Det bästa vore nog om detta är sant är nog att släppa Bremberg.
Vi alla kommer väl ihåg hans säsong med Wikegård som tränare då trivdes inte Bremberg något vidare. Det är bara att hoppas att vi kan locka hit 1 eller 2 kompetenta spelare
Emil svelander skrev:Nu blir jag riktigt, rikitgt orolig. Vad är det egentligen som pågår? Utan Linkan är det ingen mening att vi ställer upp i Elitserien kommande säsong.
Nu gäller det för folk med Djurgårdshjärta att sluta upp runt föreningen, spelare och ledare och ta tag i detta.
Vem ur supporterleden har du tänkt ska ersätta Linkan
Det har fått för stora proportioner, de som tidningarna har skrivit. Jag föreslår att så länge som Linkan är en Djurgårdsspelare så stötta honom!
Som jag skrev här ovanför, det som Ros skriver om Linkan idag kan jag bekräfta. Spekulationer känns bara så fel just nu.
Problemet är att ett sånt beslut får ganska många att börja undra vad han egentligen har för planer. Det var helt fel att ta en pause nu när läget är som det är och alla Djurgårdare är oroliga för att mista han.
Men asså de kan ju vara så att linkan har fått problem hemma, asså det är ju människor med liv utanför hockeyn som vi snackar om, de kan ju vara så att dom hära problemen kom olägligt bara. Jag tänker inte ta ut nått förns de e klart och Linkan har mitt fulla förtrende!
Det klart att man ger honom sitt fulla förtroende tills man har fått det bekräftat att han sticker men han är den enda som kan få stopp på dessa rykten.
Han kunde ju gå ut med att detta med ryssland inte stämmer och det har han ju inte gjort så jag tror ju att dessa 2 saker hänger ihop tyvär
samiam skrev:Det klart att man ger honom sitt fulla förtroende tills man har fått det bekräftat att han sticker men han är den enda som kan få stopp på dessa rykten.
Han kunde ju gå ut med att detta med ryssland inte stämmer och det har han ju inte gjort så jag tror ju att dessa 2 saker hänger ihop tyvär
Dessa 2 saker har inte med varandra att göra. Det framgår också väldigt klart i artikeln vad Engström sagt.
Senast redigerad av Emil Svelander den 2007-08-22 15:10:50, redigerad totalt 1 gånger.