Går han där ifrån?? Han gick där ifrån när intervjun var över.. Alltså folk på detta forumet
SHL 25/26 Djurgårdens IF - Malmö 24/1
-
sirwilliam
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hudon och Josefson hade varit skillnaden idag. Som tidigare nämnts lite skumt att skeppa Ylönen (oavsett vad han ville), som trots poängbristen ändå bidrog i spelet utan puck, utan att sikta på att ta in någon ny med hjälp av det fina ekonomiska tillskottet.DIF_Soldier skrev: ↑2026-01-24 20:55:38 Inte konstigt när vi saknar Hudon och Josefson som praktiskt taget burit offensiven. Och Kylington, vad händer? Sen har man skickat Ylönen som är den enda med potential. 1+1 för Örebro senast för övrigt, heja.
Tillbaka med dessa två nu eller ta in en målskytt. Vänta inte en sekund till.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Kan fan inte släppa den där puck-out utvisningen. Har någon någonsin fått en sådan utvisning tidigare?
Avskaffa tre mot tre.
Många här inne som ville se både Ylönen Pettersen och Salsten sticka. Jävligt trevlig forwardsida vi hade haft kvar.Karlander skrev: ↑2026-01-24 21:29:43Hudon och Josefson hade varit skillnaden idag. Som tidigare nämnts lite skumt att skeppa Ylönen (oavsett vad han ville), som trots poängbristen ändå bidrog i spelet utan puck, utan att sikta på att ta in någon ny med hjälp av det fina ekonomiska tillskottet.DIF_Soldier skrev: ↑2026-01-24 20:55:38 Inte konstigt när vi saknar Hudon och Josefson som praktiskt taget burit offensiven. Och Kylington, vad händer? Sen har man skickat Ylönen som är den enda med potential. 1+1 för Örebro senast för övrigt, heja.
Tillbaka med dessa två nu eller ta in en målskytt. Vänta inte en sekund till.
-
sirwilliam
Vem viftar med det där år 2026 zzznark.. ja vi har dessa guld i bagaget. Men innan vi bör ta upp det så ska vi väl ändå visa att vi är ett lag i SHL för att stanna där. Vi kommer från HA, och har varit nere två vändor nu utan guld.. bevisa först sedan kan vi snacka!Alberget1891 skrev: ↑2026-01-24 20:52:25Nykomling hit och dit. Vi är Djurgår´n. Mesta mästarna. Denna föreningen ska utmana medaljer i SHL. Riktigt usel säsong detta. Få ljusglimtar. Clowner till styrelse och sportchef som inte vågar tar tuffa beslut gällande personal ut. Rena rama svågerpolitiken.Praetori skrev: ↑2026-01-24 20:50:01 Har spelarna och staben förtroende för varandra är det skadligt att sparka någon. Har de inte det borde Wiken agerat för länge sedan. Jag har hittat 3 kanske 4 matcher som vi borde kunna vinna men frågan är om det räcker.
Jag har inga stora förhoppningar på säsongen. Vi är nykomlingar. Knappast SHL-mässiga och det egentliga kravet är att inte åka ur. Klarar vi det tycker jag ingen behöver få sparken.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Dumt av Kimby att säga till Snively att lägga icing efter lång press i egen zon,
Men offensiven är bra.
Men offensiven är bra.
Förläng med Holm. Vår klart bästa back.
3st 3 poängare sista 20 matcherna, håller snittet tar vi 2 3-or till sista 13.
Ny tränareJJ? Helt galet men nåt behöver ju hända. Får hoppas att den gamla nidramsan om Håkan och Peter är glömd
-
sirwilliam
Jag tror vi fick en sådan för inte så länge sedan komiskt nog. Blixt slog den ut på volley. Jag tror att regeln säger att om det är en slagrörelse så är det 2min., är det styrning så är det ju inget.Mattias_87 skrev: ↑2026-01-24 21:34:06 Kan fan inte släppa den där puck-out utvisningen. Har någon någonsin fått en sådan utvisning tidigare?
Allt ligger på Wikegård.Praetori skrev: ↑2026-01-24 20:50:01 Har spelarna och staben förtroende för varandra är det skadligt att sparka någon. Har de inte det borde Wiken agerat för länge sedan. Jag har hittat 3 kanske 4 matcher som vi borde kunna vinna men frågan är om det räcker.
Jag har inga stora förhoppningar på säsongen. Vi är nykomlingar. Knappast SHL-mässiga och det egentliga kravet är att inte åka ur. Klarar vi det tycker jag ingen behöver få sparken.
Har han tagit in rätt spelare och tränarna inte får ut max av dem så har han anlitat fel tränare. Om spelarna inte är tillräckligt bra borde han fortsatt att byta ut dem men där har det ju varit stiltje förutom Ylönen ut. Lite konstigt att skicka Ylönen utan att få in ngn ny som bättre passar in i vårt sätt att spela.
Ylönen har väl gjort lika många eller fler mål i Örebro som hos oss och som jag ser det har han i så fall använts fel hos oss vilket faller tillbaka på tränarna som Wikegård anlitat.
Själv tycker jag det var väl modigt av Wikegård att satsa på tre rookies på tränarpositionen.
Återigen, allt faller tillbaka på Wikegård...
Wikegård TOTALT paralyserad verkar der som, gör ingenting för att skapa någon form av förändring/bryta mönstret....BigJ skrev: ↑2026-01-24 22:12:04Allt ligger på Wikegård.Praetori skrev: ↑2026-01-24 20:50:01 Har spelarna och staben förtroende för varandra är det skadligt att sparka någon. Har de inte det borde Wiken agerat för länge sedan. Jag har hittat 3 kanske 4 matcher som vi borde kunna vinna men frågan är om det räcker.
Har han tagit in rätt spelare och tränarna inte får ut max av dem så har han anlitat fel tränare. Om spelarna inte är tillräckligt bra borde han fortsatt att byta ut dem men där har det ju varit stiltje förutom Ylönen ut. Lite konstigt att skicka Ylönen utan att få in ngn ny som bättre passar in i vårt sätt att spela.
Ylönen har väl gjort lika många eller fler mål i Örebro som hos oss och som jag ser det har han i så fall använts fel hos oss vilket faller tillbaka på tränarna som Wikegård anlitat.
Själv tycker jag det var väl modigt av Wikegård att satsa på tre rookies på tränarpositionen.
-
AlltidOavsett
Hur vet du det?Rigge56 skrev: ↑2026-01-24 22:25:03Wikegård TOTALT paralyserad verkar der som, gör ingenting för att skapa någon form av förändring/bryta mönstret....BigJ skrev: ↑2026-01-24 22:12:04Allt ligger på Wikegård.Praetori skrev: ↑2026-01-24 20:50:01 Har spelarna och staben förtroende för varandra är det skadligt att sparka någon. Har de inte det borde Wiken agerat för länge sedan. Jag har hittat 3 kanske 4 matcher som vi borde kunna vinna men frågan är om det räcker.