JVM. Blir för osäkert för Leksand att köra med Hellsten bara.
Silly Season 2024/25
Såpass? Tyckte jag hört 30e November någonstans. Grymt! Då är det bara att köra enligt mig.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-10-29 08:43:22Ortio får lämna från och med landslagsuppehållet för utlandsspel enligt kontraktet. Så 3e november. Ässät spelar sista matchen den 2a.
Men det var bara en spaning från en läsare, som undrade om Leksand skulle köra vidare med Hellsten/Gidlöf och släppa Armalis till Djurgården.
Svensson kommenterade att det hade varit en jättebra lösning för oss, och Leksands ekonomi. Men ej troligt alls eftersom Gidlöf försvinner till JVM. Blir för osäkert för Leksand att köra med Hellsten bara.
Armalis känns direkt orealistisk jaa.
-
Silly Season 2024/25
Uppdaterade mitt inlägg med artikeln.Manijock skrev: ↑2024-10-29 08:45:04Såpass? Tyckte jag hört 30e November någonstans. Grymt! Då är det bara att köra enligt mig.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-10-29 08:43:22Ortio får lämna från och med landslagsuppehållet för utlandsspel enligt kontraktet. Så 3e november. Ässät spelar sista matchen den 2a.
Kontraktet är till 30 Nov, men tydligen har han en klausul för utlandsspel.
Är vi intresserade så borde han komma redan då, för att hinna träna så mycket med laget innan vi kör igång igen.
Silly Season 2024/25
Jaa ska han in så borde det ske genom devisen "ju förr dess bättre"...DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-10-29 08:46:49Uppdaterade mitt inlägg med artikeln.Manijock skrev: ↑2024-10-29 08:45:04Såpass? Tyckte jag hört 30e November någonstans. Grymt! Då är det bara att köra enligt mig.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-10-29 08:43:22Ortio får lämna från och med landslagsuppehållet för utlandsspel enligt kontraktet. Så 3e november. Ässät spelar sista matchen den 2a.
Kontraktet är till 30 Nov, men tydligen har han en klausul för utlandsspel.
Är vi intresserade så borde han komma redan då, för att hinna träna så mycket med laget innan vi kör igång igen.
- Jim Morrison
Silly Season 2024/25
Det enda jag tycker saknas på backsidan är en toppspelare med pucken men det känns ju som en eventuell bonus senare på säsongen. Tycker verkligen allt känns rätt bra annars.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2024/25
Håller med. Berg är saknad såklart men tror vi ska kunna reda ut tiden utan honom bra. Målis behövs dock omgående för att verkligen klättra i tabellen.Jim Morrison skrev: ↑2024-10-29 10:26:23Det enda jag tycker saknas på backsidan är en toppspelare med pucken men det känns ju som en eventuell bonus senare på säsongen. Tycker verkligen allt känns rätt bra annars.
Backmässigt är det bara att ha kyla, vore perfekt om man hittar nåt i slutet av januari. Har man i åtanke hur marknaden med puckskickliga backar brukar se ut tiden innan fönstret stänger har jag inga stora förhoppningar men inte hela världen om vi inte hittar något.
Finns trots allt lite undangömt hot offensivt i både Berg och Hammarn. Hammarns förarbete senast till Costmar var ju riktigt läckert. Tycker han fått lite oförtjänt kritik denna säsongen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Nu ska jag fan ta dom närmaste 24 timmarna och bara scanna av hela hockeyvärlden efter potentiella målvakter.
Expert.