Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Crashmash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Privat själv står det ju att Engström sagt. Då tror jag på det.

Fixa Immonen med!
Kojak

Inlägg av Kojak »

Jag satt med Tommy uppe på hans kontor idag för att göra en artikel som ni kommer få ta del av senare.

Jag kan för en gångs skull säga att Tomas Ros har skrivit rätt. Det som står i Aftonbladet kan jag bara bekräfta att Tommy sagt till mig också!
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

Kör Linkan med utpressning?

verkar skumt alltihop.
Användarvisningsbild
samiam

Inlägg av samiam »

Det bästa vore nog om detta är sant är nog att släppa Bremberg.
Vi alla kommer väl ihåg hans säsong med Wikegård som tränare då trivdes inte Bremberg något vidare. Det är bara att hoppas att vi kan locka hit 1 eller 2 kompetenta spelare
DIF kommer vara nummer 1 igen
Användarvisningsbild
blårandigt
Säsongskort: Ja

Inlägg av blårandigt »

Om inte linkan trivs i djurgården denna säsong så kommer han inte prestera.
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Nu blir jag riktigt, rikitgt orolig. Vad är det egentligen som pågår? Utan Linkan är det ingen mening att vi ställer upp i Elitserien kommande säsong.

Nu gäller det för folk med Djurgårdshjärta att sluta upp runt föreningen, spelare och ledare och ta tag i detta.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Emil svelander skrev:Nu blir jag riktigt, rikitgt orolig. Vad är det egentligen som pågår? Utan Linkan är det ingen mening att vi ställer upp i Elitserien kommande säsong.

Nu gäller det för folk med Djurgårdshjärta att sluta upp runt föreningen, spelare och ledare och ta tag i detta.
Vem ur supporterleden har du tänkt ska ersätta Linkan :D
Kojak

Inlägg av Kojak »

Suck...

Det har fått för stora proportioner, de som tidningarna har skrivit. Jag föreslår att så länge som Linkan är en Djurgårdsspelare så stötta honom!

Som jag skrev här ovanför, det som Ros skriver om Linkan idag kan jag bekräfta. Spekulationer känns bara så fel just nu.
Användarvisningsbild
tdk

Inlägg av tdk »

Micke Nylander skrev:Suck...

Det har fått för stora proportioner, de som tidningarna har skrivit. Jag föreslår att så länge som Linkan är en Djurgårdsspelare så stötta honom!

Som jag skrev här ovanför, det som Ros skriver om Linkan idag kan jag bekräfta. Spekulationer känns bara så fel just nu.
Problemet är att ett sånt beslut får ganska många att börja undra vad han egentligen har för planer. Det var helt fel att ta en pause nu när läget är som det är och alla Djurgårdare är oroliga för att mista han.
Alltid Oavsett - För evigt Djurgården
Äppelmos

Inlägg av Äppelmos »

Men asså de kan ju vara så att linkan har fått problem hemma, asså det är ju människor med liv utanför hockeyn som vi snackar om, de kan ju vara så att dom hära problemen kom olägligt bara. Jag tänker inte ta ut nått förns de e klart och Linkan har mitt fulla förtrende!
Användarvisningsbild
samiam

Inlägg av samiam »

Det klart att man ger honom sitt fulla förtroende tills man har fått det bekräftat att han sticker men han är den enda som kan få stopp på dessa rykten.

Han kunde ju gå ut med att detta med ryssland inte stämmer och det har han ju inte gjort så jag tror ju att dessa 2 saker hänger ihop tyvär :(
DIF kommer vara nummer 1 igen
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

samiam skrev:Det klart att man ger honom sitt fulla förtroende tills man har fått det bekräftat att han sticker men han är den enda som kan få stopp på dessa rykten.

Han kunde ju gå ut med att detta med ryssland inte stämmer och det har han ju inte gjort så jag tror ju att dessa 2 saker hänger ihop tyvär :(
Dessa 2 saker har inte med varandra att göra. Det framgår också väldigt klart i artikeln vad Engström sagt.
Senast redigerad av Emil Svelander den 2007-08-22 15:10:50, redigerad totalt 1 gånger.
Sjunger avgå Johnny...
espen21

Inlägg av espen21 »

Micke Nylander skrev:Suck...

okej, men vad är det Ros har skrivit?
Att DIF ska bli en mumsbit utan Linkan. Jag hittar inget annat.
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Om linkan inte spelar i DIF, denna säsongen, lär väll Publiksnittet sänkas också? Suck...
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

stolpskott skrev:Om linkan inte spelar i DIF, denna säsongen, lär väll Publiksnittet sänkas också? Suck...
Så långt tänkte inte jag, men det är förmodligen sant. Och då klarar vi inte ekonomin och blir tvångsdegraderade.
Skriv svar