Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Jag sticker ut hakan och tror att vi får in någon bra spets, efter Åman får man ett annat lugn och kan göra ännu bättre research på potentiella nyförvärv!
Silly Season 2026/27
Som sagt, det är tur du finns här och vet exakt vad som händer bakom kulisserna. Att vår egen GM säger en sak är bara lögn och hittepå. För vad vad du säger, ett anonymt konto på ett forum, är mer trovärdigt.diftobbe89 skrev: ↑2026-08-05 19:02:34 Inte det minsta trist med Nordmark. Bilden av honom är helt oförändrad. Vill man vara godtrogen kan man absolut inbilla sig att stora, stygga Anaheim satte klorna i honom och sedan dess har han NOLL och INGEN egen vilja att styra över sin framtid överhuvudtaget. Allt skedde såklart i samförstånd. Vad Wiken säger till hockeynews löser han på ett snyggt sätt, varför skapa storm och drev mot en förvirrad yngling. Vill man inte vara här till 100% så låt han gå utan massa drama.
Jag tror det blir bättre såhär. Övriga juniorer påväg upp är dessutom rightare, vi skriker efter rightare och hoppas sista forwarden in är högerskytt.
För Anaheim, Djurgården och agenters ord är skit samma när en finnig tonåring ska ta ett beslut. Han ska ge dom fingret och säga att 2-3min någon enstaka match i a-laget, j20 och en trolig utlåning till Ha är det som är bäst för mig.
In Wikegård we trust!
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
BussigtNypovich skrev: ↑2026-08-05 20:55:35Som sagt, det är tur du finns här och vet exakt vad som händer bakom kulisserna.diftobbe89 skrev: ↑2026-08-05 19:02:34 Inte det minsta trist med Nordmark. Bilden av honom är helt oförändrad. Vill man vara godtrogen kan man absolut inbilla sig att stora, stygga Anaheim satte klorna i honom och sedan dess har han NOLL och INGEN egen vilja att styra över sin framtid överhuvudtaget. Allt skedde såklart i samförstånd. Vad Wiken säger till hockeynews löser han på ett snyggt sätt, varför skapa storm och drev mot en förvirrad yngling. Vill man inte vara här till 100% så låt han gå utan massa drama.
Jag tror det blir bättre såhär. Övriga juniorer påväg upp är dessutom rightare, vi skriker efter rightare och hoppas sista forwarden in är högerskytt.
Du får ta efter du är alldeles för enkelspårig just nu. Men det kan hända även den bästa. Nu släpper vi Nordmark.
Spela fult
Silly Season 2026/27
Skit i NHL-kåta junisar. Nu jobbar vi in en dunderforward istället. Kämpa MDB! Ge oss nått riktigt smaskigt.
-
antondahlback
Silly Season 2026/27
Lät ju ändå lovande i hans intervju.
"– Ja, forwards är ändå den marknad där det fortfarande finns nåt namn kvar. Just en vinge skulle nog inte vara supersvår att hitta i närtid, men det beror lite på vad vi tycker och känner. Vi behåller vår kräsenhet."
Ska man fintolka så låter det ju som att man kanske inväntar besked från nån som kanske fortfarande hoppas på att få ett erbjudande i NHL (lex kylington) men att det i övrigt finns fler spår men istället för att sätta truppen direkt och gå på nån andrasortering så ger man förstavalet tid.
Som sagt... Mycket läsning mellan raderna och en hel del godtycklig tolkning men sånt hör väl silly till.
"– Ja, forwards är ändå den marknad där det fortfarande finns nåt namn kvar. Just en vinge skulle nog inte vara supersvår att hitta i närtid, men det beror lite på vad vi tycker och känner. Vi behåller vår kräsenhet."
Ska man fintolka så låter det ju som att man kanske inväntar besked från nån som kanske fortfarande hoppas på att få ett erbjudande i NHL (lex kylington) men att det i övrigt finns fler spår men istället för att sätta truppen direkt och gå på nån andrasortering så ger man förstavalet tid.
Som sagt... Mycket läsning mellan raderna och en hel del godtycklig tolkning men sånt hör väl silly till.
Silly Season 2026/27
Tack för att jag fick höra sanningen om hur allt gått till med Nordmark, nu slipper jag fundera på det.diftobbe89 skrev: ↑2026-08-05 19:02:34 Inte det minsta trist med Nordmark. Bilden av honom är helt oförändrad. Vill man vara godtrogen kan man absolut inbilla sig att stora, stygga Anaheim satte klorna i honom och sedan dess har han NOLL och INGEN egen vilja att styra över sin framtid överhuvudtaget. Allt skedde såklart i samförstånd. Vad Wiken säger till hockeynews löser han på ett snyggt sätt, varför skapa storm och drev mot en förvirrad yngling. Vill man inte vara här till 100% så låt han gå utan massa drama.