Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Då nervärderades Hagelin från en hjälte till en ingenting dårå. Inte för att det spelar så stor roll iofs, han skulle mest troligt aldrig spela för oss igen. Men han hjälpte oss ändå upp.
Enbom skrev:Då nervärderades Hagelin från en hjälte till en ingenting dårå. Inte för att det spelar så stor roll iofs, han skulle mest troligt aldrig spela för oss igen. Men han hjälpte oss ändå upp.
Va han äns med i kvalserien? Såg honom aldrig.

- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
2014-04-04bastis7 skrev:Enbom skrev:Då nervärderades Hagelin från en hjälte till en ingenting dårå. Inte för att det spelar så stor roll iofs, han skulle mest troligt aldrig spela för oss igen. Men han hjälpte oss ändå upp.
Va han äns med i kvalserien? Såg honom aldrig.
Malmö-Djurgården 3-4 (1-0, 1-3, 1-0, 0-1)
33:07 2-2 Joakim Hagelin (Jens Jakobs, Alexander Falk)
Ett inte helt oviktigt mål...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Trist när Hagelin verkade vara en av dom nya spelarna som hade tagit Djurgården "mest till sig". Såg ut att vara väldigt aktiv i att starta ramsor med fansen efter uppflyttningen och sånt.
Expert.
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Vad skall killen göra då han måste la se till och sätt mat på sitt bord med. Fan alla måste sluta hata så jävla mycket hela tiden och älska mer istället. Vi ville ju bevisligen inte ha honom så va fan skall han göra...SirDIFalot skrev:Trist när Hagelin verkade vara en av dom nya spelarna som hade tagit Djurgården "mest till sig". Såg ut att vara väldigt aktiv i att starta ramsor med fansen efter uppflyttningen och sånt.
Skickat från min C6903 via Tapatalk
- ANTECKNINGSBLOCK
Långsökt kanske men kan detta vara en hint om en framtida sportchef?

Ingen hatar hagelin. Lugna dig lite. Alla älskar hagelin och vill att han ska spela upp Gnaget. Vi ska spela våra matcher i AXA sport havregrynsgröt-arena. Jag älskar det. Tänk att få mysa få mysa till och från Södertälje tre gånger i veckan.fullmonty skrev:Vad skall killen göra då han måste la se till och sätt mat på sitt bord med. Fan alla måste sluta hata så jävla mycket hela tiden och älska mer istället. Vi ville ju bevisligen inte ha honom så va fan skall han göra...SirDIFalot skrev:Trist när Hagelin verkade vara en av dom nya spelarna som hade tagit Djurgården "mest till sig". Såg ut att vara väldigt aktiv i att starta ramsor med fansen efter uppflyttningen och sånt.
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Nej det blir en stor banderoll till Hagelin i AXA SPORT CENTRUM med lingon-arena till hösten.
När presenteras Jessiman?
Född till sportchef.
Har inte L.Videll nämns här förrut?
Nu blir det inge spel för honom i KHL.
http://www.hockeysverige.se/2014/06/18/ ... -fran-khl/
- -daniel-
Säkert för dyr men vill gärna se Linus i DIF. Alltid gillat hans spelstil.TB_xD skrev:Har inte L.Videll nämns här förrut?
Med tanke på hur vår nuvarande trupp ser ut så borde det finnas pengar för en spetsspelare i Videll.-daniel- skrev:Säkert för dyr men vill gärna se Linus i DIF. Alltid gillat hans spelstil.TB_xD skrev:Har inte L.Videll nämns här förrut?
- -daniel-
Skulle jag inte vara alltför säker på med det minusresultatet vi gjorde från föregående säsong och de 6-7 MSEK utbelivna SHL-pengarna. Samt det patetiskt urusla arenaavtalet som suger musten ur vår kassakista...ciirree skrev:Med tanke på hur vår nuvarande trupp ser ut så borde det finnas pengar för en spetsspelare i Videll.-daniel- skrev:Säkert för dyr men vill gärna se Linus i DIF. Alltid gillat hans spelstil.TB_xD skrev:Har inte L.Videll nämns här förrut?
Samt ett lån på 5mkr man tagit som måste betalas tillbaka...-daniel- skrev:Skulle jag inte vara alltför säker på med det minusresultatet vi gjorde från föregående säsong och de 6-7 MSEK utbelivna SHL-pengarna. Samt det patetiskt urusla arenaavtalet som suger musten ur vår kassakista...ciirree skrev:Med tanke på hur vår nuvarande trupp ser ut så borde det finnas pengar för en spetsspelare i Videll.-daniel- skrev:Säkert för dyr men vill gärna se Linus i DIF. Alltid gillat hans spelstil.TB_xD skrev:Har inte L.Videll nämns här förrut?
Jo det förstås.-daniel- skrev:Skulle jag inte vara alltför säker på med det minusresultatet vi gjorde från föregående säsong och de 6-7 MSEK utbelivna SHL-pengarna. Samt det patetiskt urusla arenaavtalet som suger musten ur vår kassakista...ciirree skrev:Med tanke på hur vår nuvarande trupp ser ut så borde det finnas pengar för en spetsspelare i Videll.-daniel- skrev:Säkert för dyr men vill gärna se Linus i DIF. Alltid gillat hans spelstil.TB_xD skrev:Har inte L.Videll nämns här förrut?
Redan ångest inför kommande säsong.
En tung forward som Videll väl är torde väl knappast vara det som truppen behöver mest eller?
- -daniel-
Om vi fortfarande tar för givet att en förstacenter skall in så ser jag inte alls det som fel val att satsa på en etablerad vinge som Videll. Han har ett bra skott, helt OK (på gränsen till riktigt bra i sina bästa stunder) spelsinne samt att han är stark i kroppen. Tycker du vi har ett överflöd av spelare med hans spelstil redan?Kall-El skrev:En tung forward som Videll väl är torde väl knappast vara det som truppen behöver mest eller?
Nu vet ju dock både du & jag och alla andra att vi inte kommer ta in Videll och en toppcenter så vi kan likväl stänga diskussionen.