DIF Fotboll
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIF Fotboll
När börjar matchen, någon? 

- minalman
Re: Sv: DIF Fotboll
Klok observation.Vikas skrev:Låt Tibbling spela i mitten och låt Adde riva kontraktet som han så gärna vill göra. Han är tämligen slut som spelare.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Honken som vanligt enda bra i dag,
saft och bullar kan ni fan glömma.
saft och bullar kan ni fan glömma.
- minalman
En sådan här kväll får man inte glömma att gnaget lirar i HA i höst.
Borde inte Radetinac spela från start? Han gjorde ju en hel del vettigt när han fick komma in.
En av ytterst få matcher där han faktiskt uträttat något. I Djurgårdströjan alltsåBigJ skrev:Borde inte Radetinac spela från start? Han gjorde ju en hel del vettigt när han fick komma in.
Victory is sweetest when you've known defeat.
- Lee Harvey Oswald
En helt relevant fråga som jag tror Pelle glömde ta med spelarna.-daniel- skrev:När börjar matchen, någon?
Så håglöst i ett hemmaderby, svårt att förstå hur man prickar in ett sånt bottennapp.
Förluster kommer och går, men detta var nåt annat.
11 spelare som helst inte ville delta.
Undrar huruvida "Helsingborgs-Helvetet" hänger kvar och stör mentalt, högst troligt att så är fallet.
Kommer säkert fler såna här genomklappningar, det är ju trots allt bara fotboll
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
De mest skamliga är ju att det var ca 27.000 sålda plåtar och 25.000 som kom...
Så 2000 håller sig borta?!
Vafan vill ni inte gå(antar att x antal är säsongare) GE TILLBAKA biljetterna då så folk som faktiskt VILL GÅ, KAN GÅ...
Edit:
Om man bortser ifrån de spelet :p
Så 2000 håller sig borta?!
Vafan vill ni inte gå(antar att x antal är säsongare) GE TILLBAKA biljetterna då så folk som faktiskt VILL GÅ, KAN GÅ...
Edit:
Om man bortser ifrån de spelet :p
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
- Lidingö DIF
Helvete vad kallt det är på Tele 2. Kommer fanimej få lunginflammation. Och spelet värmde minsann inte. Vad som värmde dock var att se en taggad Fimpen utanför 328. Den mannen gör mig alltid glad.
Senast redigerad av Lidingö DIF den 2014-04-17 04:44:21, redigerad totalt 1 gånger.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- Lee Harvey Oswald
Fotboll ska spelas på plast, inomhus (med taket på).Lidingö DIF skrev:Helvete vad kallt det är på Tele 2. Kommer fanimej få lunginflammation. Och spelet värmde minsann inte. Vad som värmde dock var att se en taggad Fimpen utanför 328. Den mannen gör mig alltid glad.11
Hur svårt ska det vara?
Ovanligt lite bengaler från DIF-klacken ikväll, var det kanske därför spelarna hade svårt att tagga till?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tror snarare spelarna råkat ta dina och minals gubbiga tröttgubbspiller och att du nu istället fått Alvbåges tråkiga skämtditon. Lägg ner nu va?Lee Harvey Oswald skrev:Fotboll ska spelas på plast, inomhus (med taket på).Lidingö DIF skrev:Helvete vad kallt det är på Tele 2. Kommer fanimej få lunginflammation. Och spelet värmde minsann inte. Vad som värmde dock var att se en taggad Fimpen utanför 328. Den mannen gör mig alltid glad.11
Hur svårt ska det vara?
Ovanligt lite bengaler från DIF-klacken ikväll, var det kanske därför spelarna hade svårt att tagga till?
Men snälla. Håll käften. Vad är du ute efter? Att göra oss mer förbannade än vad vi redan är? Grattis du har lyckats...Lee Harvey Oswald skrev:Fotboll ska spelas på plast, inomhus (med taket på).Lidingö DIF skrev:Helvete vad kallt det är på Tele 2. Kommer fanimej få lunginflammation. Och spelet värmde minsann inte. Vad som värmde dock var att se en taggad Fimpen utanför 328. Den mannen gör mig alltid glad.11
Hur svårt ska det vara?
Och PS, dina skämt är inte roliga. I alla fall inte efter en derbytförlust. Skärp dig för fan.
Undra om minalman fortfarande tycker att stämningen inte är så viktig...
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
- minalman
Re: Sv: DIF Fotboll
Jag lovar att rycka upp mig!JohanPez skrev:Tror snarare spelarna råkat ta dina och minals gubbiga tröttgubbspiller och att du nu istället fått Alvbåges tråkiga skämtditon. Lägg ner nu va?Lee Harvey Oswald skrev:Fotboll ska spelas på plast, inomhus (med taket på).Lidingö DIF skrev:Helvete vad kallt det är på Tele 2. Kommer fanimej få lunginflammation. Och spelet värmde minsann inte. Vad som värmde dock var att se en taggad Fimpen utanför 328. Den mannen gör mig alltid glad.11
Hur svårt ska det vara?
- Fan, jag som tidigare blivit anklagad för att vara positiv.
Vi spelade oavgjort sista 45!
Jag tycker just de två stundtals har lysande kommentarer som muntrar upp stämningen.JohanPez skrev:Tror snarare spelarna råkat ta dina och minals gubbiga tröttgubbspiller och att du nu istället fått Alvbåges tråkiga skämtditon. Lägg ner nu va?Lee Harvey Oswald skrev:Fotboll ska spelas på plast, inomhus (med taket på).Lidingö DIF skrev:Helvete vad kallt det är på Tele 2. Kommer fanimej få lunginflammation. Och spelet värmde minsann inte. Vad som värmde dock var att se en taggad Fimpen utanför 328. Den mannen gör mig alltid glad.11
Hur svårt ska det vara?
- Jim Morrison
Jag tror att Addes sista fotbollslust försvann i och med Helsingborgs-matchen... Förståeligt. Han har varit med för länge för att det inte ska påverka honom.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.