Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Helt irrelevant men eftersom han dykt upp i den här tråden ett antal gånger...
Hersley till KHL och Sibir! Så släpp honom nu!
2014-04-07, vad hände?
Lite ont; men jösses vilket tapp för leksand.. Hur ersätter man en sån kille?!Jepe skrev:Helt irrelevant men eftersom han dykt upp i den här tråden ett antal gånger...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Leksands trupp skrämmer faktiskt inte alls i dagsläget. Förmodligen näst sämst i serien.#87 skrev:Lite ont; men jösses vilket tapp för leksand.. Hur ersätter man en sån kille?!Jepe skrev:Helt irrelevant men eftersom han dykt upp i den här tråden ett antal gånger...
Expert.
Vilken trupp i SHL är sämst alternativt bäst enligt dig SirDIFalot?SirDIFalot skrev: Leksands trupp skrämmer faktiskt inte alls i dagsläget. Förmodligen näst sämst i serien.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jadu Rocky3000. Djurgården har sämst just nu enligt mig. Svårt att bestämma mig för bäst men gillar vad LHC och Frölunda tagit in.Rocky3000 skrev:Vilken trupp i SHL är sämst alternativt bäst enligt dig SirDIFalot?SirDIFalot skrev: Leksands trupp skrämmer faktiskt inte alls i dagsläget. Förmodligen näst sämst i serien.
Expert.
Frölunda har ju tappat viktiga pjäser också. Klingberg en av seriens bästa offensiva backar och Ahnelöv. Ersatt med två överskattade spelare i Fälth och Fantenberg.De har dessutom seriens sämsta målvaktspar. Men spännande offensiv. Janmark och nya finnen kan säkert ligga på 40 poäng.SirDIFalot skrev:Jadu Rocky3000. Djurgården har sämst just nu enligt mig. Svårt att bestämma mig för bäst men gillar vad LHC och Frölunda tagit in.Rocky3000 skrev:Vilken trupp i SHL är sämst alternativt bäst enligt dig SirDIFalot?SirDIFalot skrev: Leksands trupp skrämmer faktiskt inte alls i dagsläget. Förmodligen näst sämst i serien.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Martin Strandfeldt lägger skridskorna på hyllan.
http://dlvr.it/623j7l
Stackars Rocky!MarcusDaze skrev:Martin Strandfeldt lägger skridskorna på hyllan.
LHC har ju ruskigt överskattat lag bara en kedja som är bra + Kolarik och stabbiga backar. Målvakts sidan är ett frågetecken då Högberg inte visat att han håller en hel säsong än och Rautio är verkligen inget att lita på. Dock har Melin nån magi att få sina lag att toppa formen till slutspelen.
- Jim Morrison
Nu tar vi Videll.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Han får väl spela ukrainska ligan nu istället.Jim Morrison skrev:Nu tar vi Videll.
- Jim Morrison
Exakt.mb81 skrev:Han får väl spela ukrainska ligan nu istället.Jim Morrison skrev:Nu tar vi Videll.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Haha. Han visste vad han gav sig in på.Jim Morrison skrev:Exakt.mb81 skrev:Han får väl spela ukrainska ligan nu istället.Jim Morrison skrev:Nu tar vi Videll.
skinza skrev:Hagelin till råttorna...
http://www.hockeysverige.se/2014/06/18/ ... nyforvarv/
Vilket supernyförvärv för dem...