Snälla kan du inte bara lägga ner. Detta är en Silly-tråd. Du får gärna starta en "hata Andy tråd" - jag lovar att läsa den. Där kan du ta alla dina påhopp på mig. Vad jag än skriver, i vilken tråd jag än skriver och med vilken ton jag än skriver är din reaktion antingen att jag har fel (snarare att du har rätt) eller att jag är dum i huvudet med fel attityd. Börjar bli fantastiskt tröttsamt - dessutom tämligen ointressant för alla andra som vill läsa och skriva om Silly. Snälla - ta det i en egen tråd.-daniel- skrev:Så trevligt för dig.Andy skrev:Det passar mig utmärkt. Så jag tänker fortsätta att läsa både tråden och forumet. Jätte enkelt sa Bull.-daniel- skrev:Jag vet inte vad som är värst, substantiellt skitsnack eller 250 meterlånga poster där folk verkar sitta och gråtrunka till hur fantastiskt allt var förr i tiden på det här forumet. För att inte nämna "Gud vad jag saknar X och Y - då var allt sååå mycket bättre".
Passar det inte så läs inte tråden. Eller inte forumet överhuvudtaget. Väldigt enkelt faktiskt.
Men du kanske ska tagga ner lite i dina poster om att alla andra än de du fattat något slags tycke för är "oinitierade och oinformerade". Blir rätt löjligt faktiskt.
Du kan väl knappast hävda, än mindre tro att jag anser, att alla mina favoritskribenter är initierade? Några av de allra bästa har varit totalt oinitierade, men med passion, glimten i ögat, giftig penna, galen hjärna, och med ett avspänt förhållande till sig själva och bra attityd till forumet och andra skribenter.
Svara inte i denna tråd, vi försöker hålla den ontopic, utan starta din "Hata Andy tråd" eller en annan tråd med ett annat namn om du föredrar det
EDIT: Jag är beredd att satsa min singerade Södergrentröja från 83 på att:
1. Att du kommer att svara på detta inlägg fast det är grymt OT och fast du inte borde.
2. Att ditt svar kommer att inehålla ett element av att du försöker övertyga forumet om att jag har fel och du har rätt - något i stil med "nä jag har inget emot dig hur kan du tro det" antagligen i kombination med ett försök att förmiska mig genom att göra mig löjlig och framstå som att jag är dum i huvudet genom att inte ha förstått något av vad du menar och att jag inte kan ta kritik eller respektera andra åsikter än min egen.
3. Att ditt svar kommer att på ett bra sätt illustera det förhållingssätt jag försöker framhålla som negativt - dvs ovilja/oförmåga att lyssna och en vilja att alltid ha rätt och "vinna" snarare än att föra en dialog som leder framåt och på så sätt tillför värde och gör forumet mer läsvärt.